Rygte: Mourinho vil have Khedira med til Chelsea
Redondo skrev:
Khedira er dette holds Makalele, så jeg håber Perez har lært lektien.
Jeg har aldrig været den store tilhænger af Khedira. Han er for usynlig. En spiller som Yaya ville være langt bedre at have på midten. At det så er utænkeligt at han kommer til klubben er en anden snak, men vi har spillet adskillige kampe uden Khedira fra start hvor det er gået fint. Ydermere har han et elendigt spark.
Fint med mig hvis han tager med til Chelski
En spiller som Khedira, på den position, er usynlig.
Men for alle der løber rundt inde på banen er han her, der og alle vegne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
- RasmusKring
- Gæst
-
RasmusKring skrev: Khedira har haft en stærk sæson, men han er altså ikke Makelele, der var en helt unik spiller. Jeg ser gerne Khedira blive i klubben, men hvis man kan få over 20 mio € for ham, så skulle man måske overveje et salg, hvis man kan se en spiller, der kan erstatte ham. Det kunne f.eks. være Kondogbia. Khedira har altså kun spillet en sæson på det her niveau, hvis han ikke kan holde niveauet i næste sæson, så ryger han alligevel ud af klubben næste sommer, men til en langt lavere pris.
Manden er 26 år gammel. Mon ikke han minimum holder samme niveau næste sæson og sikkert lægger mere på sit spil?
At sælge Khedira ville resultere i, at man både skal hente en erstatning for Essien og Khedira.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hvem skulle erstatte Khedira? Og drop lige Manager/Fifa verdenen engang
I min verden har vi allerede afløseren i form af Modric.
Dog så jeg meget gerne gundogan eller veratti overtage den lidt mere defensive rolle.
Har overhovedet ingen fidus til kondogbia, han er ikke min type. Ved godt i alle elsker toure typen, men gør jeg ikke.
Siempre Madrid skrev: Dit største problem er at jeg forholder mig til fakta, som er interviews i løbet af sæsonen med en lang række spillere, som alle er enige om at Mourinho er en rigtig god træner for dem.
Aaarh, det er vel næppe fakta. Med al den tumult over de seneste par måneder, så ville jeg ikke lægge meget i at en spiller har rost ham i 1. sæson. At sige andet som spiller, ville også være decideret selvmord. Vi har jo selv set hvor store konsekvenser det kan få for en spiller, når bare man ytre sin støtte til en forbiset kollega... Jeg mindes eksempelvis også at have hørt Mourinho sige ”i like Iker” til en nylig pressekonference, så jeg er lidt påpasselig med at konkludere når en person har et ”særdeles godt forhold” til en anden.
Men, hoveddelen af min kritik gik mest på, hvorfor den sætning overhovedet skulle inkluderes i nyheden, var der en årsag til det?
Siempre Madrid skrev: Når dit faktum om "et par spillere" bygger på en artikel i Marca, hvor kun Lopez, Essien og Modric siges at støtte ham, så må jeg bare sige at din omgang med sandheden er lemfældig. Til gengæld passer den nok bedre ind i den virkelighed, som du kunstigt forsøger at skabe.
Skal vi ikke stoppe med at forsøge at anklage andre for at skabe en kunstig virkelighed? Her kan jeg passende referere til den kunstige virkelighed du selv forsøger at skabe, når et fyldestgørende billede af Mourinho-debatten ikke kommer til udtryk i nyhedsskriveriet, men hvor der i stedet bliver præsenteret et usædvanlig ensidigt et af slagsen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jaken skrev:
Siempre Madrid skrev: Dit største problem er at jeg forholder mig til fakta, som er interviews i løbet af sæsonen med en lang række spillere, som alle er enige om at Mourinho er en rigtig god træner for dem.
Aaarh, det er vel næppe fakta. Med al den tumult over de seneste par måneder, så ville jeg ikke lægge meget i at en spiller har rost ham i 1. sæson. At sige andet som spiller, ville også være decideret selvmord. Vi har jo selv set hvor store konsekvenser det kan få for en spiller, når bare man ytre sin støtte til en forbiset kollega... Jeg mindes eksempelvis også at have hørt Mourinho sige ”i like Iker” til en nylig pressekonference, så jeg er lidt påpasselig med at konkludere når en person har et ”særdeles godt forhold” til en anden.
Men, hoveddelen af min kritik gik mest på, hvorfor den sætning overhovedet skulle inkluderes i nyheden, var der en årsag til det?
Siempre Madrid skrev: Når dit faktum om "et par spillere" bygger på en artikel i Marca, hvor kun Lopez, Essien og Modric siges at støtte ham, så må jeg bare sige at din omgang med sandheden er lemfældig. Til gengæld passer den nok bedre ind i den virkelighed, som du kunstigt forsøger at skabe.
Skal vi ikke stoppe med at forsøge at anklage andre for at skabe en kunstig virkelighed? Her kan jeg passende referere til den kunstige virkelighed du selv forsøger at skabe, når et fyldestgørende billede af Mourinho-debatten ikke kommer til udtryk i nyhedsskriveriet, men hvor der i stedet bliver præsenteret et usædvanlig ensidigt et af slagsen.
Det bliver lidt vanskeligt, når direkte citerede spillere, skal kategoriseres som løgnere, mens en artikel, som kun har til formål at isolere Mourinho, ophøjes til sandhed.
Du må gerne gå med flertallet; Madridista.dk søger bare at give et mere nuanceret billed (og vi kritiserer også Mourinho, når der er grund til det) og der er simpelthen ikke belæg for at sige, at der er en spillerflugt under opsejling, hvis Mourinho bliver.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Det bliver lidt vanskeligt, når direkte citerede spillere, skal kategoriseres som løgnere, mens en artikel, som kun har til formål at isolere Mourinho, ophøjes til sandhed.
Jeg kalder dem heller ikke deciderede løgnere, men du burde vide bedre end at godtage enhver offentlig kommentar. Det er en kende naivt. Dermed ikke sagt, at det ikke kunne forholde sig sådan, der har bare været så meget tumult, at det bestemt er muligt at det ikke er det reelle billede stadigvæk.
Siempre Madrid skrev: Du må gerne gå med flertallet; Madridista.dk søger bare at give et mere nuanceret billed (og vi kritiserer også Mourinho, når der er grund til det) og der er simpelthen ikke belæg for at sige, at der er en spillerflugt under opsejling, hvis Mourinho bliver.
Det er lige netop det nuanceret billede jeg eftersøger. Og som Elkrimi også påpeg for et par dage siden:
”Men går der ikke lidt pro-Mou i nyhederne?
"Mou klarede sig bedre i ligaen end Del Bosque", "Mou takkede nej til Ferguson pga sin datter" og også Duncan Castles' artikel.
Det er selvfølgelig fair nok - jeg nyder nyhederne - men hvor er modspillet? F.eks. Ronaldo's tilsvining ud mod bænken efter sin scoring? Eller måske Michel's udtalelser om Mou?”
Jeg er fuldstændig enig med det, og vil gerne høre hvorfor det er tilfældet? Jeg kan ikke se det nuanceret billede du selv siger i præsenterer. Jeg ser et meget ensidigt billede.
Jeg har nu heller aldrig sagt noget om en spillerflugt? Jeg siger bare, at det er både udokumenteret og fuldstændig unødvendigt at skrive sætningen ”Khedira er en af flere spillere i Real Madrid-truppen, som har et særdeles godt forhold til José Mourinho”.
asp3200 skrev:
Dios skrev: Hvem skulle erstatte Khedira? Og drop lige Manager/Fifa verdenen engang
Dog så jeg meget gerne gundogan eller veratti overtage den lidt mere defensive rolle.
Har overhovedet ingen fidus til kondogbia, han er ikke min type. Ved godt i alle elsker toure typen, men gør jeg ikke.
Så Modric skulle afløse Khedira? Er Gündoğan eller Veratti, så en erstatning for Alonso, eller hvordan skal det forstås?
Jeg synes Toure er en fantastisk midtbanespiller, men ikke en jeg på nogen måder ønsker til Real Madrid. Jeg elsker Khedira, og skulle han erstattes med én, så skulle det være Javi Martinez. Det er vores defensiv som sejler, og den bliver ikke bedre af, og erstatte defensive spillere med offensive.
Det er Di María som skal erstattes, hvis der skal udskiftes i offensiven, og ikke på den centrale midtbane.
Men ellers er jeg enig. Gündoğan eller Veratti kunne være fantastiske afløsere for Alonso, men det kunne Modric også. Under alle omstændigheder, så ser jeg Modric med i startopstillingen.
Du må gerne gå med flertallet; Madridista.dk søger bare at give et mere nuanceret billed (og vi kritiserer også Mourinho, når der er grund til det) og der er simpelthen ikke belæg for at sige, at der er en spillerflugt under opsejling, hvis Mourinho bliver.
Men du må da også erkende, at forholdene som de er nu, ikke kan fortsætte til næste sæson. Så uanset hvad, så vil der være spillere som vil søge væk, hvis Mourinho fortsætter.
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Så Modric skulle afløse Khedira? Er Gündoğan eller Veratti, så en erstatning for Alonso, eller hvordan skal det forstås?
Jeg synes Toure er en fantastisk midtbanespiller, men ikke en jeg på nogen måder ønsker til Real Madrid. Jeg elsker Khedira, og skulle han erstattes med én, så skulle det være Javi Martinez. Det er vores defensiv som sejler, og den bliver ikke bedre af, og erstatte defensive spillere med offensive.
Det er Di María som skal erstattes, hvis der skal udskiftes i offensiven, og ikke på den centrale midtbane.
Men ellers er jeg enig. Gündoğan eller Veratti kunne være fantastiske afløsere for Alonso, men det kunne Modric også. Under alle omstændigheder, så ser jeg Modric med i startopstillingen.
Fuldstændig enig. Hvis Khedira (gud forbyde det!) skulle tage afsted, så ser jeg dog også Arturo Vidal som en fuldgod erstatning, udover Javi Martinez. Men ledelsen skal selvfølgelig gøre alt for at beholde Khedira, han er vital for holdet.