UEFA Champions League 2013/14

12 år 9 måneder siden #217 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne UEFA Champions League 2013/14

MMM skrev:

Jaken skrev:

JesperA skrev: Det er da fint at få afprøvet Ikers nuværende niveau af i en vigtig kamp, målmandskampen kan vi jo reelt ikke blive klogere på før vi har set dem begge spille.

Nej, men vi så sidste år hvor vanskeligt det er at spille ude mod Galatasaray. Dermed ikke sagt, at Iker ikke vil gå ind og yde en god indsats og præstere godt, men der er ingen grund til at tage den chance i så vigtig en kamp, når der har været og kommer kampe på programmet som Bilbao, Getafe og Elche.

Han har trods alt ikke spillet i snart 9 hele måneder. Han må alt andet lige være en anelse rusten.

Helt rusten er han vel ikke. Han har spillet både venskabskampe og Confed. Cup med Spanien over sommeren, han spillede i Ecuador i forrige landsholdspause og spillede en afgørende VM-kval. kamp så sent som i sidste uge. Men ud over Ramos er det ikke meget han har set til det forsvar, der kommer til at stå foran ham.

Ja, enig. Men der er også en hel del tid mellem de kampe, og som du siger, forsvaret er lidt et andet (på nær Ramos). Det er dog stadig min holdning, at Galatasaray-kampen har potentialet til at blive rigtig vanskelig og sådan som spillet har været indtil videre i sæsonen, er jeg ikke synderlig tryg og føler mig bestemt ikke sikker på en sejr, især med kampen sidste år, Ikers situation i klubben og Lopez' fremragende præstation i går aftes in mente.

Det kan hurtigt blive rigtig hedt i Istanbul, men så har Iker jo selvfølgelig også en væsentlig portion erfaring at trække på og forhåbentlig kan det også være hans vej ind i varmen igen ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #218 af MMM
Besvaret af MMM på emne UEFA Champions League 2013/14

Jaken skrev:

MMM skrev:

Jaken skrev:

JesperA skrev: Det er da fint at få afprøvet Ikers nuværende niveau af i en vigtig kamp, målmandskampen kan vi jo reelt ikke blive klogere på før vi har set dem begge spille.

Nej, men vi så sidste år hvor vanskeligt det er at spille ude mod Galatasaray. Dermed ikke sagt, at Iker ikke vil gå ind og yde en god indsats og præstere godt, men der er ingen grund til at tage den chance i så vigtig en kamp, når der har været og kommer kampe på programmet som Bilbao, Getafe og Elche.

Han har trods alt ikke spillet i snart 9 hele måneder. Han må alt andet lige være en anelse rusten.

Helt rusten er han vel ikke. Han har spillet både venskabskampe og Confed. Cup med Spanien over sommeren, han spillede i Ecuador i forrige landsholdspause og spillede en afgørende VM-kval. kamp så sent som i sidste uge. Men ud over Ramos er det ikke meget han har set til det forsvar, der kommer til at stå foran ham.

Ja, enig. Men der er også en hel del tid mellem de kampe, og som du siger, forsvaret er lidt et andet (på nær Ramos). Det er dog stadig min holdning, at Galatasaray-kampen har potentialet til at blive rigtig vanskelig og sådan som spillet har været indtil videre i sæsonen, er jeg ikke synderlig tryg og føler mig bestemt ikke sikker på en sejr, især med kampen sidste år, Ikers situation i klubben og Lopez' fremragende præstation i går aftes in mente.

Det kan hurtigt blive rigtig hedt i Istanbul, men så har Iker jo selvfølgelig også en væsentlig portion erfaring at trække på og forhåbentlig kan det også være hans vej ind i varmen igen ;)

Helt enig. Hvilket er hvorfor jeg ikke kan forstå Carlos strategi :-/

12 år 9 måneder siden #219 af Real Madrid
Forfærdelig kamp af Modric so far... derudover så må jeg indrømme, jeg var lidt hurtig til at dømme Carvajal efter kampen mod Betis, fordi jeg sys han har spillet på højt niveau lige siden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #220 af nono
Besvaret af nono på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg synes faktisk at det er Khedira der spiller under vanligt niveau.

Første 20minutter var igen som at se 11 hovedsløse høns løbe rundt på banen, hvor både forsvar og midtbane har uhyre svært ved at få bolden frem af banen ligesom kombinationerne mellem angriberne, når de endelig har bolden sejlede.

I de sidste 25 minutter faldte tingene lidt mere på plads og holdet mindede mere om den velsmurte maskine vi så i optaktssæsonen. Håber at de snart finder sig tilrette med taktikken og hinanden - håbet for god fodbold lever :-)
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved nono.

12 år 9 måneder siden #221 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA Champions League 2013/14
Ganske fin første halvleg. Ikke det bedste, men langt bedre end mod Villarreal. Det må vel nok være Benzema's bedste halvleg i 1 år, og klart den bedste Real Madrid spiller. Og hvor er det dog synd for Casillas. Først Pepé og derefter Ramos som skader ham. Uretfærdigt :(

Men jeg ville seriøst flå Ramos og Di María ud, og give og Ronaldo en kæmpe skideballe, og kun grundet manglende mulighed for udskiftninger, så skulle han blive på banen.
Det er så fandens amatør agtigt, at Ramos gang på gang skal være så uerfaren, og begå et total klodset frispark i en total ufarlig situation, hvor modstanderne er gode på dødbolde. Jeg er godt nok ved og miste tålmodigheden med ham. Han er vores anfører, og burde være klog nok til og se indad!

Di María skulle flås ud for ikke og kunne bruge det højreben. Han skulle aldrig spille en kamp igen, før han kan aflevere eller skyde med det ben. Hvor er det pinligt, at en professionel fodboldspiller som tjener kassen ikke engang kan afslutte med sit svage ben 2-3 meter fra mål. Ud på bænken med ham!

Ronaldo for aldrig og spille sine holdkammerater. Sidst var det Di María som stod helt fri, og nu Benzema som stod helt umarkeret foran mål i 5 sekunder, men alligevel vælger han og afslutte fra en umulig vinken i en umulig situation. Kom nu lidt altså! Og hvor er det mærkværdigt Ronaldo har tabt samtlige af sine løbedueller, så løb dog knægt!

Hvorfor er der ingen i Real Madrid som siger noget!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Dios.

12 år 9 måneder siden #222 af Real Madrid
Uhh hvor lækkert altså!!

Cristianoooo, Cristianoooo, CRISTIANOOOO!

Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 9 måneder siden #223 af Real Madrid

Dios skrev: Ganske fin første halvleg. Ikke det bedste, men langt bedre end mod Villarreal. Det må vel nok være Benzema's bedste halvleg i 1 år, og klart den bedste Real Madrid spiller. Og hvor er det dog synd for Casillas. Først Pepé og derefter Ramos som skader ham. Uretfærdigt :(

Men jeg ville seriøst flå Ramos og Di María ud, og give og Ronaldo en kæmpe skideballe, og kun grundet manglende mulighed for udskiftninger, så skulle han blive på banen.
Det er så fandens amatør agtigt, at Ramos gang på gang skal være så uerfaren, og begå et total klodset frispark i en total ufarlig situation, hvor modstanderne er gode på dødbolde. Jeg er godt nok ved og miste tålmodigheden med ham. Han er vores anfører, og burde være klog nok til og se indad!

Di María skulle flås ud for ikke og kunne bruge det højreben. Han skulle aldrig spille en kamp igen, før han kan aflevere eller skyde med det ben. Hvor er det pinligt, at en professionel fodboldspiller som tjener kassen ikke engang kan afslutte med sit svage ben 2-3 meter fra mål. Ud på bænken med ham!

Ronaldo for aldrig og spille sine holdkammerater. Sidst var det Di María som stod helt fri, og nu Benzema som stod helt umarkeret foran mål i 5 sekunder, men alligevel vælger han og afslutte fra en umulig vinken i en umulig situation. Kom nu lidt altså! Og hvor er det mærkværdigt Ronaldo har tabt samtlige af sine løbedueller, så løb dog knægt!

Real svarede dig tilbage, kan det lukke munden på dig, bare en uges tænker jeg ;)

12 år 9 måneder siden #224 af Dios
Verdensklasse resultatet, og verdensklasse mål af Ronaldo. Benzema var uden tvivl MOM, og var simpelthen fænomenal idag. Carvajal skal også fremhæves. Dejligt endelig og have en højreback som kan spille fodbold.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, MMM

12 år 9 måneder siden #225 af Dios

Real Madrid skrev:

Dios skrev: Ganske fin første halvleg. Ikke det bedste, men langt bedre end mod Villarreal. Det må vel nok være Benzema's bedste halvleg i 1 år, og klart den bedste Real Madrid spiller. Og hvor er det dog synd for Casillas. Først Pepé og derefter Ramos som skader ham. Uretfærdigt :(

Real svarede dig tilbage, kan det lukke munden på dig, bare en uges tænker jeg ;)

Ikke hvis det gentager sig i weekenden ;)

Resultatet piller jo ikke ved hvor amatøragtigt det er af de forskellige spillere.

Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Dios.

12 år 9 måneder siden #226 af Real Madrid

Dios skrev:

Real Madrid skrev:

Ikke hvis det gentager sig i weekenden ;)

Resultatet piller jo ikke ved hvor amatøragtigt det er af de forskellige spillere.

Enig :)

Håber du ved jeg bare driller forresten, men nøj tror lige det var det, vi havde brug for!!

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #227 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne UEFA Champions League 2013/14
Kun Ronaldo kan spille så skidt en kamp og score 3 mål...klasse:)

12 år 9 måneder siden #228 af NDR
Besvaret af NDR på emne UEFA Champions League 2013/14
Kort sagt....Det stik modsatte af i weekenden hvor alt ikke fungerede. Idag en fantastisk kamp.

Kampens spiller - Karim Benzema. Han spillede en fantastisk kamp hvor man så ham fra starten og til sidste minut, Dejligt !! 2 mål og en assist, og ingen tåbelige forsøg på mål eller off sides.

Ronaldo scorede 3 mål, og det hjælper selvfølgelig meget som modvægt på en masse tåbelge forsøg på mål samt flere store chancer som han smed væk, samt en hele del gange i offside, men som sagt, 3 mål og en assist er sku dejligt.

Di Maria fik fuld spilletid, og det er jeg ikke ked af, han var sikker og gav 2 assist.

Bale er ikke i kampform inu, og er ny i truppen, og så kan prisen som han kostede sådan set være ligegyldig, det er klubbernes problem, ikke hans, han gør det så godt han kan, og så er det sku fint for mig.

Jeg håber og beder til at det vil blive det her hold vi får at se i denne sæson, for det vi så i weekenden dur ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum