Opdatering: Peréz pressekonference
- Los Campeones
- Gæst
-
Jeg håber ikke at Perez bruger alt for lang tid på at blive enig med PSG's ledelse omkring Ancelottis skifte.
Uanset hvem træneren bliver, vil denne have brug for så meget tid som muligt, hvorfor man ikke bør nøle for meget.
Truppen skal på plads og træneren skal nå at få en god optakt med holdet for at sikre den bedste sæsonstart.
Edit: Tak til Hugol og DarioGomez for den fine dækning af pressemødet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Endnu en god nyhed, futbol.as.com/futbol/2013/05/20/primera/1369073683_684926.html Raul: Barcelona ville i to omgange have mig, men som den Madridista jeg er kunne jeg aldrig forestille mig at spille for dem.
- Niller
- Gæst
-
Drømme scenariet for mig er hvis Klopp kommer. Vi ville blive så evigt vilde.
- sodhi
- Gæst
-
Niller skrev: Jeg er super glad! Han skulle bare ud hurtigst muligt. Egoet fyldte for meget. En dygtig træner, men ikke en Real kunne bruge. Han var problematisk i medierne, og skrottede vores bedste spiller.
Drømme scenariet for mig er hvis Klopp kommer. Vi ville blive så evigt vilde.
Vores bedste spiller? Ronaldo har da ikke været bænket længe.
Hvad kender du egentlig til Klopp, ud over at have set hans hold spille godt i år?
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Niller skrev: Jeg er super glad! Han skulle bare ud hurtigst muligt. Egoet fyldte for meget. En dygtig træner, men ikke en Real kunne bruge. Han var problematisk i medierne, og skrottede vores bedste spiller.
Vores bedste spiller.... Hmmm?
Han skrottede altså ik Ramos...
Han skrottede altså ik Xabi Alonso...
Han skrottede altså ik Ronaldo...
Han skrottede altså ik Øzil...
Han skrottede altså ik Varane...
MEN SKROTTEDE EN SPILLER DER SPILLEDE LANGT UNDER SIT NIVEAU OG VAR EN AF HOVEDÅRSAGERNE BAG VORES ELENDIGE LIGA START...
- nocture
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev:
Vores bedste spiller.... Hmmm?
Han skrottede altså ik Ramos!
Han skrottede altså ik Xabi Alonso!
Han skrottede altså ik Ronaldo!
Han skrottede altså ik Øzil!
Han skrottede altså ik Varane!
MEN SKROTTEDE EN SPILLER DER SPILLEDE LANGT OVER SIT NIVEAU OG VAR EN AF HOVEDÅRSAGERNE BAG VORES ELENDIGE LIGA START...!
Fix lige din attitude.. Vi forstår godt, at du er uenig med ham.. Hvis du vil tages seriøst, så skal du godt nok formidle dig på en anden måde :)
Pudsigt! For de seneste mange indlæg fra madridista.dk's brugere har da ellers handlet om, hvor grisk Mourinho var og helt sikkert forsøgte at fremprovokere en fyreseddel for at tjene kassen.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg kan jo ikke sige, at jeg på nogen måde er overrasket, for det har jo længe stået klart, at det var den vej, det gik.
Et stort tillykke med sejren til Marca og AS. Og rigtig god vind fremover, Mourinho!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det værste, der kan ske nu er hvis Mourinho tager én af vores centrale spillere med sig til Chelsea.
- Khedira (Er glad for Mou. Men han betyder meget for Madrid, især defensivt! Utrolig vigtig i de kampe hvor vi skal have defensiv stabilitet, og en perfekt mand at have ved siden af en defensiv kreatør, ala Alonso, Modric, evt. Verratti).
- Varane (Er også glad for Mou. Dertil er fremtiden også lys, endda utroligt meget! Efter Cristiano og Messi-æraen - er denne mand så en kommende kandidat til verdens bedste fodboldspiller? Jeg mener ikke at jeg sigter højt, når jeg siger dette. Han er allerede verdensklasse, og kan kun blive bedre).
Er bange for at én af dem kan ryge! Dog er det usandsynligt at begge gør.
Ønske manageren for mig nu er desuden: Klopp, og hvis ikke ham, så Ancelotti.
Jeg vil sige at jeg er enig med Siempre om at det her har været en sejr for Marca og AS, selvom Mou har været et fjols i ny og næ.
Jeg vil bestemt også være mere kritisk overfor disse to aviser når jeg er på stadion. Det eneste område hvor jeg har støttet Mou 100%, er i hans kamp mod pressen.
Undskyld mit udtryk, AS y Marca dejan hacer gelipolleces, hijos de putas.
Har valgt at takke af på forum!