Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller

5 år 11 måneder siden #13 af Dios
Jeg havde mere end gerne sprunget artiklen over, men der gik ekstrabladet i den og i leverede et såkaldt clickbait.
Fair, hvis i vil “snyde” på den måde, men kan i så ikke være fantastiske og fjerne de 100 annoncer der hopper op på telefonen lige med de clickbait artikler? :D
Overdrivelse fremmer forståelsen, men er godt nok heller ikke fan af de 3 ting. Hopper hellere end gerne over, men i fik mig på en ellers hæsblæsende travl eftermiddag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, ElMadrid, dpm
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #14 af Bismo

Fondo_Sur skrev:

Administrationen skrev:

Fondo_Sur skrev: Måske kunne I lave en afstemning om det? Jeg tvivler også på om der er interesse for det med al respekt for kvindefodbold.

Nej, det kan vi ikke. Det er egentlig ret simpelt. Hvis det ikke har nogen interesse, så springer man det bare over. Det vil 9 ud af 10 kunne finde ud af, måske endda flere.

Overskriften Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller er jo ren click-bait.

Troede indlysende at det handlede om Real Madrid C.F. Det tror jeg også, at der var flere end 1 ud af 10 der gjorde.

Jeg troede ærligt talt, at vi havde købt endnu et talent til vores akademi. Hvis der er tale om spillere til førsteholdet, vil der typisk have været forlydender om dette i pressen i ugerne/månederne op til offentliggørelse. Det sker sjældent bare uden videre.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #15 af DeLaRed
Nu hvor denne tråd er blevet til en idé-brevkasse, kun jeg så bede om at der kommer lidt flere artikler omhandlende tidernes bedste midter-forsvarer...HELGUERA ;-)

På forhånd tak, og ellers fortsætter i bare det fine arbejde med at informere og underholde omkring alt der omhandler Real Madrid...Men altså, mere HELGUERA tak ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, andreashn
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #16 af Administrationen

DeLaRed skrev: Nu hvor denne tråd er blevet til en idé-brevkasse, kun jeg så bede om at der kommer lidt flere artikler omhandlende tidernes bedste midter-forsvarer...HELGUERA ;-)

På forhånd tak, og ellers fortsætter i bare det fine arbejde med at informere og underholde omkring alt der omhandler Real Madrid...Men altså, mere HELGUERA tak ;-)

Alle nyheder vil i fremtiden få et Helguera-afsnit..........ALLE! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #17 af DeLaRed

Administrationen skrev:

DeLaRed skrev: Nu hvor denne tråd er blevet til en idé-brevkasse, kun jeg så bede om at der kommer lidt flere artikler omhandlende tidernes bedste midter-forsvarer...HELGUERA ;-)

Alle nyheder vil i fremtiden få et Helguera-afsnit..........ALLE! ;-)

Det er jo kæmpe stort, mit liv er hermed komplet, og hver dag fremover vil føles som Juleaften blandet med Black-Friday og et lille drys Kristi-Himmelfart!!!

Meeeen nu da det var så nemt at få igennem på direktions-gangene, så vil jeg, uden at blive grådig, gerne sende endnu en forespørgsel igennem Inder-nettet.

Skulle vi ikke fremover udnævne d.01/07 til Ivan Helguera dag og smide er billede af han op på forsiden, jeg mener bare hvem fortjener det mere end legenden over alle legender?

Og så tror jeg også den gode Ivan ville blive glad for at modtage en enkelt “Kampens Spiller” i de resterende nedtakts podcasts i denne season, i får jo alligevel svært ved ikke at pege på Casemiro, Ramos eller Benz, så hvorfor ikke give den til en spiller der i sin karriere aldrig fik muligheden for at modtage en sådanne ære fra madridista.dk...
Tænk over det ;)

IVAN IVAN IVAN....IIIIIVAN HELGUERA!!!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved DeLaRed.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #18 af Mølbat
Tænk at det for nogle kan være så svært bare at scrolle videre, hvis man ikke er interesseret i en nyhed...
Der er ingen, som tvinger nogen til at læse noget her på siden, men at forvente, at bestemte nyheder fjernes pga. sit eget ‘bias’ mod kvindefodbold, og så derefter blive pigesur over, at man ikke bliver lyttet til, synes jeg godt nok, er rimelig pinligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, Real HWL, andreashn, DeLaRed
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #19 af -#7-

Mølbat skrev: Tænk at det for nogle kan være så svært bare at scrolle videre, hvis man ikke er interesseret i en nyhed...
Der er ingen, som tvinger nogen til at læse noget her på siden, men at forvente, at bestemte nyheder fjernes pga. sit eget ‘bias’ mod kvindefodbold, og så derefter blive pigesur over, at man ikke bliver lyttet til, synes jeg godt nok, er rimelig pinligt.

