Pladser til FCK - Real Madrid
- Græskmønt
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg skal have fat i nogle billetter til FCK-RM kampen i Parken, men jeg er i tvivl om et par ting, som jeg håber, I kan hjælpe mig med!
1) Hvor sidder de forskellige ("hardcore") fans?
Jeg vil helst ikke ende med at købe en billet, hvor jeg havner lige midt i en masse FCK-fans, så jeg ikke kan få lov til at juble, når Isco scorer..! (det sker)
2) Hvor er det bedste udsyn?
Jeg har kun været til fodboldkampe ret få gange og er altid endt nede bag et mål. Min erfaring er, at det giver en sjov og en kedelig halvleg (i hvert fald i en ensidet kamp). Er det bedre at sidde henne ved midten af banen, hvor man kan overskue det hele?
3) Hvor meget skal man lægge i de nummererede pladser?
Jeg har nogle venner, som jeg gerne vil se kampen med, men jeg kan se, at der er nummererede pladser. Er det noget, der bliver taget meget seriøst, eller tror I man kan komme til at sidde ved siden af ens venner, hvis man bare har billetter til samme tribune?
På forhånd tak for hjælpen!
- Græskmønt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mht. hvor man ser bedst så vil jeg da helt klart mene at det er et sted på langsiden, ikke på første række, men i stedet lidt længere oppe på tribunen.
- Slacz
- Gæst
-
Græskmønt skrev: Hej Madridista'er!
Jeg skal have fat i nogle billetter til FCK-RM kampen i Parken, men jeg er i tvivl om et par ting, som jeg håber, I kan hjælpe mig med!
1) Hvor sidder de forskellige ("hardcore") fans?
Jeg vil helst ikke ende med at købe en billet, hvor jeg havner lige midt i en masse FCK-fans, så jeg ikke kan få lov til at juble, når Isco scorer..! (det sker)
2) Hvor er det bedste udsyn?
Jeg har kun været til fodboldkampe ret få gange og er altid endt nede bag et mål. Min erfaring er, at det giver en sjov og en kedelig halvleg (i hvert fald i en ensidet kamp). Er det bedre at sidde henne ved midten af banen, hvor man kan overskue det hele?
3) Hvor meget skal man lægge i de nummererede pladser?
Jeg har nogle venner, som jeg gerne vil se kampen med, men jeg kan se, at der er nummererede pladser. Er det noget, der bliver taget meget seriøst, eller tror I man kan komme til at sidde ved siden af ens venner, hvis man bare har billetter til samme tribune?
På forhånd tak for hjælpen!
- Græskmønt
Jeg ser samtlige FCK-kampe i PARKEN, så jeg har formentlig noget input du kan bruge.
1) Real Madrids tilhængere (og alle udeholdets fans i almindelighed) får en af endetribunerne, som i dette tilfælde er D-tribunen (også kaldet Sportsmaster tribunen). Disse billetter kan kun købes via Real Madrid selv; hvordan det helt præcist hænger sammen aner jeg ikke, men jeg går ud fra, at man kan få mere relevant information omkring det via realmadrid.com.
Ift. FCK's "hardcore" fans er de placeret to steder. Bag den anden endetribune (B-tribunen) og på den ene langside (C-tribunen). Disse to tribuner har to afsnit - nedre og øvre. Her er det kun de nedre afsnit som er til de fans, som har sæsonkort og må betragtes som de mest "hardcore". Forvent dog også, at der i hvert fald på C-tribunens øvre afsnit, er pakket med FCK-fans, da man også kan købe sæsonkort til det afsnit.
Leder du efter "neutrale" pladser, så skal du nok søge over på A-tribunen (som er en blanding af sponsorer osv), som er den anden langside. Den nederste del af tribunen er nok svær at komme til, da det mest af alt er sponsorerne som er der. Den øvre del burde være nemmere at komme til. Der var også en del Juventus-fans på det afsnit, sammen med D-tribunen, som førnævnt er udeholdets tribune, da italienerne var i PARKEN for nogle uger siden.
2) Langsiderne er det bedste. Og her har du kun én mulighed; A-tribunen. Om du kan få pladser centralt der skal jeg ikke kunne udelukke, men det bliver nok svært.
3) Du kan ikke bare skifte plads som det passer en - så skal du være heldig at dem du vil skifte plads med, går med til det. Der bliver udsolgt til den kamp, selvom det er midten af december, sne og frostgrader. Hvis du dog får pladser bag målet, på D-tribunen, kan det godt være at der er mulighed for at sætte sig hvor man vil. Skal jeg ikke kunne sige, da jeg sjovt nok aldrig har været der :) men du kan i hvert fald ikke få det andre steder. Måske til de øvre afsnit rundt omkring, hvilket de har kørt med før i tiden, men om det gør sig aktuelt til sådan en kamp her tror jeg ikke. Superliga kampe og kampe i almindelighed, som langt fra bliver udsolgt, vil det naturligvis være noget andet.
Jeg ville helt klart gå efter at opleve kampen på D-tribunen, da A nogle gange kan virke lidt stemningsforladt - det er jo netop sponsorere og andet godtfolk, som sidder i nærheden af loungen.
Jeg har også været til stede under en kamp eller to i Parken, og jeg er meget enig med Slacz.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det ser sgu ud til, at der ikke bliver live-opdatering fra Madridista.dk´s side til FCK-Real Madrid, da alle skribenterne er i Parken ;-)
Puta Madre, det er godt at være på Madridista.dk!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Siden har da godt nok været meget død på det seneste.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
GutiHAZ14 skrev: Det gør da ingen forskel om i er i parken eller ej :-)
Siden har da godt nok været meget død på det seneste.
Arh, vi har da taget de vigtigste begivenheder. Men referatet bliver nok også en anelse forsinket.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
GutiHAZ14 skrev: Nå ja, det kan da godt være at der landsholdspause, men 3 nyheder om dagen ca, nogle dage kun 1.
Du lyder som om, at du har tid til at give en hånd med omkring nyheder, så vi kan få bragt tallet op. Du skal være mere end velkommen.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
GutiHAZ14 skrev: Nå ja, det kan da godt være at der landsholdspause, men 3 nyheder om dagen ca, nogle dage kun 1.
Du lyder som om, at du har tid til at give en hånd med omkring nyheder, så vi kan få bragt tallet op. Du skal være mere end velkommen.
Jeg har ikke evnerne som skribent skal det lige siges, men jeg er da glad for du er enig med mig i, at antallet godt kan blive hevet op.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
GutiHAZ14 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jeg har ikke evnerne som skribent skal det lige siges, men jeg er da glad for du er enig med mig i, at antallet godt kan blive hevet op.
Ud fra devisen "Der kan aldrig blive for mange nyheder på Madridista.dk" er jeg fuldstændig enig med dig. Virkeligheden er bare, at vi er en flok glade amatører med familie, venner, arbejde, andre fritids-aktiviteter osv., så derfor vil det ind i mellem være sådan, at nyheds-antallet ikke når over 1-3 nyheder om dagen.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
I skal da have go kamp, jeg kunne desværre ikke nå billet.