Rygte: Mourinho vil have Khedira med til Chelsea
Mathiaska skrev:
Hugol skrev:
Dios skrev:
RasmusKring skrev:
Mathiaska skrev: Manden er 26 år gammel. Mon ikke han minimum holder samme niveau næste sæson og sikkert lægger mere på sit spil?
At sælge Khedira ville resultere i, at man både skal hente en erstatning for Essien og Khedira.
Han har jo spillet sin klart bedste sæson i karrieren. Det er ikke sikkert, at han kan holde det niveau. Hvis han går tilbage til sin form fra de foregående sæsoner i Real, hvor han var solid, men ikke imponerende, så er han ikke meget værd længere og mister hurtigt sin plads på holdet.
Afløseren afhænger helt af, hvem der skal spille ved siden af. Men der er i mine øjne en del spillere, der kan erstatte Khedira på den centrale midtbane. Men igen, jeg mener kun, at man skal sælge, hvis Chelsea er villig til at byde så mange penge.
Sidste sæson, var han ligeså god. Sidste år havde han bare en rolle, hvor man sjældent ligger mærke til spillerne. I år har han fået mere frihed, som gør ham til en af de bedste midtbanespillere i verden.
Problemet er, som sagt bare at folk sjældent ligger mærke til balance-spillerne, og der var sågar en bruger herinde, som skrev han var for usynlig, men fjerner du en spiller som ham, så falder korthuset sammen.
Jeg troede korthuset faldt sammen i tyskland mod Dortmund da vi tabte 4-1 med netop Khedira på holdet. Det resulterede da også i at han ikke fik en start plads i retur opgøret.
Ja, stakkels Khedira. Der fortjente alle pånær 1-2 stykker ikke at spille i returen.
Det var ikke Khediras skyld vi tabte der. Det var alles spillernes skyld.
Der var motorvej paa midten mod vores maal, uanset hvor du vil placere ansvaret for nederlaget.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Jaken skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev: Hvem skulle erstatte Khedira? Og drop lige Manager/Fifa verdenen engang
I min verden har vi allerede afløseren i form af Modric.
Dog så jeg meget gerne gundogan eller veratti overtage den lidt mere defensive rolle.
Har overhovedet ingen fidus til kondogbia, han er ikke min type. Ved godt i alle elsker toure typen, men gør jeg ikke.
Så Modric skulle afløse Khedira? Er Gündoğan eller Veratti, så en erstatning for Alonso, eller hvordan skal det forstås?
Jeg synes Toure er en fantastisk midtbanespiller, men ikke en jeg på nogen måder ønsker til Real Madrid. Jeg elsker Khedira, og skulle han erstattes med én, så skulle det være Javi Martinez. Det er vores defensiv som sejler, og den bliver ikke bedre af, og erstatte defensive spillere med offensive.
Det er Di María som skal erstattes, hvis der skal udskiftes i offensiven, og ikke på den centrale midtbane.
Men ellers er jeg enig. Gündoğan eller Veratti kunne være fantastiske afløsere for Alonso, men det kunne Modric også. Under alle omstændigheder, så ser jeg Modric med i startopstillingen.
Fuldstændig enig. Hvis Khedira (gud forbyde det!) skulle tage afsted, så ser jeg dog også Arturo Vidal som en fuldgod erstatning, udover Javi Martinez. Men ledelsen skal selvfølgelig gøre alt for at beholde Khedira, han er vital for holdet.
Jeg ser gundogan som mulig khedira afløser. Martinez får vi aldrig.
modric ser jeg som en kombination af Alonso og khedira. Min favorit midtbane er gundogan khedira og modric med verrati som super sub. Alonso skal videre nu. 4-3-3 eller 3-5-1-1 er mine favorit opstillinger til de personer.
Den er jeg helt sikker også frisk på den kombi. Eneste negative IMO ville være den tyske 3-kløver Gündoğan, Khedira og Özil.
Ser Tyskland som VM vinder i Brasilien, så 3 stk tyske verdensmester er vel fint nok, så må der så gerne være 5-8 spanske yderligere på holdet:)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Begge er glimrende spillere og det er ik sådan at jeg ønsker dem hen hvor peberet gror, men hvis de sælges er det altså ik sådan at de ik ka erstattes af bedre spillere. Men alt afhænger self af hvem man finder i stedet. Drømmespillerne for mig på den centrale midt er Verratti og Vidal, men oz spillere som Pogba og muligvis en Kondogbian ku oz være interessante. Gündogan er jeg ik så overbevist om og Javi Martinez er desværre helt umulig. Wildcard'et er så Modric - har stadig mine tvivl omkring ham.
Alt i alt føler jeg virkelig at den centrale midt er det sted på banen hvor vi ku revolutionere holdet mest til det bedre (self mangler vi en højre back og det SKA vi ha, men den centrale midt er bare vital for hele holdets mulighed for at fungere). Derfor må Mou gerne hente Khedira med, hvis de betaler den rette pris og vi bare finder den rigtige erstatning.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev: I min optik, så må Mou gerne tage Khedira med til Chelski - for den rette, HØJE, pris naturligvis. han ska vel koste 28-30 mio. Jeg synes Khedira er en glimrende spiller, til tider fremragende, men som udgangspunkt en stabil arbejdsmand som dog har store begrænsninger. Han vender jo som en tysk kampvogn og han er så langsom at det til tider ser tragikomisk ud. Og så hjælper det jo altså ik at han danner midtbane med en Xabi som virker slidt og viser tydelige tegn på at han for længst har toppet.
Begge er glimrende spillere og det er ik sådan at jeg ønsker dem hen hvor peberet gror, men hvis de sælges er det altså ik sådan at de ik ka erstattes af bedre spillere. Men alt afhænger self af hvem man finder i stedet. Drømmespillerne for mig på den centrale midt er Verratti og Vidal, men oz spillere som Pogba og muligvis en Kondogbian ku oz være interessante. Gündogan er jeg ik så overbevist om og Javi Martinez er desværre helt umulig. Wildcard'et er så Modric - har stadig mine tvivl omkring ham.
Alt i alt føler jeg virkelig at den centrale midt er det sted på banen hvor vi ku revolutionere holdet mest til det bedre (self mangler vi en højre back og det SKA vi ha, men den centrale midt er bare vital for hele holdets mulighed for at fungere). Derfor må Mou gerne hente Khedira med, hvis de betaler den rette pris og vi bare finder den rigtige erstatning.
Allerførst uden for emnet: Hvor er det fedt at have dig tilbage på forum. Vi er ikke altid enige, men dine holdninger er knivskarpe og altid interessant læsning.
Til emnet: Det står vist fast, at Real Madrid ikke kommer helt derop, bare ved at få en ny højre back og en målfarlig angriber. Midtbanepositionen skal der nok arbejdes lidt med også, for det bliver ind i mellem lidt for let at lukke ned.
Derfor kan jeg godt følge tanken om, at Khedira kan være til salg for den rette - høje - pris. Men selv om jeg respekterer tanken om, at træneren bestemmer køb og salg, så vil jeg godt nok være skeptisk, hvis eksempelvis en Borja Valero bliver hentet ind som afløser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev: I min optik, så må Mou gerne tage Khedira med til Chelski - for den rette, HØJE, pris naturligvis. han ska vel koste 28-30 mio. Jeg synes Khedira er en glimrende spiller, til tider fremragende, men som udgangspunkt en stabil arbejdsmand som dog har store begrænsninger. Han vender jo som en tysk kampvogn og han er så langsom at det til tider ser tragikomisk ud. Og så hjælper det jo altså ik at han danner midtbane med en Xabi som virker slidt og viser tydelige tegn på at han for længst har toppet.
Allerførst uden for emnet: Hvor er det fedt at have dig tilbage på forum. Vi er ikke altid enige, men dine holdninger er knivskarpe og altid interessant læsning.
Til emnet: Det står vist fast, at Real Madrid ikke kommer helt derop, bare ved at få en ny højre back og en målfarlig angriber. Midtbanepositionen skal der nok arbejdes lidt med også, for det bliver ind i mellem lidt for let at lukke ned.
Derfor kan jeg godt følge tanken om, at Khedira kan være til salg for den rette - høje - pris. Men selv om jeg respekterer tanken om, at træneren bestemmer køb og salg, så vil jeg godt nok være skeptisk, hvis eksempelvis en Borja Valero bliver hentet ind som afløser.
