UEFA Champions League 2013/14
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Realmadrid94 skrev: Hold kæft Bale ser rusten ud. Ja, ved godt han ikke er i form, men troede han i det mindste kunne lidt mere. 1-6 fortæller mere om galatasaray end om os. Deres defensiv sejler, deres offensiv... Benzema præsterer som han skal, er 100% sikker på, at det bare var frisuren!
Hvor er det dog sørgeligt at man efter en 1-6 sejr kun kan være negativ og nedladende.
NDR skrev:
Kampens spiller - Karim Benzema.
Jeg medgiver gerne at Benzema leverede en præstation langt over hans seneste standard men vil nu alligevel give MOM til Lopez, da jeg ikke tror at kampen ville være endt med sejr uden hans pragtredninger i dag.
- Gæst
-
Kan ikke give Real Madrid kredit for noget som helst
"Heldig medtagning af Isco"
"Real madrid er effektive, ikke gode"
"Galatasaray er uheldige.."
osv..
Og så begynder de krafteddeme at snakke om Barcelona
Haha.. Håber så meget Real tromler til den Decima så vi kan se Luna tude på åben skærm
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
www.bt.dk/fodbold/real-madrids-skudsikre-vaklen
- falle
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Kan nogen udfra denne artikel læse, at kampen endte 1-6?
www.bt.dk/fodbold/real-madrids-skudsikre-vaklen
Jeg synes nu egentlig, at den er fint præcis. Det var nemlig en rodet og besynderlig affære. Galatasaray var bedst i 1. halvleg og vores spil var noget værre chancefattig boldflytteri. Og, som artikel siger, var spillerne også bare utrolig effektive og formåede at udnytte Galatasarays opgivende og usikre defensiv på hurtige omstillinger.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Sejrens størrelse er faktisk uden betydning for mig. Jeg kan virkelig ikke se et koncept endnu, under Mourinho vandt vi ligeledes nogle 5/6-0/1 sejre uden der var ros til holdet. Det handler om spillet på banen, det fungerer vare ikke som det skal. Dog håber jeg ancelotti får noget ro, for jeg tror på han er den rette mand - men igen, jeg troede også pellegrini var den rette.NDR skrev:
Realmadrid94 skrev: Hold kæft Bale ser rusten ud. Ja, ved godt han ikke er i form, men troede han i det mindste kunne lidt mere. 1-6 fortæller mere om galatasaray end om os. Deres defensiv sejler, deres offensiv... Benzema præsterer som han skal, er 100% sikker på, at det bare var frisuren!
Hvor er det dog sørgeligt at man efter en 1-6 sejr kun kan være negativ og nedladende.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg synes at dét der desværre allermest brænder sig fast efter igår er frygten for at vi spillemæssigt er bare på nogenlunde samme frygtelige niveau (første ca 40-55 minutter i hvert fald) når vi møder et godt hold - eller blot et Gala-hold der oz scorer på deres chancer. For så ka man sige at det jo endte fantastisk, men tror bare ik vi overlever 45 minutters elendighed mod et bedre hold.
Nå, men der var oz positiver igår synes jeg. Cristiano fejrer sin forlængelse stik modsat Di Maria - med at vise at han er BOMBEN!! Og så spillede Benzema virkelig en god kamp - ik kun med sine 2 mål hvor han viser sig skarp, men oz med flere gode indslag og fint flow i spillet. Kun ganske få fejl i den første 1/3-del af kampen hvor det hele sejlede, men ellers supergod præstation.
AvatarEyes skrev: Kæft jeg knækker mig over de her "journalister"
Kan ikke give Real Madrid kredit for noget som helst
"Heldig medtagning af Isco"
"Real madrid er effektive, ikke gode"
"Galatasaray er uheldige.."
osv..
Og så begynder de krafteddeme at snakke om Barcelona
Haha.. Håber så meget Real tromler til den Decima så vi kan se Luna tude på åben skærm
Du kan jo også se hvor lidt omtale der er af ronalds hattrick og konge kasse, men så snart Messi 1 mål blive det beskrevet bed til mindste detalje. Ronaldos bliver højst beskrevet med han går forbi to mænd og skyder.. Men sådan er det jo i den danske presse desværre.