Optakt: Real Madrid – Málaga, LaLiga, 3. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja det var jeg også svært skuffet over.Madridista02 post=200057 skrev: Diktatoren går selv i stedet for at give nyindkøbet Diamonde en drømme mulighed for at komme i gang med scoringen. :D
En kamp der var afgjort inde for en halv time - det har jeg savnet!
Hala Madrid!
Han så meget bedre ud, end Dumfries har gjort i nogen af sine kampe. Periodisk tog han også teten fra midten af. Giver god mening i kampe, hvor Arda o/e Bernardo spares.Bismo post=200063 skrev: TAA spillede også en fremragende kamp.
Jeg vil dog ikke have noget i mod, at se holdet kvæle modstanderen over 90 minutter. 2. halvleg var totalt cruise control, men der er både et signal og en øvelse i at holde intensiteten hele kampen.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Real HWL post=200024 skrev: Fød mine børn Billingham <3
Bag i køen, du!
Det med intensiteten er jeg meget spændt på i resten af sæsonen, da det har været et kæmpe problem de seneste par sæsoner. Vi har enten set holdet have svært ved at sætte sig op til kampe - særligt de mindre i La liga - men også holde fokus i de fulde 90 min. Malaga kom ikke med meget, og vi var foran 3-0, men der blev virkelig sløset i anden halvleg.NadaMás post=200066 skrev: Holdet fandt nogle gode flows i dag, og det er fedt at se flere af spillerne komme flyvende fra start i sæsonen. Det lover godt!
Jeg vil dog ikke have noget i mod, at se holdet kvæle modstanderen over 90 minutter. 2. halvleg var totalt cruise control, men der er både et signal og en øvelse i at holde intensiteten hele kampen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.