UEFA Champions League 2013/14
- Martinlee18
- Gæst
-
2. Schalke 04
3. Leverkusen
4. FCK
Drømmepuljen! :-)
Dani Carvajal kan vise sig mod Leverkusen, og Huntelaar kan vise sit niveau på Bernabeu :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Hov, må jeg lige bryde ind!? Kan du ikke lokkes til at opdatere via en nyhed på Madridista.dk i stedet?
Det kunne vel nok arrangeres :))
Siempre Madrid skrev: Du er en sand ven af Madridista.dk, TAK!
Og dets brugere. Tak
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Martinlee18 skrev: 1. Real Madrid
2. Schalke 04
3. Leverkusen
4. FCK
Drømmepuljen! :-)
Dani Carvajal kan vise sig mod Leverkusen, og Huntelaar kan vise sit niveau på Bernabeu :-)
Drøm du bare videre ;) 2 tyske hold du ved...
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Med de mange dårlige hold i La Liga vil jeg klart foretrække at blive testet mod stærke hold allerede i gruppespillet. Med så bred en trup bør det ikke være noget problem at klare 6 hårde gruppekampe, så ved man hvad der kræves senere i turneringen, så vi undgår fadæser som 2003-2010.
Jeg ville elske endnu et par fantastiske kampe mod Dortmund, og et gensyn med trioen fra Napoli. Trækker vi ikke Napoli håber jeg på FCK, og i så fald ville jeg ikke have noget imod at få Juve eller Paris med også.
Forhåbentlig kan kampe i Rusland, Rumænien og Ukraine dog undgås, det er sgu nogle trælse lande at spille fodbold i.
Real
Juventus FC
Borussia Dortmund
FC København ( ikke bedste fra 4, men så skal der ses bold i parken )
Så bliver det ingen sovepude og tag jer så sammen i forhold til nu.!!
El_Juan skrev:
JimmyBroe skrev: Kan nogen hjælpe med et link til lodtrækningen.
Jeg skal sidde i et tog på vej hjem fra arbejde, og toget kører 17:48. Så det ville være kanon, at kunne sætte sig direkte ind og tænde for lodtrækningen:) Jeg bruger min iPad, så det skal kunne ses på den.
Håber en venlig sjæl kan hjælpe:-) -Jeg vil så nødigt gå glip af det...
Jeg vil forsøge, at opdatere denne tråd løbene under lodtrækningen. Ellers sender de som sædvanlig lodtrækningen på UEFAs hjemmeside, som Raul-rik ligeldes pointerer.
Feedt:-) Men er det ikke en del lettere over chatten?? Jeg mener bare, går det ikke hurtigere end hvis du skal opdatere et indlæg her på forummet, hvert 30sek?:-)
asp3200 skrev: Kom med den hårdeste pulje igen. Så må de tage sig sammen og bevise der er sket noget med holdet.
Real
Juventus FC
Borussia Dortmund
Hvis Real nu trækker FCK, hvad er chancen så for at få billetter i parken?:-) og er det muligt at bestille billetter til udebaneafsnittet?:)
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Hov, må jeg lige bryde ind!? Kan du ikke lokkes til at opdatere via en nyhed på Madridista.dk i stedet?
Det kunne vel nok arrangeres :))Siempre Madrid skrev: Du er en sand ven af Madridista.dk, TAK!
Og dets brugere. Tak
He's back!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
(I prioriteret rækkefælge i hvert enkelt seedningslag)
1. Real Madrid
2. PSG / Schalke / Juventus / Marseille
3. Leverkusen / Basel / Galatasaray
4. Napoli / FCK / Celtic / Anderlecht
Carletto mod sin tidligere klub, Carvajal mod sin tidligere klub og ikke mindst et gensyn med Benitez, Albiol, Callejon og Pipita ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
JimmyBroe skrev:
El_Juan skrev:
JimmyBroe skrev: Kan nogen hjælpe med et link til lodtrækningen.
Jeg skal sidde i et tog på vej hjem fra arbejde, og toget kører 17:48. Så det ville være kanon, at kunne sætte sig direkte ind og tænde for lodtrækningen:) Jeg bruger min iPad, så det skal kunne ses på den.
Håber en venlig sjæl kan hjælpe:-) -Jeg vil så nødigt gå glip af det...
Jeg vil forsøge, at opdatere denne tråd løbene under lodtrækningen. Ellers sender de som sædvanlig lodtrækningen på UEFAs hjemmeside, som Raul-rik ligeldes pointerer.
Feedt:-) Men er det ikke en del lettere over chatten?? Jeg mener bare, går det ikke hurtigere end hvis du skal opdatere et indlæg her på forummet, hvert 30sek?:-)
asp3200 skrev: Kom med den hårdeste pulje igen. Så må de tage sig sammen og bevise der er sket noget med holdet.
Real
Juventus FC
Borussia Dortmund
Hvis Real nu trækker FCK, hvad er chancen så for at få billetter i parken?:-) og er det muligt at bestille billetter til udebaneafsnittet?:)
Det var det med Barcelona dengang ved jeg, så bør være muligt.
JimmyBroe skrev: Feedt:-) Men er det ikke en del lettere over chatten?? Jeg mener bare, går det ikke hurtigere end hvis du skal opdatere et indlæg her på forummet, hvert 30sek?:-)
Ork, så hurtige er UEFA slet ikke! ;-) Og jeg er hurtigere end dem :))
AC Milan
Manchesster City
Napoli
One of the groups in the Champions League rehearsal: Real Madrid, PSG, Man City and Napoli.