- Forum
- Madridista.dk
- Real Madrid Femenino
- Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller
Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller
I dag overgår CD Tacón til Real Madrid Femenino, hvilket betyder, at Real Madrid, officielt, kommer til at stå med sit første kvindehold i klubbens historie.
Der er store ting i støbeskeen, og man skulle allerede have aftaler forhandlet på plads med flere dygtige spillere med stor erfaring fra LaLiga Iberdrola, og helt som ventet bliver det med David Aznar i spidsen for projektet efter en hæderlig sæson med CD Tacón.
Den spanske sportsavis Marca mener at vide, at en af Real Madrid Femeninos forstærkninger til den kommende sæson bliver Atlético Madrids 29-årige mexicanske forsvarsspiller, Kenti Robles.
Robles har ifølge Marca afvist at forlænge sin kontrakt med Los Rojiblancos, ligesom hun også skulle have afvist Manchester City i samme omgang.
Den 29-årige forsvarsspiller kommer med stor erfaring i bagagen. Hun har således Champions League-fodbold med Barcelona, og så har hun været med til at vinde LaLiga Iberdrola hele fem gange med to forskellige hold, ligesom hun også har fire pokal-titler med sig i bagagen fra sine forskellige ophold i spansk fodbold.
Korrekt - jeg bare kan bladre videre uden at læse nyheden, men jeg forstår ikke indblandingen i nyheder fra RM FC... Væk med det!
- Administrationen
- Administrator
dpm skrev: Helt ærligt... Er jeg den eneste som på ingen tænkelig måde er interesseret i hvad der sker i RM Femenino?! De har intet at gøre med det RM hold som jeg ynder at følge. Der er heller ikke nogle nyheder fra basketball holdet herinde - hvilket er meget passende. Måske dem som har interesse i Femenino kunne oprette en separat side til dette formål?
Korrekt - jeg bare kan bladre videre uden at læse nyheden, men jeg forstår ikke indblandingen i nyheder fra RM FC... Væk med det!
Du fandt selv løsningen - bladr videre uden at læse nyheden. Alternativet er, at du lader være med at besøge madridista.dk
Nyhederne om kvindeholdet er kommet for at blive.
- Administrationen
- Administrator
Fondo_Sur skrev: Måske kunne I lave en afstemning om det? Jeg tvivler også på om der er interesse for det med al respekt for kvindefodbold.
Nej, det kan vi ikke. Det er egentlig ret simpelt. Hvis det ikke har nogen interesse, så springer man det bare over. Det vil 9 ud af 10 kunne finde ud af, måske endda flere.
Jeg synes det skinner for meget igennem efterhånden og derfor tager jeg imod henvisningen til døren uden videre ståhej. Tak for mange fine debatter til brugerne herinde.
Jeg kan forstå, hvis der er nogen som er ligeglad, men som der så fint bliver besvaret, så spring over det, det tager jo ingen tid at scrolle videre.
HALA MADRID
Men altså, fremover kan man under overskriften læse 'kategori: Real Madrid Femenino', og så er det problem vidst også løst.
Florentino Pérez
1. Real Madrid
2. Real Madrid Castilla
3. Real Madrid Femenino
Vi startede med at dække CD Tacón i sommer, hvor der blev skrevet lidt artikler om nyindkøb mm., ligesom vi også lavede MEGET kort skriv om deres kampe i den overståede sæson og andre relevante ting. Så det burde ikke komme som den store overraskelse for jer, at Femenino-delen i Real Madrid ville blive en del af madridista.dk's dækning.
Videre, hvis man scroller lidt ned på madridista.dk, har man også kunne følge med i CD Tacóns position i LaLiga Iberdrola.
Det er virkelig grinagtigt, at det overhovedet er et relevant emne for jer at tage op til diskussion...... det er i øvrigt en diskussion/debat, I har tabt på forhånd, så den kan lige så godt blive parkeret nu.
Heldigvis er kvindefodbold blevet en del af Real Madrid og det favner vi naturligvis her på siden!
Du rammer hovedet på sømmet :)Sahinovic skrev: Jeg tror de fleste, inklusiv mig selv, troede det omhandlede det 'rigtige' Real Madrid, for så efterfølgende at blive slemt skuffet (-;
Men altså, fremover kan man under overskriften læse 'kategori: Real Madrid Femenino', og så er det problem vidst også løst.
Administrationen skrev:
Fondo_Sur skrev: Måske kunne I lave en afstemning om det? Jeg tvivler også på om der er interesse for det med al respekt for kvindefodbold.
Nej, det kan vi ikke. Det er egentlig ret simpelt. Hvis det ikke har nogen interesse, så springer man det bare over. Det vil 9 ud af 10 kunne finde ud af, måske endda flere.
Overskriften Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller er jo ren click-bait.
Troede indlysende at det handlede om Real Madrid C.F. Det tror jeg også, at der var flere end 1 ud af 10 der gjorde.