UEFA Champions League 2013/14

12 år 11 måneder siden #205 af Siempre fiel

StefanR skrev:

Dios skrev: Jeg har stadig ikke fået endelig svar, men der er rigtig stor sandsynlighed for det sagtens kan lade sig gøre. Problemet pt. er bare, at Real Madrid stadig ikke har lagt noget ud, eller givet feedback på de henvendelser endnu. Min kontaktperson fik 35 billetter til udebane afsnittet i Parken, da Barcelona gæstede Danmark. Og det skulle undre ham meget, hvis Real Madrid havde specielle aftaler eller regler. Ifølge Uefa reglerne, så skal Real Madrid uddeles omkring de 1700 billetter, hvis de vel og mærke ansøger om det. De har ihvertfald krav på så mange billetter i Parken.
Problemet er nok bare, at efterspørgslen i Spanien nok ikke er så stor, så de tager til takke med få billetter, men jeg blev ringet op igår, og havde et stort håb om at det kunne lade sig gøre efter samtalen :)

Jeg skal selvfølgelig nok skrive med det samme ligeså snart jeg hører noget nærmere :)

Så min Teori med bankoverførsel til min ven, som skal hente billetterne og sende dem til DK? :-)

Hvordan blev man kontrolleret til udebane afsnit sidste gang i parken? Man skal ikke fremvise medlemskort til Real Madrid e.l. for at komme ind? èen billet markeret med udebane er fint nok ?

Jeg har desværre ingen erfaring på dette område, og jeg håber at nogen kan hjælpe mig.

Altså for det første ska man jo i hvert fald ha Carnet Madridista for at ku købe billetterne. Dernæst mener jeg oz der stod noget med at billetterne var personlige og ik ku overdrages. Ved dog ik hvor grundigt de tjekker dette, da jeg ik har erfaring med udebanebilletter via Carnet madridista, men kun gennem fanklubben og der var billetterne ik "personlige" på nogen måde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #206 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA Champions League 2013/14

StefanR skrev:

Dios skrev: Jeg har stadig ikke fået endelig svar, men der er rigtig stor sandsynlighed for det sagtens kan lade sig gøre. Problemet pt. er bare, at Real Madrid stadig ikke har lagt noget ud, eller givet feedback på de henvendelser endnu. Min kontaktperson fik 35 billetter til udebane afsnittet i Parken, da Barcelona gæstede Danmark. Og det skulle undre ham meget, hvis Real Madrid havde specielle aftaler eller regler. Ifølge Uefa reglerne, så skal Real Madrid uddeles omkring de 1700 billetter, hvis de vel og mærke ansøger om det. De har ihvertfald krav på så mange billetter i Parken.
Problemet er nok bare, at efterspørgslen i Spanien nok ikke er så stor, så de tager til takke med få billetter, men jeg blev ringet op igår, og havde et stort håb om at det kunne lade sig gøre efter samtalen :)

Jeg skal selvfølgelig nok skrive med det samme ligeså snart jeg hører noget nærmere :)

Så min Teori med bankoverførsel til min ven, som skal hente billetterne og sende dem til DK? :-)

Hvordan blev man kontrolleret til udebane afsnit sidste gang i parken? Man skal ikke fremvise medlemskort til Real Madrid e.l. for at komme ind? èen billet markeret med udebane er fint nok ?

Jeg har desværre ingen erfaring på dette område, og jeg håber at nogen kan hjælpe mig.

Jeg har heller ingen erfaring med dette, og har heller aldrig prøvet og tage til en away kamp med Real Madrid. Jeg har fået afvide af nogen af mine Fck venner, at vagterne i Parken tjekker pas, men det er kun i ekstreme tilfælde, hvis de ved der bliver ballade. Det er mere så danske Fck fans ikke kan købe billetter til udebaneafsnittet, og så starte en slåskamp, eller noget i den stil, men det bliver jo ikke nødvendigt imod Real Madrid. Det tror jeg simpelthen ikke på. Men uanset hvad, så er det en chance jeg er villig til og tage.

Men jeg tror ikke din idé er helt dum. Spørgsmålet er bare hvornår billetterne bliver frigivet, så de kan nå og sende dem til Dk i god tid. Jeg tror ikke billetterne bliver personlige, jeg har ihvertfald aldrig oplevet det før.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 10 måneder siden #207 af MMM
Besvaret af MMM på emne UEFA Champions League 2013/14
Hvad siger I til Ancelottis udmelding om at Iker spiller i CL? Ihvertfald på tirsdag?

Jeg kan ikke se hvad der kan vindes på den løsning. Enten mener Ancelotti at Lopez er den pt. bedste og så må han naturligvis også spille de vigtigste kampe - CL-kampene - ellers mener han at Casillas fortjener chancen, men så må han da også give ham liga-kampe for at sikre kontinuitet.

Ancelottis kommentar om det vil give ro om spørgsmålet synes jeg heller ikke var særligt velovervejet. 1) Nej det vil ej, det er Madrid og det er Iker Casillas, det vil bare holde debatten igang og ligge yderligere pres på begge målmænd. Ro kommer der først når Iker enten spiller regelmæssigt eller bliver solgt og det sidste gør man ret vanskeligt ved at spille ham i CL og gøre ham cup-tied. 2) Det åbner på for den fortolkning, at han kun spiler Iker for at skaffe ro, ikke fordi han fortjener chancen og hvis det er sandt, så må Ancelotti da tage sig sammen og da slet ikke bruge en vigtig CL kamp til formålet. Hvis det ikke er sandt, så er der ingen grund til at undergrave Casillas ved at antyde det.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Jaken

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #208 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne UEFA Champions League 2013/14
Hvad jeg siger til det?
- Velovervejet (Ja, naturligvis. Han er en af de bedste trænere nogensinde, og med Paul Clement og Zizou ved hans side tvivler jeg på at hans beslutninger er meget andet end velovervejede)
Hvis man tager et hurtigt kig på Casillas formdyk i sidste sæson så virkede det til at være et motivationsproblem fremfor et reelt dyk i færdigheder. Han er i hans bedste alder som målmand, og leverede da ind i mellem hans sædvanlige jeg, men virkede ellers ualmindeligt umotiveret, især i ligaen. Det kan man da godt forstå når han har stået i ligaen i 10+ år i streg, uden at have været i fare for at midste sin plads. Naturligvis er det svært at forblive 110% tændt, motiveret og af selvsamme grund giver det rigtigt fin mening at give ham CHL-kampene både for at spille ham ind i varmen hos de fans der måtte have set sig sure på ham, for at give ham kamptræning samt for at give ham blod på tanden. Dernæst kan den reelle sportslige debat gå i gang, og Lopez kan konkurrere med Iker uden at sagens omdrejningspunkt foregår uden for bane!! :-)
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Paulochichon.

12 år 10 måneder siden #209 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg kan heller ikke lige se den dybere mening med det, det må jeg sige. Hvorfor spille en mand uden førsteholdskampe i 9 måneder i en særdeles vigtig (og svær!) udekamp mod Galatasaray? Start ham dog i stedet hjemme mod Getafe i næste uge eller i den efterfølgende runde mod Elche.

CL-kampene, eller i hvert fald de svære udekampe, er simpelthen for vigtige til at skulle bruges på at få spillere tilbage i kampform (det er jo ikke en hjemmekamp mod FCK).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Jaken.

12 år 10 måneder siden #210 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne UEFA Champions League 2013/14
Det er da fint at få afprøvet Ikers nuværende niveau af i en vigtig kamp, målmandskampen kan vi jo reelt ikke blive klogere på før vi har set dem begge spille.

12 år 10 måneder siden #211 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne UEFA Champions League 2013/14

JesperA skrev: Det er da fint at få afprøvet Ikers nuværende niveau af i en vigtig kamp, målmandskampen kan vi jo reelt ikke blive klogere på før vi har set dem begge spille.

Nej, men vi så sidste år hvor vanskeligt det er at spille ude mod Galatasaray. Dermed ikke sagt, at Iker ikke vil gå ind og yde en god indsats og præstere godt, men der er ingen grund til at tage den chance i så vigtig en kamp, når der har været og kommer kampe på programmet som Bilbao, Getafe og Elche.

Han har trods alt ikke spillet i snart 9 hele måneder. Han må alt andet lige være en anelse rusten.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Jaken.

12 år 10 måneder siden #212 af pm
Besvaret af pm på emne UEFA Champions League 2013/14
Er der nogen der har fulgt gala og ved hvordan deres spil er for tiden? jeg var fortrøstningsfuld indtil jeg så Yilmaz ikke var blevet solgt(troede han var røget afsted) Vi husker vel alle kampen sidste år så jeg tror det bliver en kamp ala den vi så igår, hvor der kommer til mange afslutninger imod Iker.

12 år 10 måneder siden #213 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne UEFA Champions League 2013/14
Med den lorte indsats igår så bliver det en utrolig svær kamp i tyrkiet. Måske et nemt 1 på oddsen.

12 år 10 måneder siden #214 af Real Madrid
Trup til kampen tirsdag:

Goalkeepers: Casillas, Diego López and Jesús.
Defenders: Pepe, Ramos, Carvajal, Arbeloa, Nacho and Casado.
Midfielders: Bale, Casemiro, Modric, Khedira, Di María, Isco and Illarramendi.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé and Morata.

Casillas

Arbeloa Pepe Ramos Nacho

Khedira Modric Isco

Di Maria Benzema Ronaldo

Enig?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 10 måneder siden #215 af elle44
Besvaret af elle44 på emne UEFA Champions League 2013/14

Real Madrid skrev: Trup til kampen tirsdag:

Goalkeepers: Casillas, Diego López and Jesús.
Defenders: Pepe, Ramos, Carvajal, Arbeloa, Nacho and Casado.
Midfielders: Bale, Casemiro, Modric, Khedira, Di María, Isco and Illarramendi.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé and Morata.

Casillas

Arbeloa Pepe Ramos Nacho

Khedira Modric Isco

Di Maria Benzema Ronaldo

Enig?

Det er meget sandsynligt. En mulighed ville også være at spille med carvajal på højre og Arbeloa på venstre

12 år 10 måneder siden #216 af MMM
Besvaret af MMM på emne UEFA Champions League 2013/14

Jaken skrev:

JesperA skrev: Det er da fint at få afprøvet Ikers nuværende niveau af i en vigtig kamp, målmandskampen kan vi jo reelt ikke blive klogere på før vi har set dem begge spille.

Nej, men vi så sidste år hvor vanskeligt det er at spille ude mod Galatasaray. Dermed ikke sagt, at Iker ikke vil gå ind og yde en god indsats og præstere godt, men der er ingen grund til at tage den chance i så vigtig en kamp, når der har været og kommer kampe på programmet som Bilbao, Getafe og Elche.

Han har trods alt ikke spillet i snart 9 hele måneder. Han må alt andet lige være en anelse rusten.

Helt rusten er han vel ikke. Han har spillet både venskabskampe og Confed. Cup med Spanien over sommeren, han spillede i Ecuador i forrige landsholdspause og spillede en afgørende VM-kval. kamp så sent som i sidste uge. Men ud over Ramos er det ikke meget han har set til det forsvar, der kommer til at stå foran ham.

Leveret af Kunena Forum