Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
Men det er ikke så meget et taktisk udtryk? For så havde det også sket på venstre side. Bernardo og Dumfries er nye spillere. Det er Arda også, når han bliver placeret på højre side. Men det virker bare til, at spillerne har fri leg, og det hele flyder uorganiseret.Cristiano7 post=199684 skrev:
Jeg synes, at jeg kan se forandringer i vores højreside. Der sker en del derovre også med færre plads for Dumfries, Bernando og Guler. Mens i vores venstre side er intet forandret, og det virker låst fordi Vini er kun bevægelig når han har plads nok…Fondo_Sur post=199681 skrev: Jeg siger ikke, at det hele ikke kan vende til det bedre, men har Mourinho brugt hele preseason på det her? Hvad er der trænet? Hvad er idéen med opstillingen?
Der er intet aftryk. Det er bare en blandet bunke spillere. Men noget er det værste er nok, at nogle af dem virker ugidelige.
Kampen skal dog lige spilles færdig før jeg lykønsker Barca/Atleti med mesterskabet…
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
arda centralt så Mbappe kan fodres.
Vini jr. har været den klart dårligste spiller på banen. Ligesom han har været meget af tiden de sidste 2 år.
Vini jr har allerede gult kort.
Vi har Diomande på bænken.
Alle de de andre offensive spillere spiller godt.
Kan Jose Mourinho tage Vini Jr ud? Det er det spørgsmål jeg gerne vil have svar på.
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
Hvis han ikke skifter Diamonde ind 15 minutter inde i 2. halveg er han gaaaay.Real HWL post=199683 skrev: Hvis Vini ikke bliver flået ud i pausen eller i starten af 2. halvleg så har jeg allerede mistet respekten for Mourinho. Så er han jo bare en ny Perez nikkedukke.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Det kunne være et statement at holde vores bedste spiller (Güler) på banen.
Han skal bare hen på hans naturlige position - venstrekanten.Hamid8210 post=199695 skrev: Mbappe er godt nooook ELENDIG