Jo tak - har jo løbende fulgt lidt med i debatten og nu syntes jeg det var rette tid til at dele mine tanker omkring situationen, så jeg er tilbage for fuld styrke :o) Det blev for alvor svært at holde mig væk hver gang jeg læste hvor elendig Higuaín er - er jo svært begejstret for argentineren, men ka godt se at han er en færdig mand i klubben nu. Det er forresten tydeligt, imo, at Mourinhos rotationsprincip har fuldstændig smadret selvtilliden hos både Higuaín og Benzema. De er self klart medskyldige i ik at ha leveret, men det er svært for de fleste angribere at vide at de INGEN snor har hvis de ik leverer mål hver eneste gang. Når dét så er sagt, så mener jeg stadig at Higuaín er klart bedre end Benzema - og har derfor været totalt uforstående for at langt de fleste foretrækker Benzema i klubben i stedet for Higuaín. Benz har leveret godt i en halv sæson ialt - resten af tiden har han været en katastrofe. Omend jeg rigtig gerne beholdt Higuaín, så lever jeg fint med hvis man solgte dem begge. Desværre slipper jeg nok ik for franskmanden foreløbigt fordi han åbenbart har endeløs snor fra ledelsens side.
Men vedr midtbanen, så er det klart at selvom en spiller som f.eks. Borja Valero er en fin spiller, så er det ik sådan at jeg ville sælge Khedira hvis han var afløseren. Så igen, et Khedira-salg er for mig helt afhængigt af afløseren - men synes klart der er folk derude som er bedre.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jo tak - har jo løbende fulgt lidt med i debatten og nu syntes jeg det var rette tid til at dele mine tanker omkring situationen, så jeg er tilbage for fuld styrke :o) Det blev for alvor svært at holde mig væk hver gang jeg læste hvor elendig Higuaín er - er jo svært begejstret for argentineren, men ka godt se at han er en færdig mand i klubben nu. Det er forresten tydeligt, imo, at Mourinhos rotationsprincip har fuldstændig smadret selvtilliden hos både Higuaín og Benzema. De er self klart medskyldige i ik at ha leveret, men det er svært for de fleste angribere at vide at de INGEN snor har hvis de ik leverer mål hver eneste gang. Når dét så er sagt, så mener jeg stadig at Higuaín er klart bedre end Benzema - og har derfor været totalt uforstående for at langt de fleste foretrækker Benzema i klubben i stedet for Higuaín. Benz har leveret godt i en halv sæson ialt - resten af tiden har han været en katastrofe. Omend jeg rigtig gerne beholdt Higuaín, så lever jeg fint med hvis man solgte dem begge. Desværre slipper jeg nok ik for franskmanden foreløbigt fordi han åbenbart har endeløs snor fra ledelsens side.
Men vedr midtbanen, så er det klart at selvom en spiller som f.eks. Borja Valero er en fin spiller, så er det ik sådan at jeg ville sælge Khedira hvis han var afløseren. Så igen, et Khedira-salg er for mig helt afhængigt af afløseren - men synes klart der er folk derude som er bedre.
Higuaín eller Benzema...........det er jo et eller andet sted to alen af et stykke, men der er alligevel to forhold, som taler for franskmanden:
1) Benzema tilhører dette projekt, som Florentino Pérez har sat i værk, mens Higuaín tilhører det forrige projekt og derfor vil han altid komme til at stå i en dårlig position.
2) Higuaín efter lønforhøjelsen har bare ikke været den samme Higuaín. Der er gået Santiago Solari i den og det virker til, at det vil være rigtig godt for alle parter at bringe samarbejdet til ophør.
Men du har ret i, at Mourinhos rotations-system har smadret dem, forstået på den måde, at de i udpræget grad er humør-spillere, som har behov for tillid via fast spilletid. Det har Higuaín tidligere været god til at abstrahere fra, via en ukuelig vilje, men den synes at være væk i øjeblikket og der er jo ikke nogen af dem, som trækker Real Madrid op, når det går skidt. Der bliver det hele lagt over på Cristiano Ronaldo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jeg er en af dem som længe har ønsket Higuain ud af klubben, og det er fordi han ikke har den samme speed efter hans rygoperation. Han ligger på kanten af offside hele tiden, men han går også over den streg nu fordi han decideret kigger fodbold.
Jeg havde en diskussion på chatten med Siempre (tror jeg) hvor jeg proklamerede at med en endnu skarpere angriber end dem vi har på toppen havde haft en endnu bedre målscorer i sidste sæson.
Derfor er jeg også for et salg af dem begge to specielt fordi Benzema søger alt for langt ned i banen til at vi kan bryde en lavtstående stærk defensiv op.
Et salg af Khedira ville være forkert, han er første mand på holdkortet i Löws Tyskland trup og han er bare så vigtig for både det defensive og det offensive spil (får han friheden), Khedira er en spiller som kan løbe solen sort og samtidig være her der og alle vegne, og dem findes der ikke mange af.
Skal vi droppe Football Manager brillerne, så er Gündogan, Martinez, Vidal og Schweinsteiger nok udenfor rækkevidde hvorfor jeg ikke kan se nogen erstatning derude være nær god nok.
Især når man tænker på vi har en Sahin som kan tilbydes retur.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
anes skrev:
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jeg er en af dem som længe har ønsket Higuain ud af klubben, og det er fordi han ikke har den samme speed efter hans rygoperation. Han ligger på kanten af offside hele tiden, men han går også over den streg nu fordi han decideret kigger fodbold.
Jeg havde en diskussion på chatten med Siempre (tror jeg) hvor jeg proklamerede at med en endnu skarpere angriber end dem vi har på toppen havde haft en endnu bedre målscorer i sidste sæson.
Derfor er jeg også for et salg af dem begge to specielt fordi Benzema søger alt for langt ned i banen til at vi kan bryde en lavtstående stærk defensiv op.
Et salg af Khedira ville være forkert, han er første mand på holdkortet i Löws Tyskland trup og han er bare så vigtig for både det defensive og det offensive spil (får han friheden), Khedira er en spiller som kan løbe solen sort og samtidig være her der og alle vegne, og dem findes der ikke mange af.
Skal vi droppe Football Manager brillerne, så er Gündogan, Martinez, Vidal og Schweinsteiger nok udenfor rækkevidde hvorfor jeg ikke kan se nogen erstatning derude være nær god nok.
Et salg af Khedira ska vel ik udelukkes fordi han er første mand på holdkortet på landsholdet - går ud fra at vurderingen ska gå på om han bringer nok til Real Madrids spil. Her mener jeg han er en værdifuld spiller, men jeg synes bestemt oz han har mangler facetter som gør at andre spillere ville ku bidrage med mere - altså jeg har det bare svært med en central midtbane med to spillere der løber langsommere end Cristiano går. Speed er blevet så uendelig vigtig i moderne fodbold og synes vores centrale midtbane har store begrænsninger pt. Derfor føler jeg netop ik Khedira er her, dér og allevegne for Madrid for han når lidt for ofte ik at dække af grundet sin panservognshastighed. En god spiller, bare ik fremragende imo - og så ka du kalde det Football Manager-stil eller ej, men jeg mener nu godt man ka tillade sig at ØNSKE spillere som Verratti eller Vidal - det betyder jo ik at man tror på det sker - desværre.
Enig i at Higuaín lader til at ha mistet en del efter sin skade, men han ka dog aldrig overgå Mr. Off Side himself, Benzema, i antallet af off sider - jeg har gennem tiden simepelthen overvejet om det er fordi Benzema ganske enkelt ik forstår reglen. Men når det så er sagt, så lod jeg gerne begge gå, hvis man i stedet ku få et monster som Cavani i front.
Tror hverken Higuain eller Benzema forstår reglen, de står tit på linjen og kan se dem alle sammen men alligevel træder de et skridt frem før afleveringen kommer eller bliver bare stående når det er åbenlyst at linjen vil trække frem.
Jeg ser ikke Gündogan som en mulighed, fordi jeg nægter og tro på at Dortmund går mod deres træners ønske og sælger deres sportslige succes for penge. Et salg af Götze, Lewandowski, Gündogan og Hummels vil om noget dræbe Dortmunds succes, de vil desuden kunne kræve en enorm overpris for ham fordi han har en lang kontrakt og er glad for livet i Dortmund.
Khediras succes på landsholdet er aldrig i fulde drag blevet overført til Reals spil, det var derfor jeg skrev det andet jeg mener han kan blive endnu bedre. Givet han ikke er den hurtigste men han laver noget kloge dybdeløb, har da taget mig selv i at tænke var det lige Khedira der løb som forreste mand der. Synes da bestemt der skal være plads til nogle store spillere på tekniske hold, hans småspil er måske ikke verdens bedste men han sløver aldrig spillet ned. Han er ikke god hvis vi kun skal leve på kontra fordi det er han ikke hurtig nok til, men hans kloge dybdeløb gør ham god og utilregnelig i situationer hvor vi belejrer deres banehalvdel. Har ikke set Veratti spille, men kommer Ancelotti er han vel den største mulighed for en ny midtbanespiller i Madrid til sommer.
Di Maria er min største hæmsko, hans simple tilgang til spillet og let læselige afleveringer som han laver om og om i alle kampe er ved at blive for meget at se på. Altid et træk ind i banen og en høj aflevering frem over forsvaret, den virker ikke mere og alligevel smider han 15-20 bolde pr. kamp på den aflevering. Synd hans spil er så let, for hans defensive arbejde er ellers topklasse.
Siempre fiel: Er ligesom Siempre Madrid også glad for at se dig tilbage på forummet, du har altid haft en saglig tilgang og det har været en fornøjelse og læse dine indlæg.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
anes skrev: Er enig i at Cavani må være topprioritet til sommer evt. Lewandowski, sammen med Carvajal og en erstatning for Alonso.
Tror hverken Higuain eller Benzema forstår reglen, de står tit på linjen og kan se dem alle sammen men alligevel træder de et skridt frem før afleveringen kommer eller bliver bare stående når det er åbenlyst at linjen vil trække frem.
Jeg ser ikke Gündogan som en mulighed, fordi jeg nægter og tro på at Dortmund går mod deres træners ønske og sælger deres sportslige succes for penge. Et salg af Götze, Lewandowski, Gündogan og Hummels vil om noget dræbe Dortmunds succes, de vil desuden kunne kræve en enorm overpris for ham fordi han har en lang kontrakt og er glad for livet i Dortmund.
Khediras succes på landsholdet er aldrig i fulde drag blevet overført til Reals spil, det var derfor jeg skrev det andet jeg mener han kan blive endnu bedre. Givet han ikke er den hurtigste men han laver noget kloge dybdeløb, har da taget mig selv i at tænke var det lige Khedira der løb som forreste mand der. Synes da bestemt der skal være plads til nogle store spillere på tekniske hold, hans småspil er måske ikke verdens bedste men han sløver aldrig spillet ned. Han er ikke god hvis vi kun skal leve på kontra fordi det er han ikke hurtig nok til, men hans kloge dybdeløb gør ham god og utilregnelig i situationer hvor vi belejrer deres banehalvdel. Har ikke set Veratti spille, men kommer Ancelotti er han vel den største mulighed for en ny midtbanespiller i Madrid til sommer.
Di Maria er min største hæmsko, hans simple tilgang til spillet og let læselige afleveringer som han laver om og om i alle kampe er ved at blive for meget at se på. Altid et træk ind i banen og en høj aflevering frem over forsvaret, den virker ikke mere og alligevel smider han 15-20 bolde pr. kamp på den aflevering. Synd hans spil er så let, for hans defensive arbejde er ellers topklasse.
Siempre fiel: Er ligesom Siempre Madrid også glad for at se dig tilbage på forummet, du har altid haft en saglig tilgang og det har været en fornøjelse og læse dine indlæg.
Rigtig meget enig - synes oz khedira gør mange ting rigtigt - og der ku såmænd sagtens være plads til ham selv om han ik løber en 100 meter på et øjeblik (eller 30 sekunder for dén sags skyld) - men min store anke er at selve konstellationen Xabi-Khedira simpelthen er blevet kørt over hver eneste gang vi møder stærk modstand - det er letlæselig, gå-fodbold og jeg føler bare at vi ka skifte angribere og kantspillere i én uendelighed, men hvis vi ik får noget dynamik ind i omdrejningspunktet, den centrale midt, så tror jeg bare ik vi ka løfte niveauet nævneværdigt. Spillere som Cavani, Lewandowski, Reus og Bale er imo nogle helt vanvittige spillere og jeg ville elske at se et par af dem på holdet, men tror bare stadig vi ville opleve mange af de samme problemer hvis der ik sker noget på den centrale midt.
Inden folk herinde når og tale Khedira til en Segunda spiller, så er det væsentligt lige og stoppe en finger i jorden, og overveje, hvorfor konstellationen Alonso-Khedira har virket ad h til.
Og er der ikke en sød gut, som kan finde en statestik over flest offside imellem Higuain og Benzema? Det kan da på ingen måder passe Siempre fiel kan slynge ud, at Benzema løber oftere i offside end Higuain.
Jeg ville mene, at Higuain er på stadie med selveste offzaghi! :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.