Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

Afstemning: Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

Benz skal fortsætte.
6 14%
Benz ud, Morata ind.
29 67.4%
Ny angriber til Januar.
8 18.6%
Andet? Kommenter!
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 43
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 11 måneder siden #25 af Siempre Madrid
Du ser spøgelser.

Jeg er såmænd blot ikke modstander af, at Diego López har pladsen i målet.

Men lad nu tråden handle om Benzema, som jeg mener skal behandles og bedømmes på samme vis som andre spillere, lige fra Casemiro til Casillas. En jubelscene havde naturligvis pyntet fra franskmandens side, for det var tre ekstremt vigtige points.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #26 af Jaken
Lidt underligt med jubelscenen. Det må have været svært ikke at lade sig rive med, med en masse holdkammerater omkring sig, der alle følger spændt med. Men når alt kommer til alt, er det ikke den manglende jubelscene, Benzema skal beddømmes på.

I afstemningen valgte jeg mulighed 2.

Morata (og Jesé!) har i forvejen fået alt for sparsomt med spilletid, hvilket bestemt ikke huer mig. Når man så samtidig tager Benzemas svage præstationer og Moratas gejst og arbejdsiver med i betragtningen, forstærker det blot forestillingen om, at Morata skal have noget mere spilletid og nogle kampe fra start.

Og så er jeg også af den holdning, som tidligere beskrevet, at det ville gavne Benzema med en tur på bænken. Det er noget af en risiko at tage (både mht. den enkelte spiller, men også holdets præstationer som helhed), konsekvent at starte en spiller, der både underpræsterer og tydeligvis er i en skidt psykisk forfatning, der samtidig har tilhængerne imod sig OG spiller på et hold, der langt fra har fået spillet til at fungere.

Det kan blive rigtig farligt for Benzemas mentale tilstand, hvis ikke han snart får noget medgang i en eller anden form. Han skal væk fra rampelyset og presset i lidt tid, så han kan få tanket noget selvtillid op og få fokuseret og forbedret sig. Det er en farlig cocktail med en psykisk ramt spiller, der ikke nyder nogen form for opbakning af tilskuerne.

Jeg håber trænerstaben ved hvad de laver med ham...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Steen, rezamadridista

12 år 11 måneder siden #27 af SR4
Jeg håber de folk som forsvarer at Iker ikke får chancen og Lopez bare skal stå, mener at Morata skal starte i stedet for Benz, og bare spille der fast fra nu af, da han nu har gjort det bedre, hvor Benz har spiller sig af holdet. Samme princip, så man er da helveds dobbeltmoralsk, hvis man mener Lopez skal stå, men at Morata ikke skal starte. Man snakker jo om at Iker ikke skal tro han kan leve på tidligere bedrifter, men gør Benzema det ikke?

12 år 11 måneder siden #28 af Roesen7

SR4 skrev: Jeg håber de folk som forsvarer at Iker ikke får chancen og Lopez bare skal stå, mener at Morata skal starte i stedet for Benz, og bare spille der fast fra nu af, da han nu har gjort det bedre, hvor Benz har spiller sig af holdet. Samme princip, så man er da helveds dobbeltmoralsk, hvis man mener Lopez skal stå, men at Morata ikke skal starte. Man snakker jo om at Iker ikke skal tro han kan leve på tidligere bedrifter, men gør Benzema det ikke?

Hvilke bedrifter? 1 god ud af 4 sæsoner. Vel og mærke en sæson hvor alt bare spillede for os i ligaen og så skal man fanme kunne banke nogle basser ind som angriber. Benzema lever på et prisskilt!

Casillas har goodwill og bedrifter for over et årti! Derfor under man ham en chance for at vinde sin plads tilbage - ikke dermed sagt at den skal foræres tilbage, blot ønsket om at han får en chance som er noget lidt andet end mod hold som FCK....

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 11 måneder siden #29 af Real-Laudrup
Sœlg Benzema OG Ronaldo. Byg et rigtigt hold, en enhed

12 år 11 måneder siden #30 af Siempre Madrid

Real-Laudrup skrev: Sœlg Benzema OG Ronaldo. Byg et rigtigt hold, en enhed

Der er altid et spørgsmål, som trænger sig på, når nogen foreslår et salg af Cristiano Ronaldo:

Er du idiot?

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Steen, rezamadridista

12 år 11 måneder siden #31 af Real-Laudrup

Siempre Madrid skrev:

Der er altid et spørgsmål, som trænger sig på, når nogen foreslår et salg af Cristiano Ronaldo:

Er du idiot?

Er jeg en idiot? Ikke rigtig op til mig at bedømme.
Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke kan se logikken i det. Var de to tyske storhold afhœngige af 1 spiller i sidste sœson? Nej, de arbejdede som et hold, alle løb for hinanden, de havde en kollektiv gameplan.
Det ville vœre ret svœrt for os med en fyr som CR7 der skœlder ud på hans holdkammerater, en fyr som ikke hjœlper sin back når han står overfor Robben/Lahm eller Kuba/Piszczek. Jeg mener, hvis Robben(!) kan arbejde sin røv ud af bukserne for holdets skyld, hvorfor kan Ronaldo så ikke?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 11 måneder siden #32 af Siempre Madrid

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev:

Er du idiot?

Er jeg en idiot? Ikke rigtig op til mig at bedømme.
Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke kan se logikken i det. Var de to tyske storhold afhœngige af 1 spiller i sidste sœson? Nej, de arbejdede som et hold, alle løb for hinanden, de havde en kollektiv gameplan.
Det ville vœre ret svœrt for os med en fyr som CR7 der skœlder ud på hans holdkammerater, en fyr som ikke hjœlper sin back når han står overfor Robben/Lahm eller Kuba/Piszczek. Jeg mener, hvis Robben(!) kan arbejde sin røv ud af bukserne for holdet skyld, hvorfor kan Ronaldo så ikke?

Undskyld mit franske. Du er naturligvis ikke en idiot! Jeg kan sagtens følge din tanke om, at Real Madrid ville have fordel af at være en mere sammentømret enhed, men er Real Madrid ikke også her ramt af, at man sæson efter sæson køber vildt og voldsomt ind, så holdet aldrig får en rygrad?

Jeg synes jo bare, at Cristiano Ronaldo bidrager med så meget i offensiven, at han ikke skylder noget defensivt. Jeg tør faktisk slet ikke tænke på, hvordan Real Madrid ville have været placeret, hvis ikke det havde været for netop Cristiano Ronaldo.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• SergioRamos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #33 af SergioRamos
Besvaret af SergioRamos på emne Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?
Jeg mangler bestemt at se hvad Morata kan tilbyde. Det jeg har set indtil videre er ikke bedre end det Benzema præsterer.

Giv nu holdet tid. Det er et nyt system og holdet skal lige have tid til at finde sig til rette. Det er alt for tidligt at kræve ændringer, når holdet i forvejen ikke præsterer for godt. Problemet er ikke offensiven men derimod at vores defensiv lukker alt, alt for mange mål ind. Balancen på midtbanen mangler jeg også at se. Der er ikke fundet kombinationen der fungere endnu. Mange løsninger har været prøvet, men samspillet med forsvaret mangler. Nu er varane heldigvis tilbage igen, og så kan Ancelotti forsøge igen med de forskellige midtbane-konstellationer. Pepe kan tage en bænkplads og så kan vi forsøge med en mere balanceret midtbane/forsvarslinie. Offensivt skal vi nok præstere når holdet står godt på resten af banen.

Fokuser nu på noget andet - der er ikke tydelige angrebsmæssige problemer, da der skabes nok chancer og der scores nok mål. Defensivt mangler vi at præstere på internationalt topniveau.

Ret fokus det rette sted - just my 25 cents

12 år 11 måneder siden #34 af Real-Laudrup
Jo du har fuldstændig ret i den første del. Jeg glemte at skrive at hele mentaliteten i klubben skal œndres, både på OG udenfor banen.
Man kan sige hvad man vil om Pep Guardiola(eller hykleren som du kalder ham) men hvad han han gjorde da han kom til Barca var unikt og noget som jeg drømmer om i Real Madrid. Han kom ind med en filosofi og disciplin, sparkede Ronaldinho og Deco ud & resten kender vi. Nu kan man så sige at der er kœmpe forskel på RM i 2013 og FCB i 08 og stor forskel på Perez & Laporta. Så det kommer ikke til at ske, Perez vil have en yes man & det har han fået i Ancelotti.
Behøver CR ikke at arbejde defensivt? Se på det sene mål vi indkasserede i München, hvis Ronaldo var nede og hjœlpe til havde Gomez ikke scoret & vi kunne have stået i finalen.
Alle SKAL arbejde defensivt, det er nøglen til succes. Hvilket minder mig om :Ville det virkelig vœre så slemt hvis vi fik Jupp Heynckes? Jeg ved at han ikke var din favorit for at sige det på den pœne måde.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 11 måneder siden #35 af Siempre Madrid

Real-Laudrup skrev: Behøver CR ikke at arbejde defensivt? Se på det sene mål vi indkasserede i München, hvis Ronaldo var nede og hjœlpe til havde Gomez ikke scoret & vi kunne have stået i finalen.

Se, det er en påstand, som er svær at føre bevis for. Så den vej vil jeg nødigt ud af.

Angående træner. Når det nu ikke gik med José Mourinho, er jeg sikker på, at Ancelotti er den bedste mulighed, selv om hans ideer lige nu er svære at få øje på.

12 år 11 måneder siden #36 af Real-Laudrup

Siempre Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev: Behøver CR ikke at arbejde defensivt? Se på det sene mål vi indkasserede i München, hvis Ronaldo var nede og hjœlpe til havde Gomez ikke scoret & vi kunne have stået i finalen.

Se, det er en påstand, som er svær at føre bevis for. Så den vej vil jeg nødigt ud af.

Angående træner. Når det nu ikke gik med José Mourinho, er jeg sikker på, at Ancelotti er den bedste mulighed, selv om hans ideer lige nu er svære at få øje på.

Jeg sagde ikke at vi 100% havde clearet den bold & det ville have bragt os i finalen. Jeg siger bare at hvis Ronaldo var nede og hjalp til, havde det vœret svœrt for Lahm at komme forbi Coentrao og slå det indlœg.
Svœre at få øje på? Se det er en underdrivelse! De er jo nœrmest ikke eksisterende. Fyren har lavet fejl efter fejl siden han kom. Han kendte ikke en masse af spillerne, taktisk er han middelmådig.Virker ikke til at han kan motivere dem. Man skulle tro at han ikke har set fodbold de sidste par år.

Leveret af Kunena Forum