Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?
Afstemning: Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?
| Benz skal fortsætte. |
|
6 | 14% |
| Benz ud, Morata ind. |
|
29 | 67.4% |
| Ny angriber til Januar. |
|
8 | 18.6% |
| Andet? Kommenter! |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Antal stemmer: 43 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Ronaldo spiller elendigt, så hvorfor skulle Benzema så spille som en drøm?...Intet fungere optimalt inu, men det kommer, men at drive hetz på en enkelt person ud af et helt hold, hvor alle ikke levere optimalt er sku totalt åndsvagt.
Muligvis har Morata udvist en energi de enkelte min. han har fået, men han har sku så heller ikke løbet 10 km som de andre på det tidspunkt han kom på banen.
Hvorfor er det forbudt at være tilfreds med Diego Lopez?? Jeg ser ham som verdens bedste målmand???
Hvis Pepe eller Arbeloa smider sig og hyler, så er fanden løs, men hvis Ramos spytter andre spillere i hovedet, det gør ikke noget???
Benzema har leveret varen tidligere, og nu er han faldet i et hul ligesom de fleste andre på holdet, og det må Ancelotti jo så få styr på....Ingen skal sælges, for dem der er på holdet nu, er der fordi de har bevist, og det vil de komme til igen.
De første 9 point i La Liga i denne sæson blev hentet ind af Isco, Benzema og Lopez., så tillykke med jer 3, for ellers havde vi ca. haft en 12 plads eller deromkring.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Jeg sagde ikke at vi 100% havde clearet den bold & det ville have bragt os i finalen. Jeg siger bare at hvis Ronaldo var nede og hjalp til, havde det vœret svœrt for Lahm at komme forbi Coentrao og slå det indlœg.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev: Behøver CR ikke at arbejde defensivt? Se på det sene mål vi indkasserede i München, hvis Ronaldo var nede og hjœlpe til havde Gomez ikke scoret & vi kunne have stået i finalen.
Se, det er en påstand, som er svær at føre bevis for. Så den vej vil jeg nødigt ud af.
Angående træner. Når det nu ikke gik med José Mourinho, er jeg sikker på, at Ancelotti er den bedste mulighed, selv om hans ideer lige nu er svære at få øje på.
Svœre at få øje på? Se det er en underdrivelse! De er jo nœrmest ikke eksisterende. Fyren har lavet fejl efter fejl siden han kom. Han kendte ikke en masse af spillerne, taktisk er han middelmådig.Virker ikke til at han kan motivere dem. Man skulle tro at han ikke har set fodbold de sidste par år.
Jeg beklager, men det er nok det mest selvmodsigende jeg nogensinde har læst på et internetforum i 16 år. Jeg nominerer det hermed til årtiets indlæg.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
¨falle skrev:
Real-Laudrup skrev:
Jeg sagde ikke at vi 100% havde clearet den bold & det ville have bragt os i finalen. Jeg siger bare at hvis Ronaldo var nede og hjalp til, havde det vœret svœrt for Lahm at komme forbi Coentrao og slå det indlœg.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev: Behøver CR ikke at arbejde defensivt? Se på det sene mål vi indkasserede i München, hvis Ronaldo var nede og hjœlpe til havde Gomez ikke scoret & vi kunne have stået i finalen.
Se, det er en påstand, som er svær at føre bevis for. Så den vej vil jeg nødigt ud af.
Angående træner. Når det nu ikke gik med José Mourinho, er jeg sikker på, at Ancelotti er den bedste mulighed, selv om hans ideer lige nu er svære at få øje på.
Svœre at få øje på? Se det er en underdrivelse! De er jo nœrmest ikke eksisterende. Fyren har lavet fejl efter fejl siden han kom. Han kendte ikke en masse af spillerne, taktisk er han middelmådig.Virker ikke til at han kan motivere dem. Man skulle tro at han ikke har set fodbold de sidste par år.
Jeg beklager, men det er nok det mest selvmodsigende jeg nogensinde har læst på et internetforum i 16 år. Jeg nominerer det hermed til årtiets indlæg.
Jeg formulerede det ikke rigtigt i første omgang. Der er selvfølgelig ikke nogen garantier for at de ikke havde scoret men det ville have været bedre hvis Ronaldo var nede og hjælpe til.
- falle
- Gæst
-
SR4 skrev: Jeg håber de folk som forsvarer at Iker ikke får chancen og Lopez bare skal stå, mener at Morata skal starte i stedet for Benz, og bare spille der fast fra nu af, da han nu har gjort det bedre, hvor Benz har spiller sig af holdet. Samme princip, så man er da helveds dobbeltmoralsk, hvis man mener Lopez skal stå, men at Morata ikke skal starte. Man snakker jo om at Iker ikke skal tro han kan leve på tidligere bedrifter, men gør Benzema det ikke?
Jeg er fortaler for at Lopez skal stå fremfor Casillas, og jeg er også fortaler for at Morata får chancen fra start fremfor Benzema.
Men din opstilling om Lopez/Casillas og Benzema/Morata kunne ikke være mere forkert. Casillas blev skadet, og Lopez havde målet i godt 3 måneder indtil Casillas blev meldt klar af lægerne, men Lopez gjorde det over al forventning, og så er det klart at man lader ham stå indtil han præsterer dårligt. Benzema har bare været en fuser siden 2011/2012 sæsonen og derfor er det idag hamrende irriterende at se ham i start XI'eren gang på gang, hvor Morata så får et par minutter til at redde kampen i.
Og så nævner du at Benzema lever på tidligere bedrifter... manden har sgu egentligt ikke gjort det store i Real Madrid. Jeg ved godt at han havde en OK målscore i 2011/2012, men han har ikke imponeret siden da. Skulle man leve på tidligere bedrifter, så ville Reyes stadig rende rundt i den hvide trøje...
falle skrev:
SR4 skrev: Jeg håber de folk som forsvarer at Iker ikke får chancen og Lopez bare skal stå, mener at Morata skal starte i stedet for Benz, og bare spille der fast fra nu af, da han nu har gjort det bedre, hvor Benz har spiller sig af holdet. Samme princip, så man er da helveds dobbeltmoralsk, hvis man mener Lopez skal stå, men at Morata ikke skal starte. Man snakker jo om at Iker ikke skal tro han kan leve på tidligere bedrifter, men gør Benzema det ikke?
Jeg er fortaler for at Lopez skal stå fremfor Casillas, og jeg er også fortaler for at Morata får chancen fra start fremfor Benzema.
Men din opstilling om Lopez/Casillas og Benzema/Morata kunne ikke være mere forkert. Casillas blev skadet, og Lopez havde målet i godt 3 måneder indtil Casillas blev meldt klar af lægerne, men Lopez gjorde det over al forventning, og så er det klart at man lader ham stå indtil han præsterer dårligt. Benzema har bare været en fuser siden 2010/2011 sæsonen og derfor er det idag hamrende irriterende at se ham i start XI'eren gang på gang, hvor Morata så får et par minutter til at redde kampen i.
Og så nævner du at Benzema lever på tidligere bedrifter... manden har sgu egentligt ikke gjort det store i Real Madrid. Jeg ved godt at han havde en OK målscore i 2010/2011, men han har ikke imponeret siden da. Skulle man leve på tidligere bedrifter, så ville Reyes stadig rende rundt i den hvide trøje...
Når jeg snakker tidligere bedrifter, snakker jeg om Lyon tiderne. Han har jo nærmest intet vist i Real. Den eneste grund til han hele tiden får chancen er fordi man tror på han kan opnå det samme som han gjorde i Lyon.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Han scorede da 32 mål i rekord sæsonen på trods af at han roterede med Higuain hele tidenSR4 skrev:
falle skrev:
Men din opstilling om Lopez/Casillas og Benzema/Morata kunne ikke være mere forkert. Casillas blev skadet, og Lopez havde målet i godt 3 måneder indtil Casillas blev meldt klar af lægerne, men Lopez gjorde det over al forventning, og så er det klart at man lader ham stå indtil han præsterer dårligt. Benzema har bare været en fuser siden 2010/2011 sæsonen og derfor er det idag hamrende irriterende at se ham i start XI'eren gang på gang, hvor Morata så får et par minutter til at redde kampen i.
Og så nævner du at Benzema lever på tidligere bedrifter... manden har sgu egentligt ikke gjort det store i Real Madrid. Jeg ved godt at han havde en OK målscore i 2010/2011, men han har ikke imponeret siden da. Skulle man leve på tidligere bedrifter, så ville Reyes stadig rende rundt i den hvide trøje...
Når jeg snakker tidligere bedrifter, snakker jeg om Lyon tiderne. Han har jo nærmest intet vist i Real. Den eneste grund til han hele tiden får chancen er fordi man tror på han kan opnå det samme som han gjorde i Lyon.
- falle
- Gæst
-
SR4 skrev: Når jeg snakker tidligere bedrifter, snakker jeg om Lyon tiderne. Han har jo nærmest intet vist i Real. Den eneste grund til han hele tiden får chancen er fordi man tror på han kan opnå det samme som han gjorde i Lyon.
I hans 5 sæsoner i Lyon scorede han 66 må. I sin igangværende 5. sæson i Real Madrid har han scoret 92 mål fra alderen 20 til 25 år. Bevares, tallet er skam fint, men det meste og "bedste" kom for 2 år siden og karrieren er kun gået én vej siden da, og det er nedad. Jeg ved ikke om han stadig er på banen fordi Real Madrid tror at han kan komme tilbage eller om det blot er Zidane som insistere. Mener vi har hørt rigeligt med historier om hvordan Zidane nærmest tilbeder ham.
Hvis jeg var Benzema, så ville jeg pakke sammen og tage hjem til Lyon, evt. udlejning, for at samle resterne af karrieren sammen. Men han er jo nok blevet for vant til 200+ km/t i Audi'er, tjene tøndevis af pesos og bo i slotte. Den slags er der jo ikke i Lyon.....
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Han scorede da 32 mål i rekord sæsonen på trods af at han roterede med Higuain hele tiden
Benzema og Higuain scorede til sammen 57 mål i liga, cup og UEFA-regi i den sæson. Ronaldo scorede 59. Havde Benzema og Higuain været samme person, så mindede tallet jo meget om Ronaldos tal. Tager jeg helt fejl, eller fik Higauin og Benzema ikke også en del kampe med begge to på banen? For så var der jo ikke reel konkurrence om pladsen...
Året efter faldt Benzema til 20 mål og Higuain til 17, mens Ronaldo hamrede 53 ind - altså 16 mål mere end de to angribere til sammen.
På nuværende tidspunkt i sæsonen har Ronaldo scoret 12 mål og Benzema 4, og sidstnævnte har ikke haft konkurrence af Higauin.
Tallene viser tydeligt at Benzema er faldet helt fra hinanden og denne sæson er "vind eller forsvind" for ham.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
falle skrev:
Real-Laudrup skrev: Han scorede da 32 mål i rekord sæsonen på trods af at han roterede med Higuain hele tiden
Benzema og Higuain scorede til sammen 57 mål i liga, cup og UEFA-regi i den sæson. Ronaldo scorede 59. Havde Benzema og Higuain været samme person, så mindede tallet jo meget om Ronaldos tal. Tager jeg helt fejl, eller fik Higauin og Benzema ikke også en del kampe med begge to på banen? For så var der jo ikke reel konkurrence om pladsen...
Året efter faldt Benzema til 20 mål og Higuain til 17, mens Ronaldo hamrede 53 ind - altså 16 mål mere end de to angribere til sammen.
På nuværende tidspunkt i sæsonen har Ronaldo scoret 12 mål og Benzema 4, og sidstnævnte har ikke haft konkurrence af Higauin.
