Zubimendi-rygter tager til

1 time 8 minutter siden #1 af Administrationen
Rygterne om Martín...

Rygterne om Martín Zubimendi til Real Madrid tager til her i de afsluttende dage af transfervinduet.

Efter at have fået klart nej fra Rodri, afsøger man nu muligheden for at hente Martín Zubimendi ind som forstærkning til den centrale midtbane og ifølge flere medier, skal der være en interesse i skiftet fra alle tre parter.

Real Madrid skal dog have fundet en plads i truppen, idet man på nuværende tidspunkt råder over de 25 tilladte spillere og herefter skal man naturligvis have forhandlet en pris på plads med Arsenal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

57 minutter siden #2 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Zubimendi-rygter tager til
Han blev vejet og fundet for let i Arsenal, hvor de for nylig erstattede ham med Bruno fra Newcastle, og han er nu kun breddespiller hos dem.

Så han var ikke god nok til Arsenal, men pludselig er han Reals midtbanefrelser?

Og hvordan kan rygterne i øvrigt tage til, når der ikke er nogle forstærkede rygter om mulige afgange? Der er ikke plads til ham. Ganske enkelt.

Med mindre klubben på mirakuløs får lavet en bytter med Arsenal, hvor man henter Zubi på leje i en sæson, mens Cama ryger den anden vej på en lejeaftale, så tvivler jeg stærkt på dette.

45 minutter siden #3 af Siempre Madrid

El_Juan post=199540 skrev: Han blev vejet og fundet for let i Arsenal, hvor de for nylig erstattede ham med Bruno fra Newcastle, og han er nu kun breddespiller hos dem.

Så han var ikke god nok til Arsenal, men pludselig er han Reals midtbanefrelser?

Og hvordan kan rygterne i øvrigt tage til, når der ikke er nogle forstærkede rygter om mulige afgange? Der er ikke plads til ham. Ganske enkelt.

Med mindre klubben på mirakuløs får lavet en bytter med Arsenal, hvor man henter Zubi på leje i en sæson, mens Cama ryger den anden vej på en lejeaftale, så tvivler jeg stærkt på dette.

​Du får ikke en topklub til at købe Camavinga. Måske Chelsea vil, fordi franskmanden trods alt har en puls.

At Zubimendi er røget lidt ud i kulden i Arsenal, er sådan set ligegyldigt, når man ser på Real Madrids midtbane, som trods købet af Bernardo Silva, fortsat kandiderer til at være Europas mest ulidelige at se på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

31 minutter siden #4 af NachoFernández
​I forhold til at finde plads i truppen ser jeg ikke som et problem overhovedet. Man lejer vel bare Endrick ud eller fortæller Mendy/Asencio at der desværre er 26 mand til 25 pladser og at de må træne hårdt for at kæmpe om spilletid i pokalen og ad den vej overbevise om at det var en fejl at de ikke blev registreret. Jeg kan ikke helt huske om Champions League måske har nogle andre regler der åbner for at de også kan registreres der. Men jeg synes fortsat ikke man har krav på spilletid i verdens største klub, hvis ikke man regnes for god nok. Camavinga tror jeg egentlig at Mourinho kommer til at give en okay mængde spilletid. 

Når man kigger ned over kampene, har han spillet masser af minutter for mesterholdet Arsenal i sidste sæson. Så det er trods alt ikke en decideret breddespiller vi får ind. 

Men har vi brug for ham? Hvis vi køber ham, hvorfor har vi så hentet Bernardo Silva? Er Zubimendi virkelig bedre? Jeg synes det lyder som om, at vi skaber en overflod af centrale midtbanespillere. Hvad er det Zubimendi kan som Bernardo Silva ikke kan?

Jeg hæfter mig ved, at han er noteret for 0 skadesdage i sidste sæson. Og vi mangler noget kontinuitet. Jeg ved sgu ikke. Jeg synes der er fordele og ulemper.

3 minutter siden #5 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Zubimendi-rygter tager til
Så har Zubimendis sæson vel heller ikke været dårligere. Han startede fint ud i første halvdel af sæsonen, men kom så lidt ud i kulden til sidst, og mistede pladsen, og en spillers første sæson er vel altid svær at vurdere da der er en masse tilpasning osv - især for en spansk spiller i det engelske. Der er stadig en klassespiller gemt i ham, en spiller De La Fuente har kaldt den anden bedste DM efter Rodri ;)

@Nacho: Forskellen på Zubimendi og Silva er at Zubimendi er 6'er, en dybereliggende playmaker, hvor Bernardo oftest ligger længere fremme på midten eller på kanten. Mourinho, i mangel på bedre, kan blive nødt til at trække ham længere tilbage på banen og bruge ham som den kontrollerende CM, lige som Xabi gjorde med Güler sidste sæson. 

Zubimendi er den profil vi mangler efter Kroos' afgang, Bernardo vil være en nødløsning. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum