Optakt: Real Madrid – Málaga, LaLiga, 3. spillerunde
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håber nærmere at han bliver ved med at underpræstere, så han kan blive bænket, og vi kan få kørt diomande ordentligt ind.mohbar post=200035 skrev: Vini kædens svageste led. Håber han scorer et mål så han kan udskiftes
Så mangler Vinicius bare at komme i sving. Og så laver Camavinga bare stadig nogle chokerende afleveringer, enten som her til sidst ud over baglinjen, eller lige i fødderne på en modstander.
DC19
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Du er så deprimerende at høre på.Dragam post=200036 skrev:
Håber nærmere at han bliver ved med at underpræstere, så han kan blive bænket, og vi kan få kørt diomande ordentligt ind.mohbar post=200035 skrev: Vini kædens svageste led. Håber han scorer et mål så han kan udskiftes
Kan man ikke blokere bruger på denne forum?
Det er så din holdning, og det rager mig en høstblomst. Du kan bare lade vær med at svare på det.madrid2000 post=200038 skrev:
Du er så deprimerende at høre på.Dragam post=200036 skrev:
Kan man ikke blokere bruger på denne forum?
Ja det ligner mere spillet fra Mourinhos første tid i real madrid, hvor der også var fuld fart i angrebsspillet.-#7- post=200037 skrev: Spillet omkring feltet er bare blevet meget hurtigere, og der bliver også taget flere løb for hinanden.
Så mangler Vinicius bare at komme i sving. Og så laver Camavinga bare stadig nogle chokerende afleveringer, enten som her til sidst ud over baglinjen, eller lige i fødderne på en modstander.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg synes især at det fungerer gennem højre side og fra centralt hold. Jeg har oprigtigt en følelse af at jeg er spændt på næste aflevering og beslutning når vi kører i de rum, men så snart bolden ender hos Vinicius så ved vi bare at det løber ud i sandet. Så igen i dag synes jeg det sprudler på trods af Vinicius og ikke fordi han er med i det store. Det ligner især at Mourinho har fået lagt Jude og Mbappe længere væk fra Vinicius så det hele ikke samles dér og det klæder os for vi får brugt hele banen i højere grad.-#7- post=200037 skrev: Spillet omkring feltet er bare blevet meget hurtigere, og der bliver også taget flere løb for hinanden.
Camavinga laver en sjov en til sidst hvor ham og Trent ikke har den samme ide (og afleveringen var katastrofal), men Camavinga har været god i dag og var god sidst da han kom ind, synes jeg. Sidst er det ham der tør vende og spille fremad til Diomande hvorefter vi scorer. Igen i dag tør han spille fremad og lykkes med rigtig mange ting. Han ligger også og beskytter forsvaret langt bedre end Bernardo Silva og Valverde har formået. Men selvfølgelig også mod en modstander der lader til ikke at være super godt.
I forhold til at vi alle havde dømt Camavinga ude inden sæsonstart, så har det i min verden været en positiv overraskelse.
Ja, han er godt nok blevet tung i røven...mohbar post=200042 skrev: Vinicius er altså blevet en tand langsommere end han var før
"du har været for dårlig makker, så du skal en tur på bænken!"
Og hvis det ikke sker er det på grund af woke.