Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vini er vini.
Valverde er faktisk allerbedst i hans mindst yndlings positon…som højreback og ikke CDM.
Cristiano7 post=199678 skrev: Synes at vores svageste spillere er Vini og Valverde.
Vini er vini.
Valverde er faktisk allerbedst i hans mindst yndlings positon…som højreback og ikke CDM.
Ja, de ser ikke komfortable ud - er det starten på et nyt mytteri? Har man fået en klasul i Arbeloas Fulham kontrakt, så man kan hente ham tilbage om et halvt års tid?
DC19
Der er intet aftryk. Det er bare en blandet bunke spillere. Men noget er det værste er nok, at nogle af dem virker ugidelige.
Kampen skal dog lige spilles færdig før jeg lykønsker Barca/Atleti med mesterskabet…
Helt enig - valverde har hverken overblikket eller teknikken til at ligge derinde. Højrebacken er den eneste position der kun spiller til hans styrker, og ikke udstiller hans svagheder.Cristiano7 post=199678 skrev: Synes at vores svageste spillere er Vini og Valverde.
Vini er vini.
Vinicius... ja hvad skal man næsten sige...
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg synes, at jeg kan se forandringer i vores højreside. Der sker en del derovre også med færre plads for Dumfries, Bernando og Guler. Mens i vores venstre side er intet forandret, og det virker låst fordi Vini er kun bevægelig når han har plads nok…Fondo_Sur post=199681 skrev: Jeg siger ikke, at det hele ikke kan vende til det bedre, men har Mourinho brugt hele preseason på det her? Hvad er der trænet? Hvad er idéen med opstillingen?
Der er intet aftryk. Det er bare en blandet bunke spillere. Men noget er det værste er nok, at nogle af dem virker ugidelige.
Kampen skal dog lige spilles færdig før jeg lykønsker Barca/Atleti med mesterskabet…
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Valverde og Silva er helt væk derinde.