Opdatering: Peréz pressekonference
Det bliver noget af en opgave at overtage sådan et splittet hold....................men, ok...vi skal videre, og held og lykke til Mourinho i Chelsea. Nu må vi se hvilke spillere der smutter ved samme lejlighed...mange rygter har kørt, Khedira, Alonso, Essien, 3 som jeg helst ville beholde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
NDR skrev: Nu sidder Iker Casillas på sin fødselsdag og gnider sig i hænderne med den taske af en journalist han har giftet sig med og nyder en god flaske rødvin købt for de penge han har tjent som stikker for pressen hvor han har kastet sin træner og medspillere for ulvene og trukket Real Madris motivation ned i en sådan grad at de tabte en masse vigtige point i starten af sæsonen. For satan hvor jeg håber at den kommende nye træner har nosser til at styre den situation han risikere at blive udsat for hvis han ikke deler samme holdninger som de få spillere på holdet som mener at deres ord skal være lov.
Det bliver noget af en opgave at overtage sådan et splittet hold....................men, ok...vi skal videre, og held og lykke til Mourinho i Chelsea. Nu må vi se hvilke spillere der smutter ved samme lejlighed...mange rygter har kørt, Khedira, Alonso, Essien, 3 som jeg helst ville beholde.
Vi står her, efter en pressekonference af Perez, Mourinho er fotid og du står stadig og snakker om hvor stor en stikker Casillas var, og stadig er det uden nogen beviser overhovedet.
Men lad os dog for guds skyld blive enige om, at hvis Casillas var stikkeren, så var pengene ikke motivet overhovedet! Som den bedst betalte målmand (sidst jeg tjekkede) er penge intet problem :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- falle
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Men lad os dog for guds skyld blive enige om, at hvis Casillas var stikkeren, så var pengene ikke motivet overhovedet! Som den bedst betalte målmand (sidst jeg tjekkede) er penge intet problem :)
Commi! Man kan aldrig få for nok penge, heller ikke som den bedst betalte målmand.
- falle
- Gæst
-
Raul-rik skrev: Men Siempre, selvom aviserne ikke har været særlig flinke, så er vi vel stadige enige om, at Mou selv er uden om sin afsked?
Hvorfor skal man altid være enige med hinanden? Et debatforum lægger ikke op til at vi alle skal holde hinanden i hånden og være enige om alt :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Mourinho er for stædig. Han gør tingene på sin måde, han forlanger respekt og han forventer at folk tager ham for det han er, hverken mere eller mindre. De spanske medier derimod, de forventer at man altid udviser respekt, forventer at man giver dem lidt ekstra viden og mest af alt, så forventer de at man respekterer dem.
Man kan i den grad bebrejde spanske medier for deres hetz imod portugiseren, den har - særligt det seneste halve år - været langt mere efter manden end bolden. Man må dog også erkende, at der er en grund til tingene endte som de gjorde. De to aviser var trods alt blandt fortalerne for Mourinho i sin tid. Portugiseren selv har i den grad kørt en negativ diskurs. Ved at lade Karanka tage pressemøderne, kun dukke op med negative nyheder, hænge bestemte journalister ud og generelt gå fra 'glimt i øjet' til konstant negativ og irritabel.
Jeg har længe ønsket Mourinho ud af Madrid, det er for alles bedste. Mourinhos afsked er dog også et farvel til en mand, som lignede den det perfekte fit, men aldrig blev det. Derfor er det en lidt ambivalent følelse her i sidste ende. Hvem afløseren end bliver, så bliver det ikke en let opgave at skulle samle Madrid. Lige fra truppen til medierne til direktionsgangene bliver det hårdt arbejde!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
falle skrev:
rezamadridista skrev: Men lad os dog for guds skyld blive enige om, at hvis Casillas var stikkeren, så var pengene ikke motivet overhovedet! Som den bedst betalte målmand (sidst jeg tjekkede) er penge intet problem :)
Commi! Man kan aldrig få for nok penge, heller ikke som den bedst betalte målmand.
Ved brug af lidt logik, så burde det være tydeligt, at Casillas ikke kunne have stikket pga pengene.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul-rik skrev: Men Siempre, selvom aviserne ikke har været særlig flinke, så er vi vel stadige enige om, at Mou selv er uden om sin afsked?
Nej, det er vi ikke. Dermed ikke sagt, at han ikke har nogen skyld overhovedet, men hans arbejde er i nogen grad blevet umuliggjort af en spansk presse, som fra dag et har været nogle hævntørstige køtere, fordi han nægtede dem adgang til samme fly som spillerne rejste med og fordi han fuldstændig lukkede træningen for dem.
Derfor er han aldrig blevet anerkendt for de ting, han rent faktisk opnåede med Real Madrid og jeg har snart ikke tal på de usandheder og uretfærdigheder, som han har måttet lægge ryg til, fordi han er José Mourinho.
Mens han vandt med Real Madrid var han tålt, men pressen ventede tålmodigt som et kobbel sultne ulve, klar til at kaste sig over ham, så snart antydningen af modgang indfandt sig.
Igen, han er ikke uskyldigheden selv, men der findes ikke en træner i Real Madrids historie, som har fået en så svinsk behandling af pressen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
NDR skrev: Nu sidder Iker Casillas på sin fødselsdag og gnider sig i hænderne med den taske af en journalist han har giftet sig med og nyder en god flaske rødvin købt for de penge han har tjent som stikker for pressen hvor han har kastet sin træner og medspillere for ulvene og trukket Real Madris motivation ned i en sådan grad at de tabte en masse vigtige point i starten af sæsonen. For satan hvor jeg håber at den kommende nye træner har nosser til at styre den situation han risikere at blive udsat for hvis han ikke deler samme holdninger som de få spillere på holdet som mener at deres ord skal være lov.
Hvad har Casillas kæreste egentlig gjort, udover at læse op fra en teleprompter?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre Madrid skrev:
Nej, det er vi ikke. Dermed ikke sagt, at han ikke har nogen skyld overhovedet, men hans arbejde er i nogen grad blevet umuliggjort af en spansk presse, som fra dag et har været nogle hævntørstige køtere, fordi han nægtede dem adgang til samme fly som spillerne rejste med og fordi han fuldstændig lukkede træningen for dem.
Derfor er han aldrig blevet anerkendt for de ting, han rent faktisk opnåede med Real Madrid og jeg har snart ikke tal på de usandheder og uretfærdigheder, som han har måttet lægge ryg til, fordi han er José Mourinho.
Igen, han er ikke uskyldigheden selv, men der findes ikke en træner i Real Madrids historie, som har fået en så svinsk behandling af pressen.
Men det er vel også historien om en mand som er alt eller intet. Selvfølgelig skal man være tro mod sit koncept, men man går trods alt på kompromis alle steder. Mourinho har på intet tidspunkt rakt armen ud efter spansk presse, tværtimod har han selv optrappet konflikten i hele sin tid i klubben.
Behandlingen fra medierne har ikke været fair, men Mourinho har i den grad også undervurderet medierne - både deres magt og deres stædighed.
Der er en Mou på banen man skal evaluere og en Mou uden for banen man skal evaluere. Uden for banen er han blevet uretfærdigt behandlet men på banen er det hans ansvar f.eks. at få Real Madrid til at jagte 3-0 målet hjemme mod Bayern i CHL semi, ja eller for den sags skyld, og sætte holdet ordentligt op til udebane kampe i, som f.eks. Dortmund og Bayern.
Selvom øjeprik, "Pito" etc ikke har været kønne, er mit største kritikpunkt Real Madrids spil på banen.