Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde

55 minutter siden #37 af Fondo_Sur
Espanyol spiller mere som Spanien, Real Madrid spiller mere som Frankrig. Espanyol spiller bedst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

53 minutter siden #38 af mohbar
​Arda skal mere centralt ind. Det er der der kan skabes noget .

52 minutter siden #39 af mohbar
​klart straffe åå Dumfries der. Han havde scoret på den

49 minutter siden #40 af Cristiano7
Synes at vores svageste spillere er Vini og Valverde.

Vini er vini.

Valverde er faktisk allerbedst i hans mindst yndlings positon…som højreback og ikke CDM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

47 minutter siden #41 af Lars1991

Cristiano7 post=199678 skrev: Synes at vores svageste spillere er Vini og Valverde.

Vini er vini.

Valverde er faktisk allerbedst i hans mindst yndlings positon…som højreback og ikke CDM.

Ja, de ser ikke komfortable ud - er det starten på et nyt mytteri? Har man fået en klasul i Arbeloas Fulham kontrakt, så man kan hente ham tilbage om et halvt års tid?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

45 minutter siden #42 af -#7-
​Altså allerede i kamp 1 har vi det interessante scenarie, om Mourinho har friheden til at pille Vinicius ud, enten i pausen eller meget hurtigt i 2. halvleg hvis det ikke bliver bedre, for det er jo den åbenlyse udskiftning lige nu, enten for Espí eller Diomande. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

45 minutter siden #43 af Fondo_Sur
Jeg siger ikke, at det hele ikke kan vende til det bedre, men har Mourinho brugt hele preseason på det her? Hvad er der trænet? Hvad er idéen med opstillingen?

Der er intet aftryk. Det er bare en blandet bunke spillere. Men noget er det værste er nok, at nogle af dem virker ugidelige.

Kampen skal dog lige spilles færdig før jeg lykønsker Barca/Atleti med mesterskabet…

44 minutter siden #44 af Dragam

Cristiano7 post=199678 skrev: Synes at vores svageste spillere er Vini og Valverde.

Vini er vini.

​Helt enig - valverde har hverken overblikket eller teknikken til at ligge derinde. Højrebacken er den eneste position der kun spiller til hans styrker, og ikke udstiller hans svagheder.

Vinicius... ja hvad skal man næsten sige...

41 minutter siden #45 af Real HWL
​Hvis Vini ikke bliver flået ud i pausen eller i starten af 2. halvleg så har jeg allerede mistet respekten for Mourinho. Så er han jo bare en ny Perez nikkedukke. 

41 minutter siden #46 af Cristiano7

Fondo_Sur post=199681 skrev: Jeg siger ikke, at det hele ikke kan vende til det bedre, men har Mourinho brugt hele preseason på det her? Hvad er der trænet? Hvad er idéen med opstillingen?

Der er intet aftryk. Det er bare en blandet bunke spillere. Men noget er det værste er nok, at nogle af dem virker ugidelige.

Kampen skal dog lige spilles færdig før jeg lykønsker Barca/Atleti med mesterskabet…

​Jeg synes, at jeg kan se forandringer i vores højreside. Der sker en del derovre også med færre plads for Dumfries, Bernando og Guler. Mens i vores venstre side er intet forandret, og det virker låst fordi Vini er kun bevægelig når han har plads nok… 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

41 minutter siden #47 af JesperThomsen
​Rodri kunne virkelig have pyntet på midtbanen hvis det ikke var for børnefornærmet Perez.. 
Valverde og Silva er helt væk derinde.

40 minutter siden #48 af Hamid8210
Mourinho skifter i det 60 min

Leveret af Kunena Forum