Pladser til FCK - Real Madrid

12 år 9 måneder siden #37 af BBB
Besvaret af BBB på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Siempre Madrid skrev: Nogen, der ikke fik billet til kampen?

Desværre ja.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #38 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Jeg er klar til d. 10 december nu - den langærmede hjemmebanetrøje med Ronaldos dejlige tryk og nummer er lige kommet med posten. Ekstase!

Jeg håber bare ikke - 7-9-13, at denne bestilling ligeledes er ensbetydende med et uforudsigeligt skifte. Er I i tvivl om, hvad jeg referer til, så var undertegnede dum nok til at erhverve sig en Özil-trøje inden transfervinduet lukkede i, i sommers - købte den vel en måned før, hvor der ingen rygter om et forestående skifte var :-)

Nu er jeg heldigvis oven på igen med dette forrygende køb!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #39 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Er der nogen der kan bekræfte at Ronaldo er skadet i 3 uger? Har læst det hist og pist.
Det er dagens dårligste nyhed!!! Vi skal jo i parken om 2 uger :/

12 år 9 måneder siden #40 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Moohh skrev: Er der nogen der kan bekræfte at Ronaldo er skadet i 3 uger? Har læst det hist og pist.

espnfc.com/news/story/_/id/1627573/real-...ee-weeks-out?cc=5739

Her er lidt om det, men om det er korrekt eller ej, ved jeg ikke. De gisner vel bare om skadens omfang, men Ronaldos muskelopbygning er ikke lig normalen for en sportsmand, hvorfor medierne forhåbentlig tager fejl, så han er med i Parken, om end jeg godt kunne forestille mig, at han blev sparet alligevel....

12 år 9 måneder siden #41 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Daniel skrev:

Moohh skrev: Er der nogen der kan bekræfte at Ronaldo er skadet i 3 uger? Har læst det hist og pist.

espnfc.com/news/story/_/id/1627573/real-...ee-weeks-out?cc=5739

Her er lidt om det, men om det er korrekt eller ej, ved jeg ikke. De gisner vel bare om skadens omfang, men Ronaldos muskelopbygning er ikke lig normalen for en sportsmand, hvorfor medierne forhåbentlig tager fejl, så han er med i Parken, om end jeg godt kunne forestille mig, at han blev sparet alligevel....

Hvor er Madridistas fysioterapeut når vi har brug for ham! Han må og skal få 30 min af Valladolid kampen, så han kan blive kampklar til vi skal se ham i Parken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #42 af falle
Besvaret af falle på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Jeg er 100 på at kommandanten kommer til København. Er han bare det mindste kampklar, så vil han udbygge målrekorden i gruppespillet.

12 år 9 måneder siden #43 af MMM
Besvaret af MMM på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Ancelotti sagde på dagens pressemøde, at Ronaldo ikke vil spille i morgen, men at han regner med at have ham til rådighed på lørdag mod Valladolid, så det skulle ikke være skader, der afholder ham fra at rejse til København.

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #44 af smølf
Besvaret af smølf på emne Pladser til FCK - Real Madrid

falle skrev: Jeg er 100 på at kommandanten kommer til København. Er han bare det mindste kampklar, så vil han udbygge målrekorden i gruppespillet.

Hvis Ronaldo spiller i parken og de er videre, er det tæt på det dummeste mandskabspleje nogensinde. Når han lige er blevet skadet, hvorfor skulle han så være med i en fuldstændig ligegyldig kamp mod et hold uden nogen form for prestige. Oven i det en kamp der formentlig bliver spillet i tæt på 0 grader og potentiale for sne.

Giv mig en god grund for jeg kan ikke se det.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #45 af falle
Jeg har nævnt grunden.

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #46 af smølf
Besvaret af smølf på emne Pladser til FCK - Real Madrid

falle skrev: Jeg har nævnt grunden.

Jeg sagde en god grund, det der er bare infantil ønsketænkning. Hvis du nu kunne vælge en af disse muligheder, Ronaldo spiller, scorer og udbygger rekorden men bliver skadet om et par måneder. Eller han holdes ude og spiller hele sæsonen, hvad ville du så vælge?

Fair nok du gerne vil se ham spille hvis du skal i parken men vær nu lidt objektiv, det er jo tåbeligt at tage chancen, hvad end han er fit eller ej.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #47 af falle

smølf skrev:

falle skrev: Jeg har nævnt grunden.

Jeg sagde en god grund, det der er bare infantil ønsketænkning. Hvis du nu kunne vælge en af disse muligheder, Ronaldo spiller, scorer og udbygger rekorden men bliver skadet om et par måneder. Eller han holdes ude og spiller hele sæsonen, hvad ville du så vælge?

Fair nok du gerne vil se ham spille hvis du skal i parken men vær nu lidt objektiv, det er jo tåbeligt at tage chancen, hvad end han er fit eller ej.

1. Er det mere infantil ønsketænkning end dengang man (Barcelona) ønskede Messi fik Pichihi i 11/12?
2. Du kan jo ikke sige at han spiller, scorer for at blive alletiders topscorer, og så bliver skadet om et par måneder. Den konklusion kan du ikke drage.
3. At han bliver sparet i en kamp om 15 dage, selvom han er ret fit ligenu og bliver sparet imorgen, har ingen betydning for resten af hans sæson. Ronaldo er et fysisk pragteksemplar.
4. Gu fanden skal han spille hvis han er fit. Han er selv opsat på at udbygge rekorder. Sidste sæson var vi også sikret videre deltagelse, men Ronaldo spillede alle 6 gruppekampe alligevel.

12 år 9 måneder siden #48 af Siempre Madrid
Madridista.dk med venner vil være klar på række 8 i afsnit D1 den 10. december.

Åh, det bliver stort.

Real Madrids spillere indlogeres iøvrigt på Marriott Hotel og ankommer på selve kampdagen for at flyve hjem lige efter kampen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum