Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 7. spillerunde
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg har set alle de gange de har vist den. Jeg synes stadig en stempling er rødt kort.Raul7-2880 post=201213 skrev:
Se situationen igen :-)schreiber77 post=201206 skrev:
Hvorfor? Skal en stempling på knæet ikke give rødt?Raul7-2880 post=201203 skrev: Helt fair at der ikke bliver givet rødt kort.
Jeg er med på hans fod ikke er løftet op på knæet fordi Bellingham ligger ned, men det er stadig en stempling på knæet. I. I verden skal han have styr på sine knopper, uanset hvor hans støvler er.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
I forhold til Romeros tackling vil jeg sige, at man sagtens kan argumentere for begge dele. Men det er ikke "lol", at man har den holdning, at gult var fint. Man skal være ret farvet, hvis man mener, at det var et klokkeklart rødt kort. Fair nok hvis man synes den er tættere på rød en gult, men alle bør kunne se, at den selvfølgelig er på grænsen, og derfor kan gult også forsvares. Jeg synes stadig gult er korrekt i den situation.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Så en stempling er ok, hvis spilleren ligger ned?AmorMadrid post=201214 skrev: Det ender jo ud til vores fordel, Bellingham får korrekt fjernet sit gule kort, og det bliver i stedet givet til Romero. Han stempler ham på knæet/låret, og det ser voldsomt ud, men Bellinghams knæ er jo også på græsset i situationen. Højere er Romeros fod trods alt heller ikke. Synes det er perfekt løst af var og dommeren.
Jeg kan altså stemple en modspiller i ansigtet, eller ødelægge hans knæ fordi han ligger ned?
Jeg kender tydeligvis ikke tolkningen af fodbold loven, der bliver benyttet i det tilfælde...
Vi kan alle sammen nævne hvad det ikke giver - men hvad er argumentet FOR?
Det er jo ikke engang fordi vi så står sindssygt godt foran eget felt og lukker alt af. For det gør vi ikke. Valverde dækker heller ikke særlig godt op. Hvad er det de to sammen giver os?
Og så oppe foran....Jesus. To venstrekanter der løber i vejen for hinanden - krydret med Bellingham der også løber lidt i vejen og tonser rundt. Det er på ingen måde organiseret elelr gennemtænkt.
Og vores bedste playmaker ligger og skal først trække ind fra udgangspunktet til højre, før han kan deltage i spillet.
Idiotisk sammensat trup. Ingen køer slagtet.
Florentino, dimisión!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ingen slipper afsted med den slags stemplinger på Barca.
Florentino, dimisión!
schreiber77 post=201221 skrev:
Jeg har set alle de gange de har vist den. Jeg synes stadig en stempling er rødt kort.Raul7-2880 post=201213 skrev:
Hvorfor? Skal en stempling på knæet ikke give rødt?Raul7-2880 post=201203 skrev: Helt fair at der ikke bliver givet rødt kort.
Jeg er med på hans fod ikke er løftet op på knæet fordi Bellingham ligger ned, men det er stadig en stempling på knæet. I. I verden skal han have styr på sine knopper, uanset hvor hans støvler er.
Men sådan er reglerne ikke. At have knopperne på modstanderen er altså ikke et automatisk rødt kort. Jeg synes Lees forseelse på Valverde var værre tbh.
De var begge til direkte rødt...Lars1991 post=201229 skrev:
schreiber77 post=201221 skrev:
Men sådan er reglerne ikke. At have knopperne på modstanderen er altså ikke et automatisk rødt kort. Jeg synes Lees forseelse på Valverde var værre tbh.