Enig i det første, sværere er det sgu heller ikke.

Jeg bifalder iøvrigt også nyheder om Real Madrid Femenino, men man burde måske skrive netop “Real Madrid Femenino henter Atletico profil” som overskrift i nyheden, så folk ikke bliver lokket af clickbait, den slags EB nederdrægtigheder er I sgu for gode til her på siden.

Med det sagt tror jeg heller ikke det som sådan var meningen fra skribentens side at det skulle være clickbait.

DC19
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #20 af Daniel

-#7- skrev:

Mølbat skrev: Tænk at det for nogle kan være så svært bare at scrolle videre, hvis man ikke er interesseret i en nyhed...

Enig i det første, sværere er det sgu heller ikke.

Jeg bifalder iøvrigt også nyheder om Real Madrid Femenino, men man burde måske skrive netop “Real Madrid Femenino henter Atletico profil” som overskrift i nyheden, så folk ikke bliver lokket af clickbait, den slags EB nederdrægtigheder er I sgu for gode til her på siden.

Med det sagt tror jeg heller ikke det som sådan var meningen fra skribentens side at det skulle være clickbait.

Hold nu op. Selvfølgelig forsøgte jeg mig med clickbait. Det er klart. Jeg elsker det. Derfor brugte jeg også den her overskrift en time senere: "Spansk presse: Real Madrid lurer fortsat på Škriniar"

Anyway..... jeg havde lidt håbet, at billedet fjernede clickbait-effekten, og så havde jeg heller ikke tænkt længere........ det er selvfølgelig ligegyldigt, hvis man tilgår nyheden via madridista.dk.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #21 af Fondo_Sur
Overskriften “Spansk presse: Real Madrid lurer fortsat på Škriniar“ er ikke vildledende som “Oprustningen fortsætter: Real Madrid gafler vigtig Atlético Madrid-spiller”.

Men fedt arbejde. Blot indput fra en læser.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #22 af dpm
Sikke et svar!

Jamen så må jeg jo støve mit engelske af og fremtidigt nøjes med at læse mine RM nyheder på Marca og AS, hvor alle artikler bliver oversat fra.

Castilla og RM nyheder har fin og gensidig relevans da der er overlap mellem interesserne for de to hold. Det er der imidlertid på ingen måde til Femenino. Ligesom der ikke er til basket-filialen.

Giv mig bare den årlige artikel hvor holdene mødes til nytårskur, men derudover tror jeg ikke på, at der er opbakning fra ret mange andre end redaktionen til Feminino nyheder.

Clickbait overskriften var med fuldt overlæg, og derfor kan jeg ikke selv selektere i hvad jeg ønsker at læse om her på siden.

Jeg har forstået, at I ikke er lydhør over for kritikken, og at det dermed er et tabt slag for mig. Undervejs er jeg dog blevet forundret over jeres måde at håndtere det på.

Og ingen vover at blande ligestilling eller schauvinisme ind i denne debat! I hvert fald ikke baseret på min indledende kommentar!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Fondo_Sur, Ramos4
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #23 af Cristiano7
Jeg synes at det er fantastisk at Madridista.dk følger med i udviklingen af Real Madrid Femenino samt skriver nyheder om dem. Jeg glæder mig til at læse mere om dem herinde.

Der er mega fedt at der er plads til både herrefodbold og kvindefodbold hos Madridista.dk, når begge hold spiller og kæmper for det samme Real Madrid logo.

Man kan bare vælge de nyheder man vil læse om. Måske kan overskriften være lidt mere tydelig omkring hvad nyheden handler om, så man kan vælge at scrolle forbi. Fx. scroller jeg ofte forbi nyhederne om Castilla og det ekstra scrolleri skader mig ikke. :-)

Fortsat den gode arbejde, Madridista.dk!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, andreashn
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #24 af Lukita
Håber fandme ikke at der bliver brugt noget af budgettet der var tiltænkt herreholdet, ikke engang én euro.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum