Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 7. spillerunde

7 timer 33 minutter siden #73 af Ramos4
Stakkels Bernardo.

Det er at pisse på ham at hente ham ind for at sidde på bænken og glo på den her midtbane.

Han kan altså også godt løbe defensivt og dække rum. Lige så godt som Fede hvert fald.

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, NachoFernández

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 timer 32 minutter siden #74 af Ramos4
Vi havde sikkert bænket Rodri.

Florentino, dimisión!

7 timer 31 minutter siden #75 af schreiber77

AmorMadrid post=201234 skrev:

schreiber77 post=201225 skrev:

AmorMadrid post=201214 skrev: ​Det ender jo ud til vores fordel, Bellingham får korrekt fjernet sit gule kort, og det bliver i stedet givet til Romero. Han stempler ham på knæet/låret, og det ser voldsomt ud, men Bellinghams knæ er jo også på græsset i situationen. Højere er Romeros fod trods alt heller ikke. Synes det er perfekt løst af var og dommeren. 

​Så en stempling er ok, hvis spilleren ligger ned?
Jeg kan altså stemple en modspiller i ansigtet, eller ødelægge hans knæ fordi han ligger ned?
Jeg kender tydeligvis ikke tolkningen af fodbold loven, der bliver benyttet i det tilfælde... 

​Læser du min kommentar som, at jeg synes man gerne må stemple folk i ansigtet, hvis de ligger ned? :)
Det er vist lidt af en stråmand, men nu svarer jeg alligevel. 
Ja, her hvor Bellingham er på vej ned i glidende i situationen, så kan det godt lade sig gøre, at en stempling ikke skal give rødt kort. Romero skal jo placere sin fod et eller andet sted. Han kan jo næsten ikke nå at reagere, og placere sin fod et andet sted. Det ender med, at han stempler ham på knæet, men som sagt er Bellinghams knæ jo på jorden, og så synes jeg, at det er rimeligt, at det ikke giver direkte rødt. Der er ikke nogen ond vilje fra Romero, hvor han spiller meget farligt spil med knopperne oppe i en alt for høj position. Han sparker ud efter bolden i et forsøg på en inderside aflevering. 
Jeg ville ikke synes, at det var en skandale, hvis det havde givet rødt, men jeg synes, at gult er det korrekte i situationen. 

​Nej, sådan læser jeg det ikke. Men jeg læser det som en undskyldning for Romero at Bellingham ligger ned, og det derfor er ok at slippe med gult uanset "svinestregen"
Du synes det modsatte at hvad jeg synes, derfor er der regler og love. Det er dem jeg mest af alt ikke forstår tolkningen af, fordi jeg var overbevist at om at en stempling på knæet skal give rødt i følge de regler og love der er i fodbold. Derfor skriver jeg også jeg ikke kender den tolkning der bliver brugt. 

Jeg har aldrig set Romero ikke have ond vilje i en tackling, og når det så kommer til en stempling på en af modstanderes bedste spillere, er det virkelig tilfældigt, at hans første tackling/stempling uden ond vilje, var her...
​​
Sidste redigering: 7 timer 29 minutter siden ved schreiber77.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 timer 28 minutter siden #76 af Ramos4
Sikke en kontra.

Hvor er vi gode.

Florentino, dimisión!

7 timer 27 minutter siden #77 af Dragam
Den var 100% sikkert ikke blevet dømt i den anden ende...
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 timer 27 minutter siden #78 af NachoFernández
​Jeg fatter simpelthen ikke Mbappe... Güler venter og venter på et løb og Mbappe lunter bare videre... Vi får absolut intet ud af sådan en kontra når ingen gider løbe i dybden. 

Og så kommer der straffe og evt rødt til Hujsen efter at vi burde have kørt en ordentlig kontra og bragt os foran. Så hurtigt kan det vende. 

7 timer 27 minutter siden #79 af Hamid8210
Sådan sælger man holdet. Tak

7 timer 26 minutter siden #80 af Ramos4
Ring mig op den dag der bliver dømt sådan et straffe mod Barca. I La Liga vel at mærke.

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 timer 26 minutter siden #81 af KWE
​klassisk Huijsen-hjerneblødning. 

7 timer 26 minutter siden #82 af Real HWL
​Så har vi balladen.

7 timer 25 minutter siden #83 af Jaetinh
Derfor du ikke blev udtaget til VM din mongol unge man

7 timer 25 minutter siden #84 af DeLaRed
Huijsen fakdt også helt igennem sidste season mod ATM, måske han bare aldrig skal spille mod dem igen!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum