Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

Afstemning: Hvad skal Ancelotti fortage sig mht. Benz?

Benz skal fortsætte.
6 14%
Benz ud, Morata ind.
29 67.4%
Ny angriber til Januar.
8 18.6%
Andet? Kommenter!
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 43
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 10 måneder siden #49 af Lykke
Jeg valgte ud med Benz og ind med Morata.

Benz scorer slet ikke nok i forhold til den plads han har på holdet, hvad grunden er til det og hvad der skal gøres kan jeg ikke rigtig bestemme mig for, men nu når der ikke kommer mange mål ud af ham giver det slet ingen mening at man ikke lader Morata prøve noget mere for han har jo bevist at der er mål i ham.

Når det så er sagt syntes jeg at det er skammeligt at fans pifter af ham, specielt på hjemmebane. Det kan godt være at han ikke er skarp nok, men sådan en opførsel fra fansene hjælper ikke på sagen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #50 af NDR

falle skrev:

baggins skrev: Du kan stort set ikke sammenligne nogles mål-gennemsnit med Ronaldo, da han er så meget bedre og mere stabil. Vi er dog enige om, at Benzema ikke altid rammer niveau og score nok. Men når det er sagt, så spiller Benzema altså sammen med Ronaldo, som mange gange er gladere for at afslutte end at spille til hans holdkammerater - med andre ord Ronaldo er meget egoistisk og han er vores primærer afslutter. Derfor vil hans medspillere altid få færre chancer, end de ville på andre hold. Og når man tager det i betragtning, sammen med den svingende spilletid, er 20 og 17 mål ret godt. Hvis man ser på andre top-angribere i andre ligaer (mange er/var rygtet og ønsket til Madrid), så var deres antal af livsmål således: Bundesligaen - Kiessling 25, Lewandowski 24, Meier 16. Premier League - RVP 26, Suarez 23, Benteke 19, Aguero 12. Ligue 1 - Zlatan 30, Cvitanich 19, Aubameyang 19. Serie A - Cavani 29, Di Natale 23, El Shaarawy 16. Falcao 28.
Hvor mange af dem, hvis ikke allesammen er/var den primærer afslutter for deres hold i modsætning til Benzema og Higuain i Madrid. Og derfor er din kritik lidt for hård. Og samtidig kan man ikke garantere samme mål-gennemsnit, hvis f.eks. Falcao kommer til Madrid.

Du kan kun bruge topangribere i Spanien til noget, da alle ligaer og modstandere er forskellige. Smider du Ronaldo i Superligaen vil han score mere end de resterede 11 hold til sammen...... Men altså, sidste år scorede Falcao 28 mål i ligaen, og "vores egne" Negredo og Soldado bankede 25 mål ind hver - Benzema hele 11 stk.

Hvis vi nu kigger bort fra målene, så har Benzema vist ikke sat en fod på bolden korrekt de sidste 4 kampe, så det er altså ikke kun skarpheden han mangler ligenu.

Man kan kun bruge topangribere i Spanien til noget, da alle ligaer og modstandere er forskellige????? hallo hallo...er der nogen hjemme, det er da det værste vrøvl jeg længe har læst....
Hvis man køber 3 af Ronaldos slags og sætter på banen fra start, forventer i så at det antal mål Ronaldo plejer at lave kan ganges med 3 og hermed i fremtiden vil være slutresultat kamp efter kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum