Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller

1 måned 1 uge siden #25 af elle44

DeLaRed skrev:

Administrationen skrev:

DeLaRed skrev: Nu hvor denne tråd er blevet til en idé-brevkasse, kun jeg så bede om at der kommer lidt flere artikler omhandlende tidernes bedste midter-forsvarer...HELGUERA ;-)

På forhånd tak, og ellers fortsætter i bare det fine arbejde med at informere og underholde omkring alt der omhandler Real Madrid...Men altså, mere HELGUERA tak ;-)

Alle nyheder vil i fremtiden få et Helguera-afsnit..........ALLE! ;-)

Det er jo kæmpe stort, mit liv er hermed komplet, og hver dag fremover vil føles som Juleaften blandet med Black-Friday og et lille drys Kristi-Himmelfart!!!

Meeeen nu da det var så nemt at få igennem på direktions-gangene, så vil jeg, uden at blive grådig, gerne sende endnu en forespørgsel igennem Inder-nettet.

Skulle vi ikke fremover udnævne d.01/07 til Ivan Helguera dag og smide er billede af han op på forsiden, jeg mener bare hvem fortjener det mere end legenden over alle legender?

Og så tror jeg også den gode Ivan ville blive glad for at modtage en enkelt “Kampens Spiller” i de resterende nedtakts podcasts i denne season, i får jo alligevel svært ved ikke at pege på Casemiro, Ramos eller Benz, så hvorfor ikke give den til en spiller der i sin karriere aldrig fik muligheden for at modtage en sådanne ære fra madridista.dk...
Tænk over det ;)

IVAN IVAN IVAN....IIIIIVAN HELGUERA!!!

Hold nu op, det er en skændsel mod Grande Arbeloa det her.
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #26 af elle44

dpm skrev: Sikke et svar!

Jamen så må jeg jo støve mit engelske af og fremtidigt nøjes med at læse mine RM nyheder på Marca og AS, hvor alle artikler bliver oversat fra.

Castilla og RM nyheder har fin og gensidig relevans da der er overlap mellem interesserne for de to hold. Det er der imidlertid på ingen måde til Femenino. Ligesom der ikke er til basket-filialen.

Giv mig bare den årlige artikel hvor holdene mødes til nytårskur, men derudover tror jeg ikke på, at der er opbakning fra ret mange andre end redaktionen til Feminino nyheder.

Clickbait overskriften var med fuldt overlæg, og derfor kan jeg ikke selv selektere i hvad jeg ønsker at læse om her på siden.

Jeg har forstået, at I ikke er lydhør over for kritikken, og at det dermed er et tabt slag for mig. Undervejs er jeg dog blevet forundret over jeres måde at håndtere det på.

Og ingen vover at blande ligestilling eller schauvinisme ind i denne debat! I hvert fald ikke baseret på min indledende kommentar!

Glem nu ikke suttekluden på vej ud
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #27 af dpm
Og hvis jeg gør kan jeg jo komme forbi og låne din!

Tak for dit bidrag til debatten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #28 af elle44

dpm skrev: Og hvis jeg gør kan jeg jo komme forbi og låne din!

Tak for dit bidrag til debatten.

Hjertens gerne, og selv tak.
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #29 af longwind
Jeg tror, at det for de flestes vedkommende handler om klarheden omkring indholdet af artiklen frem for selve indholdet.

Når jeg læser "Real Madrid gafler vigtig Atletico Madrid-spiller" så ville jeg da umiddelbart forvente, at artiklen omhandlede Real Madrids mandlige førstehold. Ellers ville jeg forvente at det ellers hed henholdsvis Real Madrid Castilla eller Real Madrid Femenino. Det samme gælder nok de fleste brugere, selvom jeg da også havde hjerneceller nok til at formode, at den nyhed kom lidt for meget ud af det blå, til at der kunne være tale om første(herre)holdet

Det skal selvfølgelig stå reaktionen frit for at skrive som det passer dem, men jeg ville da foretrække, at jeg vidste hvilket hold jeg skulle til at læse om, inden jeg klikker på artiklen.

Den feedback er i øvrigt helt renset for holdninger om kvindefodbold og journalistisk integritet. Det handler simpelthen bare om klarhed og brugervenlighed :)

Blot mit input.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Ramos4, dpm
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #30 af Fondo_Sur

Mølbat skrev: Tænk at det for nogle kan være så svært bare at scrolle videre, hvis man ikke er interesseret i en nyhed...
Der er ingen, som tvinger nogen til at læse noget her på siden, men at forvente, at bestemte nyheder fjernes pga. sit eget ‘bias’ mod kvindefodbold, og så derefter blive pigesur over, at man ikke bliver lyttet til, synes jeg godt nok, er rimelig pinligt.

Intet du skrev der er sandt, men tillykke med opbakningen fra redaktionen.

1) Man kan ikke “bare scrolle videre”, da man allerede er endt i artiklen via click-bait. Artikler om kvindefodbold, der giver sig ud for at være om vor elskede Real Madrid C.F.
Edit: Eller ud fra Longwinds indlæg have tilstrækkeligt mange hjerneceller og gætte, at nyheden handler om et nyt talent til RM Castilla, der er hentet fra Atletico.

2) Der er ikke nogen, der tvinger nogen til noget. Hvis man som læser er utilfreds med måden det fungerer på, så finder læseren bare andre platforme. Derfor bør en redaktion ud fra egne interesser også lytte til kritikere.

3) Jeg håber, at står klart for dig, at sådan en som jeg ikke er “pigesur” eller hvad faen man ellers kunne beskylde en for i dette ligestillings-minefelt.

God aften til dig, Mølbat.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, dpm
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #31 af Mølbat

Fondo_Sur skrev:

Mølbat skrev: Tænk at det for nogle kan være så svært bare at scrolle videre, hvis man ikke er interesseret i en nyhed...
Der er ingen, som tvinger nogen til at læse noget her på siden, men at forvente, at bestemte nyheder fjernes pga. sit eget ‘bias’ mod kvindefodbold, og så derefter blive pigesur over, at man ikke bliver lyttet til, synes jeg godt nok, er rimelig pinligt.

1) Man kan ikke “bare scrolle videre”, da man allerede er endt i artiklen via click-bait. Artikler om kvindefodbold, der giver sig ud for at være om vor elskede Real Madrid C.F.
Edit: Eller ud fra Longwinds indlæg have tilstrækkeligt mange hjerneceller og gætte, at nyheden handler om et nyt talent til RM Castilla, der er hentet fra Atletico.

2) Der er ikke nogen, der tvinger nogen til noget. Hvis man som læser er utilfreds med måden det fungerer på, så finder læseren bare andre platforme. Derfor bør en redaktion ud fra egne interesser også lytte til kritikere.

3) Jeg håber, at står klart for dig, at sådan en som jeg ikke er “pigesur” eller hvad faen man ellers kunne beskylde en for i dette ligestillings-minefelt.

Okay:

1) Real Madrids kvindehold er også en del af Real Madrid Club de Fútbol. At du så tydeligvis har et problem med kvindefodbold, gør det ikke mindre sandt.

2) Som du selv skriver, er du ikke blevet tvunget ind i noget. Du har selv trykket på artiklen, og den var tydeligvis ikke noget for dig. Hint: Knappen “Tilbage” findes. Benyt den lige så tosset, du vil.
Den berettigelse, som nogle mennesker føler om, at alt i denne verden absolut skal være rettet specielt mod dem, begriber jeg ikke.
Madridista skriver også om kvindefodbold -> Nogle mennesker kan godt lide kvindefodbold -> Andre kan ikke lide det -> Dem, der ikke kan lide det, føler sig pludselig truffet over, at et medie dækker kvindefodbold på lige fod med herrefodbold i form af overskrifter, der ikke indikerer om de handler om herre- eller kvindeholdet, og kræver det nu stoppet. Du kan forhåbentlig godt selv se, hvor barnligt det ser ud.

3) “Ligestillings-minefelt”... really? Og jo, det skriger langt væk af at være pigesur.

God nat.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #32 af Ramos4

Mølbat skrev:

Fondo_Sur skrev:

Okay:

1) Real Madrids kvindehold er også en del af Real Madrid Club de Fútbol. At du så tydeligvis har et problem med kvindefodbold, gør det ikke mindre sandt.

2) Som du selv skriver, er du ikke blevet tvunget ind i noget. Du har selv trykket på artiklen, og den var tydeligvis ikke noget for dig. Hint: Knappen “Tilbage” findes. Benyt den lige så tosset, du vil.
Den berettigelse, som nogle mennesker føler om, at alt i denne verden absolut skal være rettet specielt mod dem, begriber jeg ikke.
Madridista skriver også om kvindefodbold -> Nogle mennesker kan godt lide kvindefodbold -> Andre kan ikke lide det -> Dem, der ikke kan lide det, føler sig pludselig truffet over, at et medie dækker kvindefodbold på lige fod med herrefodbold i form af overskrifter, der ikke indikerer om de handler om herre- eller kvindeholdet, og kræver det nu stoppet. Du kan forhåbentlig godt selv se, hvor barnligt det ser ud.

3) “Ligestillings-minefelt”... really? Og jo, det skriger langt væk af at være pigesur.

God nat.

Det er virkelig dårlig stil at kritisere folk for "tydeligvis at have et problem med kvindefodbold" når alle der har kritiseret artiklen tydeligt har påpeget, at det 1) handler om clickbait effekten og 2) handler om at hverken basket, rulleskøjtehockey eller åbenbart kvindefodbold interesserer dem.

Jeg er sådan set enig med dem, der har det på den måde, må jeg indrømme. Clickbait er forfærdeligt, men omvendt kan jeg sagtens se igennem fingre med det, hvis det blot sker en gang i mellem. Det vil dog derudover også blive meget uoverskueligt hvis alle artikler om kvindeholdet bliver blandet sammen med herreholdet uden nogen indikator for hvad der handler om hvad. "Real Madrid tabte i weekenden - Real Madrid vandt i wekkenden." Så må man jo klikke på begge nyheder og få svaret på hvilket hold der præsterede hvad ;) Det lyder ikke super smart tænker jeg.

Slutteligt er det rimelig komisk at du bruger udtrykket "pigesur" for at nedgøre en anden mands holdning - når du samtidig åbenbart er åh så frelst og feministisk ;) Skal vi ikke undlade at kalde folk pigesure så? Det støtter hvert fald slet ikke nogen ligestillings issues, hverken her eller i den virkelige verden.

Edit: Men selvfølgelig skal verdens største klub også have et kvindehold, det er klart. Og siden her må skrive lige så mange artikler de vil om dem. Men hvis man på forsiden af Madridista.dk kan se 5 overskrifter med "Madrid vandt - Madrid tabte - Madrid spillede uafgjort - Madrid vandt stort - Madrid rykkede ned" og så selv skal gætte på hvad der var førsteholdet og hvad der var Castilla, kvindehold, U21, U19, U14 osv. så synes jeg ikke det gør noget positivt for nogen.

Sue me.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Raul7-2880, Sahinovic, Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #33 af Sahinovic

Mølbat skrev: at bestemte nyheder fjernes pga. sit eget ‘bias’ mod kvindefodbold

Mølbat skrev: At du så tydeligvis har et problem med kvindefodbold

Det er et tragisk forsøg på at fremprovokere noget, der overhovedet ikke eksisterer herinde i tråden. Der er ikke én bruger der har ytret sig nedladende om kvindefodbold, blot at clickbait-nyhederne omkring dem ikke interessere dem. Tydeliggør gerne det citat der beviser det modsatte, for dem har du tilsyneladende fået øje på.

Nu er @Ramos4 selv inde på det, og vi er ude på et sidespor, men kunne ikke lade vær.

Ramos ud.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #34 af Daniel
Hvad synes I egentlig om den forestående oprustning af Kenti Robles?
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #35 af Mølbat

Ramos4 skrev:

Mølbat skrev:

Fondo_Sur skrev:

Okay:

God nat.

Det er virkelig dårlig stil at kritisere folk for "tydeligvis at have et problem med kvindefodbold" når alle der har kritiseret artiklen tydeligt har påpeget, at det 1) handler om clickbait effekten og 2) handler om at hverken basket, rulleskøjtehockey eller åbenbart kvindefodbold interesserer dem.

Jeg er sådan set enig med dem, der har det på den måde, må jeg indrømme. Clickbait er forfærdeligt, men omvendt kan jeg sagtens se igennem fingre med det, hvis det blot sker en gang i mellem. Det vil dog derudover også blive meget uoverskueligt hvis alle artikler om kvindeholdet bliver blandet sammen med herreholdet uden nogen indikator for hvad der handler om hvad. "Real Madrid tabte i weekenden - Real Madrid vandt i wekkenden." Så må man jo klikke på begge nyheder og få svaret på hvilket hold der præsterede hvad ;) Det lyder ikke super smart tænker jeg.

Slutteligt er det rimelig komisk at du bruger udtrykket "pigesur" for at nedgøre en anden mands holdning - når du samtidig åbenbart er åh så frelst og feministisk ;) Skal vi ikke undlade at kalde folk pigesure så? Det støtter hvert fald slet ikke nogen ligestillings issues, hverken her eller i den virkelige verden.

Edit: Men selvfølgelig skal verdens største klub også have et kvindehold, det er klart. Og siden her må skrive lige så mange artikler de vil om dem. Men hvis man på forsiden af Madridista.dk kan se 5 overskrifter med "Madrid vandt - Madrid tabte - Madrid spillede uafgjort - Madrid vandt stort - Madrid rykkede ned" og så selv skal gætte på hvad der var førsteholdet og hvad der var Castilla, kvindehold, U21, U19, U14 osv. så synes jeg ikke det gør noget positivt for nogen.

- Når der bliver skrevet, at Real Madrids kvindehold intet har med Real Madrid C.F. at gøre, og at hele det her er et stort ligestillings-minefelt, så indikerer det IMO, at brugeren har et rimelig klart ‘bias’ mod kvindefodbold. Det kan selvfølgelig gemmes bag clickbait-argumentet, men jeg har nu på fornemmelsen, at det er den bagvedliggende grund til, at man er utilfreds med pludselig at skulle læse nyheder om kvindefodbold her på siden. Følger jeg selv tæt med i kvindefodbold? Nej. Men jeg får ikke et sammenbrud, bare fordi jeg kom til at trykke på en artikel, der ikke omhandlede herreholdet.
- I stedet for “pigesur”, så tillad mig at bruge ordet mopset. Håber det er tilfredsstillende?
- “Frelst”... åh gud. Kald det, hvad du vil.

(Mht. clickbait-argumentet så er det længere oppe i tråden gjort klart, at der fulgte et billede af kvindelige fodboldspillere med artiklen. Hvis man så stadig går ind på den i den tro, at den handler om herreholdet, er det vel ikke madridistas problem.
Går du ind på artiklen fra madridistas forside, hvor artiklen måske ikke har været en af de to øverste, og hvor man dermed ikke kan se billedet, kan du jo bare lynhurtigt gå tilbage igen. Eller som tidligere nævnt ‘scrolle’ videre ned til de næste nyheder. At gå så meget i selvsving over at være kommet til at gå ind på en nyhed om kvindeholdet synes jeg er en slem overreaktion).
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete
Emnet er blevet låst.
1 måned 1 uge siden #36 af Fondo_Sur

- Når der bliver skrevet, at Real Madrids kvindehold intet har med Real Madrid C.F. at gøre, og at hele det her er et stort ligestillings-minefelt, så indikerer det IMO, at brugeren har et rimelig klart ‘bias’ mod kvindefodbold. Det kan selvfølgelig gemmes bag clickbait-argumentet, men jeg har nu på fornemmelsen, at det er den bagvedliggende grund til, at man er utilfreds med pludselig at skulle læse nyheder om kvindefodbold her på siden.

Sikke en flot stråmand du har lavet af mig.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.