Rygte: Mourinho vil have Khedira med til Chelsea

13 år 2 måneder siden #49 af M_linding
Jeg er bestemt Khedira-fan! Han er hverken så langsom eller teknisk dårlig, som der er flere der tror - Synet bedrager tit, når der er tale om store spillere med lange ben. OK, nogen spielmacher(?) er han heller ikke, men det behøver han heller ikke være.

For mig at se, er problemet stadig Alonso. Han er både verdens bedste på sin position, og samtidig den sværeste at danne midtbane omkring. Han er for stationær, hvis man spørg mig, og alt for nem at lukke ned for. Når modstandere angriber i høj fart, er han også for nem at komme forbi, selvom han ellers erobrer mange bolde.

Khedira fungerer perfekt som holdet kraftværk, der spreder energi til alle kæderne. Men jeg kunne godt tænke mig at se, en mere dynamisk makker til Khedira. Måske Modric? Hvis altså han er god nok defensivt, og her er han vel ikke rigtig blevet testet i sin Real Madrid-tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #50 af rezamadridista
Verrati? Han er rimelig bevægelig.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #51 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygte: Mourinho vil have Khedira med til Chelsea
Lad os nu lige give Modric en chance som Xabi Alonso'safløser, inden vi smider mange millioner efter hans afløser. Der skal selvfølgelig hentes en spiller ind, hvis Alonso forlader klubben, men Modric har imponeret mig siden kampen mod United. Jeg tror helt sikkert, at han er værd at give en sæson som starter på den centrale midtbane.

13 år 2 måneder siden #52 af asp3200

RasmusKring skrev: Lad os nu lige give Modric en chance som Xabi Alonso'safløser, inden vi smider mange millioner efter hans afløser. Der skal selvfølgelig hentes en spiller ind, hvis Alonso forlader klubben, men Modric har imponeret mig siden kampen mod United. Jeg tror helt sikkert, at han er værd at give en sæson som starter på den centrale midtbane.

Han får forhåbentlig en lang karriere i Madrid, manden er super.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum