Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

Afstemning: Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

Benz skal fortsætte.
6 14%
Benz ud, Morata ind.
29 67.4%
Ny angriber til Januar.
8 18.6%
Andet? Kommenter!
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 43
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 11 måneder siden #13 af Madrid1998
Så lige en video hvor reserverne og trænerstaben jubler over ronaldos mål. Men var jeg den eneste der så at Benzema bare stod der og viste ingen glæde overhovedet? Han ligner en der er ligeglad med holdet og tænker kun på sin egen karriere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #14 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?
Har stemt Benz ud Morata ind...

Den er tvetydig, da jeg håber på at Morata når et niveau hvor han kan blive 1. Angriber, men tror ikke at udviklingen i hans spil er der endnu. Så Benz ud til januar med mindre han højner sit niveau helt sindssygt og en stabil målscorer ind som kan suppleres med Morata da han skal have massere af spilletid...

Ellers en konstellation der hedder DiMa, Bale på hver 'kant' med bytte bytte købmand og Cr som helt fri rolle uden decideret spids...Med Isco bag dem...ser vi dog nok ikke.

12 år 11 måneder siden #15 af El Rojo

Madrid1998 skrev: Så lige en video hvor reserverne og trænerstaben jubler over ronaldos mål. Men var jeg den eneste der så at Benzema bare stod der og viste ingen glæde overhovedet? Han ligner en der er ligeglad med holdet og tænker kun på sin egen karriere.

For at være endnu mere hårdkornet - han ligner en der ikke engang tænker på sin egen karriere ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Vildfaren, Madrid1998

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #16 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

El Rojo skrev:

Madrid1998 skrev: Så lige en video hvor reserverne og trænerstaben jubler over ronaldos mål. Men var jeg den eneste der så at Benzema bare stod der og viste ingen glæde overhovedet? Han ligner en der er ligeglad med holdet og tænker kun på sin egen karriere.

For at være endnu mere hårdkornet - han ligner en der ikke engang tænker på sin egen karriere ;)

Han ligner en der er træt af livet.

12 år 11 måneder siden #17 af DarioGomez
Drengen har sgu også mere travlt med at poste billeder af sig selv på Twitter, Instagram, FB og hvad ved jeg.
Det næste bliver sgu close-ups på 'Rate my rod', 'How big is my penis' og 'Persian wifefinder'!!!

More work, less internet!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 11 måneder siden #18 af Siempre Madrid

Hvis han bare tænkte på en død dreng i situationen, vil de fleste herinde nok hylde ham og synes at det er helt i orden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #19 af M_linding

Siempre Madrid skrev:

Hvis han bare tænkte på en død dreng i situationen, vil de fleste herinde nok hylde ham og synes at det er helt i orden.

Jeg har stadig ikke helt forstået... Hvor kommer dit indædte og irrationelle had til Iker Casillas fra?

Man får jo nærmest det indtryk, at du ville skyde ham hvis I passerede hinanden på gaden.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, rezamadridista

12 år 11 måneder siden #20 af Realmadrid94
Ikke desto mindre har siempre en pointe.

12 år 11 måneder siden #21 af Vildfaren
Nej Han har ikke... ;)

Siempre henviser til en enkeltstående situation med Casillas, alle andre refererer til Benzemas altid ligegyldige gøren og laden. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Siempre fiel

12 år 11 måneder siden #22 af M_linding
Nej.

Pointen er: Prøv at lade vær med, at overfortolke på små ubetydelige situationer.

Det er især en dårlig idé, når man oven i købet er dårlig til at fortolke....

12 år 11 måneder siden #23 af Siempre Madrid

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg har stadig ikke helt forstået... Hvor kommer dit indædte og irrationelle had til Iker Casillas fra?

Man får jo nærmest det indtryk, at du ville skyde ham hvis du passerede ham på gaden.

Jeg har endnu aldrig hadet en Real Madrid-spiller og slet ikke Iker Casillas. Jeg kunne ikke drømme om at skyde ham, spytte efter ham eller råbe af ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #24 af M_linding

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Man får jo nærmest det indtryk, at du ville skyde ham hvis du passerede ham på gaden.

Jeg har endnu aldrig hadet en Real Madrid-spiller og slet ikke Iker Casillas. Jeg kunne ikke drømme om at skyde ham, spytte efter ham eller råbe af ham.

Men ikke desto mindre kører du en solo-hetz, som ingen berettigelse har.

I hvert fald ikke længere...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum