Rygte: Mourinho vil have Khedira med til Chelsea

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

José Mourinhos fremtid i Real Madrid bliver stadig bragt i tvivl og flere og flere rygter sender ham til Chelsea i den kommende sæson.

Her vil han angiveligt tage en eller flere Real Madrid-spillere med sig og en af dem skal være tyske Sami Khedira, som er blevet en nøglespiller i klubben under José Mourinhos ledelse.

The Special One er tilsyneladende så imponeret af Khedira, at han menes at have bedt Chelsea om at byde 23 mill. € for ham. Sami Khedira er en af flere spillere i Real Madrid-truppen, som har et særdeles godt forhold til José Mourinho.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #2 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Rygte: Mourinho vil have Khedira med til Chelsea
Khedira er en vital arbejdskraft for holdet, som på ingen måde kan erstattes for 23 mill €.
Jeg håber i den grad på at han bliver, omend jeg godt kunne forestille mig han selv kunne blive fristet af at tage med Mou.

13 år 2 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Han er med i den håndfuld af spillere, som jeg for alt i verden ikke vil se andre steder end i Real Madrid. Han skal bare blive!

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, rezamadridista, Jaken, andreashn

13 år 2 måneder siden #4 af Jaken
Er der en grund til at der i artiklen absolut skal stå:

Sami Khedira er en af flere spillere i Real Madrid-truppen, som har et særdeles godt forhold til José Mourinho.

Det virker en anelse unødvendigt og lidt for meget Pro-Mou for min smag..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Jaken skrev: Er der en grund til at der i artiklen absolut skal stå:

Sami Khedira er en af flere spillere i Real Madrid-truppen, som har et særdeles godt forhold til José Mourinho.

Fuck, det glemte jeg. Det må ikke være Pro-Mou, selv om det er rigtigt. Glem at flere spillere i denne sæson har rost José Mourinho til skyerne. De gjorde det under moderat fysisk pres.

Alle hader Mou, det ved vi jo!

Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

13 år 2 måneder siden #6 af Jaken

Siempre Madrid skrev:

Fuck, det glemte jeg. Det må ikke være Pro-Mou, selv om det er rigtigt. Glem at flere spillere i denne sæson har rost José Mourinho til skyerne. De gjorde det under moderat fysisk pres.

Problemet er, at du ikke har den fjerneste anelse om det er korrekt. Meget tyder på, at langt flere er begyndt at vende mod Mourinho. Så at sige at flere af spillerne i truppen har et "særdeles godt forhold" til manden, kan jeg simpelthen ikke se er korrekt. Vi taler måske et par spillere i alt.

Som det blev påpeget af en anden bruger for et par dage siden, så bliver nyhederne skrevet i en meget Mourinho-venlig tone for tiden, hvor de mere negative nyheder om manden bliver udeladt...

Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 2 måneder siden #7 af Bismo
Hvem kunne det ellers tænkes, at Mou vil prøve på at lokke med til Chelsea?

Forhåbentlig er Madrids ledelse + den kommende træner kloge nok til at holde på de vigtigste spiller i truppen. Khedira er absolute én af de vigtigste spillere, og bliver svær at erstatte.

13 år 2 måneder siden #8 af madrid2000
Khedira er dette holds Makalele, så jeg håber Perez har lært lektien.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, andreashn

13 år 2 måneder siden #9 af BBB

Jaken skrev: Problemet er, at du ikke har den fjerneste anelse om det er korrekt. Meget tyder på, at langt flere er begyndt at vende mod Mourinho. Så at sige at flere af spillerne i truppen har et "særdeles godt forhold" til manden, kan jeg simpelthen ikke se er korrekt. Vi taler måske et par spillere i alt.

Og du ved ikke om det er forkert - så er I lige langt.

Der kan stilles spørgsmål ved flere af de ting du skriver, fx hvis vi bare tager sætninger nummer 2: "Meget tyder på, at langt flere er begyndt at vende mod Mourinho."
Hvad er det der tyder på det? Er det at Pepe undsiger ham i pressen? Er det meget? "Langt flere" end hvad?

Hvis det at undsige en personer er lig at man vender sig imod ham, så må det modsatte også være sandt, hvilket gør at alle der har talt positivt om ham står bag ham.

Til selve emnet, så håber jeg også Khedira bliver, omend jeg til tider gerne vil kunne sætte ham på bænken som en taktisk justering, men det har vel ret beset kun været nødvendigt i to kampe i år. :-)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved BBB.

13 år 2 måneder siden #10 af Jaken

BBB skrev:

Jaken skrev: Problemet er, at du ikke har den fjerneste anelse om det er korrekt. Meget tyder på, at langt flere er begyndt at vende mod Mourinho. Så at sige at flere af spillerne i truppen har et "særdeles godt forhold" til manden, kan jeg simpelthen ikke se er korrekt. Vi taler måske et par spillere i alt.

Og du ved ikke om det er forkert - så er I lige langt.

Der kan stilles spørgsmål ved flere af de ting du skriver, fx hvis vi bare tager sætninger nummer 2: "Meget tyder på, at langt flere er begyndt at vende mod Mourinho."
Hvad er det der tyder på det? Er det at Pepe undsiger ham i pressen? Er det meget? "Langt flere" end hvad?

Hvis det at undsige en personer er lig at man vender sig imod ham, så må det modsatte også være sandt, hvilket gør at alle der har talt positivt om ham står bag ham.

Jeg skriver ”meget tyder på…” og nyheden skriver ”Khedira er en af flere spillere…” – der er trods alt en forskel i retorikken. Den ene antyder, den anden konstaterer.

Men ja, du har da også på sin vis ret. Forskellen er bare, at jeg ikke skriver det i en nyhed. Der er for mig at se, ingen som helst grund til at skrive at Khedira er en af flere spillere i truppen, der har et særdeles godt forhold til ham. Hvorfor skrive det? Det er tydeligvis for at bringe mere til Mourinho debatten. Hvorfor ikke bare skrive at Khedira tidligere har sagt fine ord om Mourinho og ikke andet? Jeg synes bestemt, at der har været en yderst Mourinho-venlig kant i nyhederne i den seneste tid, og de mere negative af slagsen bliver udeladt. Der er ikke meget modspil...

Hvis jeg så ellers skal forholde mig til din reelle indsigelse: Når jeg siger "langt flere", så taler jeg om eksempelvis Cristiano og Pepe, der angiveligt ikke længere har det bedste forhold til træneren (det er selvfølgelig også baseret på rygter, så det er naturligvis kun antagelser).
De antydninger om, at flere er begyndt at vende sig mod Mourinho, bygger jeg eksempelvis på Pepe der 2 gange bliver udeladt, Mourinhos pressekonferencer, den aflyste pressekonference, Cristiano der (angiveligt!) råber ud til bænken, spillernes møder uden trænerstaben og Florentinos nødråb om at stå sammen - mere kan formentlig også nævnes.

Hvis jeg skulle opliste spillere, der lader til at have et, som artiklen skriver, "særdeles godt forhold til Mourinho", så ville min liste nok kun bestå af Diego Lopez, Varane, Essien og Modric.

13 år 2 måneder siden #11 af Siempre Madrid

Jaken skrev:

Siempre Madrid skrev:

Problemet er, at du ikke har den fjerneste anelse om det er korrekt. Meget tyder på, at langt flere er begyndt at vende mod Mourinho. Så at sige at flere af spillerne i truppen har et "særdeles godt forhold" til manden, kan jeg simpelthen ikke se er korrekt. Vi taler måske et par spillere i alt.

Som det blev påpeget af en anden bruger for et par dage siden, så bliver nyhederne skrevet i en meget Mourinho-venlig tone for tiden, hvor de mere negative nyheder om manden bliver udeladt...

Dit største problem er at jeg forholder mig til fakta, som er interviews i løbet af sæsonen med en lang række spillere, som alle er enige om at Mourinho er en rigtig god træner for dem. Når dit faktum om "et par spillere" bygger på en artikel i Marca, hvor kun Lopez, Essien og Modric siges at støtte ham, så må jeg bare sige at din omgang med sandheden er lemfældig. Til gengæld passer den nok bedre ind i den virkelighed, som du kunstigt forsøger at skabe.

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Siempre Madrid.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #12 af Redondo

Khedira er dette holds Makalele, så jeg håber Perez har lært lektien.

Jeg har aldrig været den store tilhænger af Khedira. Han er for usynlig. En spiller som Yaya ville være langt bedre at have på midten. At det så er utænkeligt at han kommer til klubben er en anden snak, men vi har spillet adskillige kampe uden Khedira fra start hvor det er gået fint. Ydermere har han et elendigt spark.
Fint med mig hvis han tager med til Chelski

Leveret af Kunena Forum