UEFA Champions League 2013/14
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
De burde trække ALLE pakker tilbage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev:
DarioGomez skrev: Problemet er jo mere, at FCK har grebet det forkert an fra start.
Deres politik om ikke at ville blande udeholdets fans med danske er jo forståelig nok. Det har bl.a. Nürnberg-kampen jo vist dem.
Nu var problemet blot, at billetterne blev sat for tidligt til salg, hvilket medførte en dand storm, da modstanderne blev kendt. Man frygter primært Gala, måske endda med god grund, for jeg vil vædde med, at annullering ikke var kommet på tale, hvis de ikke var med i puljen.
Men hvem skal bøde for det? Folk med udenlandske navne? Åbenbart.
Fck har lavet en kæmpe brøler, og det skal koste dem dyrt, rigtig dyrt! Det er diskrimination af værste skuffe.
Dios
Vil du så ikke lige komme med et bud på, hvad FCK ellers skulle have gjort?
Jeg kan nemlig ikke komme på en bedre løsning;)
Kongen er inde på noget af det rigtige IMO. Man kunne nemlig have valgt og sætte alle billetter til salg igennem Fck's egen fanklub, så kun folk med medlemskort etc. ville få førsteret. Hvis det er dét meningen med galskaben er, så er det altså ikke sværere.
Jeg tør godt og lægge hoved på blokken og sige 2/3 dele af alle de neutrale fans som har købt billetter igennem billetlugen ikke har købt deres pakke på grund af Fck! Sjovt nok, så har man som Fck fan kunne købe pakken 3 uger før alle andre, og tilgengæld til mindre penge.
De fascistiske tilgange og lignende skræmmer mig. Tænk engang man kan få sig selv til og sige det er fair nok, og dømme et andet menneske på baggrund af ens navn, og dermed få annuleret en vare personen har købt helt og aldeles lovligt.
Tænk vi er kommet så langt ud i lille Dk. Jeg skammer mig ihvertfald over situationen!
Jeg gik egentlig ud fra, at FCK i første omgang havde solgt billetter til deres medlemmer... Derudover ved jeg ikke helt, hvad dette "system" skulle være.
Jeg forstår ikke helt hvorfor man tager det så personligt, at FCK gør som de gør... Det er jo ikke engang fordi, at de siger "ingen tyrkere" - det gælder alle med udenlandske navne.
Jeg synes godt nok at vi er hurtige til at smide racisme-kortet, i det mindst undertrykkende land i verden! (Eller et af dem...)
Man kunne jo også trække vejret to gange, skrive til FCK at man er der for at støtte dem, og så få sit køb godkendt.... Det er der vel ingen der dør af?
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev:
DarioGomez skrev: Problemet er jo mere, at FCK har grebet det forkert an fra start.
Deres politik om ikke at ville blande udeholdets fans med danske er jo forståelig nok. Det har bl.a. Nürnberg-kampen jo vist dem.
Nu var problemet blot, at billetterne blev sat for tidligt til salg, hvilket medførte en dand storm, da modstanderne blev kendt. Man frygter primært Gala, måske endda med god grund, for jeg vil vædde med, at annullering ikke var kommet på tale, hvis de ikke var med i puljen.
Men hvem skal bøde for det? Folk med udenlandske navne? Åbenbart.
Fck har lavet en kæmpe brøler, og det skal koste dem dyrt, rigtig dyrt! Det er diskrimination af værste skuffe.
Dios
Vil du så ikke lige komme med et bud på, hvad FCK ellers skulle have gjort?
Jeg kan nemlig ikke komme på en bedre løsning;)
De skulle have tænkt sig om og i første omgang kun solgt billetterne til medlemmer eller gennem fanklubber, hvis man har denne politik.
Derefter skulle de have lavet et system, som ikke var så klodset. Man var grådig, men nu betaler man prisen. Forhåbentlig vil man få en ordentlig bøde for det. For denne sag klæder på ingen måde dansk fodbold.
Det svarer jo til at man i morgen annullerer alle jyders billetter, fordi de ikke kan være FCK-fans.
I ren protest sælger jeg mine to FCK-Gala billetter til en tyrker!
- DonSelf
- Gæst
-
Hvad skal faren der har købt billet til sin 10 årige søn fordi han skal se Ronaldo, Drogba eller Pirlo gøre ? Skal han forklare sønnen at hvis han hed Martin, Palle eller Ole så var han kommet ind, men fordi han nu hedder Sergio, Mehmet eller Antonio så kan han ikke komme fordi han rent faktisk er til risiko ? Helt ærlig - det kan ikke være rigtigt.
DonSelf skrev: Rent faktisk kan der være nogle indvandre som følger FCK men får annulleret billetten pga. deres navn - hvis de i stedet havde heddet Rasmus og ikke Sergio eller Mehmet så var deres billet blevet accepteret.
Hvad skal faren der har købt billet til sin 10 årige søn fordi han skal se Ronaldo, Drogba eller Pirlo gøre ? Skal han forklare sønnen at hvis han hed Martin, Palle eller Ole så var han kommet ind, men fordi han nu hedder Sergio, Mehmet eller Antonio så kan han ikke komme fordi han rent faktisk er til risiko ? Helt ærlig - det kan ikke være rigtigt.
Igen igen igen.... Du skriver jo bare til FCK, og så er problemet løst.
Er det klodset af FCK - Ja.
Er der anledning til at ryge helt op i det røde felt? - Nej, egentlig ikke... Men det skal folk da have lov til, hvis det er det de vil bruge deres tid på.
Alle metoder der skal filtrere en udvælgelse er diskriminerende, fordi nogen bliver forfordelt´og nogen kommer foran i køen.
Det er vel også ganske irrationalt, at ønske FCK konkurs for denne situation... slap lige af og se hvad der sker...
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
M_linding skrev:
DonSelf skrev: Rent faktisk kan der være nogle indvandre som følger FCK men får annulleret billetten pga. deres navn - hvis de i stedet havde heddet Rasmus og ikke Sergio eller Mehmet så var deres billet blevet accepteret.
Er der anledning til at ryge helt op i det røde felt? - Nej, egentlig ikke... Men det skal folk da have lov til, hvis det er det de vil bruge deres tid på.
Jeg har ringet ind og fortalt dem at jeg er glødende FCK fan og at jeg ikke kunne forstå hvorfor mine billetter var annulleret. Jeg blev bedt om at bestille igen. Hvordan i alverden skal jeg gøre det når billetterne er udsolgt? Det er ikke så ligetil som du gør det til. Aldrig mere skal jeg ind og se FCK, fy for fanden for en diskrimination!
Halamadrid1411 skrev:
M_linding skrev:
Jeg har ringet ind og fortalt dem at jeg er glødende FCK fan og at jeg ikke kunne forstå hvorfor mine billetter var annulleret. Jeg blev bedt om at bestille igen. Hvordan i alverden skal jeg gøre det når billetterne er udsolgt? Det er ikke så ligetil som du gør det til. Aldrig mere skal jeg ind og se FCK, fy for fanden for en diskrimination!
Som de skriver, så er dine billetter vel reserveret?
Det forklarer Daniel Rommedahl i hvert fald...
Seneste er, at folk får deres billetter.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Jeg skrev tidligere at min ven havde købt pakken, men at han kun skulle ind og se Galatasaray og Juventus kampen, så jeg fik lov til at købe Real Madrid billetten. Han har så "af sikkerhedsmæssige årsager" fået annulleret sine billetter.
Jeg var ellers endelig ved at blive glad, da jeg troede jeg var sikret en plads :s
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Raúl 7
- Gæst
-
Rubæk skrev: Nu følger jeg meget sjældent den danske liga, men er FCK nogensinde tæt på at have udsolgt til deres kampe? I såvel liga som europæiske kampe?
Når vi snakker CL så skal der nok blive fyldt. Ellers ikke, nej.