Tallene viser tydeligt at Benzema er faldet helt fra hinanden og denne sæson er "vind eller forsvind" for ham.
Jeg forsvarer ham ikke, jeg vil af med ham. Men der er jo ikke rigtigt at han ikke har vist noget og at man skal hele vejen tilbage til hans tid i Lyon siden han sidst viste noget
- falle
- Gæst
-
Jeg er overbevist om at dette er sidste sæson for Benzema; det er trods alt den 5. sæson. Jeg mindes ikke andre angribere i nyere tid, som har været her i så lang tid uden at performe på banen.
falle skrev:
Du kan stort set ikke sammenligne nogles mål-gennemsnit med Ronaldo, da han er så meget bedre og mere stabil. Vi er dog enige om, at Benzema ikke altid rammer niveau og score nok. Men når det er sagt, så spiller Benzema altså sammen med Ronaldo, som mange gange er gladere for at afslutte end at spille til hans holdkammerater - med andre ord Ronaldo er meget egoistisk og han er vores primærer afslutter. Derfor vil hans medspillere altid få færre chancer, end de ville på andre hold. Og når man tager det i betragtning, sammen med den svingende spilletid, er 20 og 17 mål ret godt. Hvis man ser på andre top-angribere i andre ligaer (mange er/var rygtet og ønsket til Madrid), så var deres antal af livsmål således: Bundesligaen - Kiessling 25, Lewandowski 24, Meier 16. Premier League - RVP 26, Suarez 23, Benteke 19, Aguero 12. Ligue 1 - Zlatan 30, Cvitanich 19, Aubameyang 19. Serie A - Cavani 29, Di Natale 23, El Shaarawy 16. Falcao 28.
Hvor mange af dem, hvis ikke allesammen er/var den primærer afslutter for deres hold i modsætning til Benzema og Higuain i Madrid. Og derfor er din kritik lidt for hård. Og samtidig kan man ikke garantere samme mål-gennemsnit, hvis f.eks. Falcao kommer til Madrid.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- falle
- Gæst
-
baggins skrev: Du kan stort set ikke sammenligne nogles mål-gennemsnit med Ronaldo, da han er så meget bedre og mere stabil. Vi er dog enige om, at Benzema ikke altid rammer niveau og score nok. Men når det er sagt, så spiller Benzema altså sammen med Ronaldo, som mange gange er gladere for at afslutte end at spille til hans holdkammerater - med andre ord Ronaldo er meget egoistisk og han er vores primærer afslutter. Derfor vil hans medspillere altid få færre chancer, end de ville på andre hold. Og når man tager det i betragtning, sammen med den svingende spilletid, er 20 og 17 mål ret godt. Hvis man ser på andre top-angribere i andre ligaer (mange er/var rygtet og ønsket til Madrid), så var deres antal af livsmål således: Bundesligaen - Kiessling 25, Lewandowski 24, Meier 16. Premier League - RVP 26, Suarez 23, Benteke 19, Aguero 12. Ligue 1 - Zlatan 30, Cvitanich 19, Aubameyang 19. Serie A - Cavani 29, Di Natale 23, El Shaarawy 16. Falcao 28.
Hvor mange af dem, hvis ikke allesammen er/var den primærer afslutter for deres hold i modsætning til Benzema og Higuain i Madrid. Og derfor er din kritik lidt for hård. Og samtidig kan man ikke garantere samme mål-gennemsnit, hvis f.eks. Falcao kommer til Madrid.
Du kan kun bruge topangribere i Spanien til noget, da alle ligaer og modstandere er forskellige. Smider du Ronaldo i Superligaen vil han score mere end de resterede 11 hold til sammen...... Men altså, sidste år scorede Falcao 28 mål i ligaen, og "vores egne" Negredo og Soldado bankede 25 mål ind hver - Benzema hele 11 stk.
Hvis vi nu kigger bort fra målene, så har Benzema vist ikke sat en fod på bolden korrekt de sidste 4 kampe, så det er altså ikke kun skarpheden han mangler ligenu.