Pladser til FCK - Real Madrid

12 år 9 måneder siden #61 af Siempre fiel

Zidane91 skrev:

Siempre fiel skrev: Jo jo, det er da sandt. Men reelt gælder så også at billetterne ska hentes i billetautomaterne ved Bernabeu. Det ka man muligvis komme udenom hvis klubben gider hjælpe, men det er jo altså ikke givet at de gider ligge og sende billetter rundt til folk - faktisk har jeg mange gange oplevet fra nærmeste hold at de ka være rimelig firkantede ift det her med billetter.

Så derfor er det måske ik så nemt bare at oplyse folk om at "de bare ska sende en mail og så kører hele lortet af sig selv"..

Er det ikke at overdrive lidt? Det er 8. gang jeg køber billet til en udebanekamp, og igen igen skal jeg blot afhente billetterne på et hotel på kampdagen...

@Falle:
Det tror jeg faktisk ikke, du skal regne med. Vores elskede klub har nemlig gjort det så vanskeligt som muligt at finde informationer om billetter til deres udebanekampe - dette gælder også for folk med Carnet Madridista. Det fremgår jo også af ovennævnte, der tror at billetter kun kan hentes på Bernabeu.

Det er da NETOP fordi de informationer på Real Madrids hjemmeside siger at billetterne ska afhentes på Bernabeu at jeg nævner det - så det afspejler vel ik rigtigt at det nødvendigvis er svært at finde informationerne. Men når det så er sagt, så er det faktisk ik helt løgn at det ik er helt nemt at finde den information på hjemmesiden. Derudover er jeg såmænd fint klar over at man ka afhente på hotel, da jeg selv har gjort det tidligere - men det ændrer bare ikke på at udgangspunktet er at de ska hentes på Bernabeu og er der måske en smule mere i det end blot en standardbilletbestilling. Når dét så er sagt, så ka jeg ik se det er Siempres ansvar at hjælpe folk i den her forstand. Alle er jo velkomne til at spørge hvis der er noget de vil vide.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #62 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Siempre fiel skrev:

r-mb-q skrev: Men jeg lover næsten at han ihvert fald spiller i næste weekend igen. altså d. 7. eller 8. dec.

Det væddemål tager jeg gerne - Cristiano har nemlig karantæne den weekend ;-)

Når ja.. Det havde jeg sku helt glemt... Det er ikke sådan at skrive i debat forum i ens spisepause.. :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #63 af BBB
Besvaret af BBB på emne Pladser til FCK - Real Madrid

TEKA skrev: Er der nogen der kan oplyse om den mail man i så fald kan bruge til at kontakte Real Madrid?

Den står ovenfor: madridista.cm[snabela]corp.realmadrid.com (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.)

12 år 9 måneder siden #64 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Siempre Madrid skrev: Madridista.dk med venner vil være klar på række 8 i afsnit D1 den 10. december.

Åh, det bliver stort.

Real Madrids spillere indlogeres iøvrigt på Marriott Hotel og ankommer på selve kampdagen for at flyve hjem lige efter kampen.

nu fandt jeg også ud af hvor vi skal sidde ;) haha

Det bliver bare så fedt... og nok også pænt koldt. Brrrr...

Er godt nok bitter over at Ramos ikke kommer med.

12 år 9 måneder siden #65 af Siempre Madrid

Zidane91 skrev: Enhver person, der har et Carnet Madridista kort, kan, ved at skrive til klubben (madridista.cm[snabela]corp.realmadrid.com), få billetter til kampen og faktisk til alle Real Madrids udekampe. Det gælder, at man maks. kan få 2 billetter pr. kort, og det eneste, det kræver, er at sende en mail med navn, telefonnummer og kortnr. (til Carnet Madridista). Alle, der har skrevet ind, vil så deltage i lodtrækningen om billetter og til de mindre eftertragtede kampe som denne, er sandsynligheden stor for at få en.
Billetterne koster €80 pr. stk.

Det synes jeg faktisk godt I kunne oplyse siempre, for det virker til, at du (I) holder al information for jer selv og får det til at fremstå som om, at I udgør en "eksklusiv gruppe"...

Vi er Madridista.dk, så selvfølgelig er vi eksklusive ;-)

Personligt skulle jeg bruge mere end to billetter, så derfor var Carnet Madridista ikke en mulighed for mig. Jeg havde heller ikke brug for at deltage i en lodtrækning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 9 måneder siden #66 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Husk ski undertøj, det var pænt koldt mod Galatasaray. Glæder mig allerede..

12 år 9 måneder siden #67 af Pena1992
Godt man kender Carlsberg.

Vi "ses" derinde.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

12 år 9 måneder siden #68 af BBB
Besvaret af BBB på emne Pladser til FCK - Real Madrid
onside.dk/real-madrid-spiller-paa-frederiksberg-stadion

Ungdomskampen er rykket til Frederiksberg Stadion.

Med offentlig transport fra København H er den letteste vej dertil med S-tog til Flintholm station, hvorefter man skifter til linje F mod KB Hallen station. KB Hallen ligger selvsagt lige ved stationen. Når man kommer fra S-toget går man op af trapper til højre, og drejer straks til højre igen, dette fører dig over S-togs-sporene. Herefter fortsætter man ligeud, forbi KB Hallen (som stadig har en udbrændt facade), indtil man møder et kryds. Her burde man kunne se et grønt område på venstre hånd. Gå til venstre i krydset. En af vejene i krydset hedder Jens Jessens Vej.

Så er der ingen undskyldninger for ikke at møde op til ungdomskampen ;-)

12 år 9 måneder siden #69 af Siempre Madrid

BBB skrev: onside.dk/real-madrid-spiller-paa-frederiksberg-stadion

Med offentlig transport fra København H er den letteste vej dertil med S-tog til Flintholm station, hvorefter man skifter til linje F mod KB Hallen station. KB Hallen ligger selvsagt lige ved stationen. Når man kommer fra S-toget går man op af trapper til højre, og drejer straks til højre igen, dette fører dig over S-togs-sporene. Herefter fortsætter man ligeud, forbi KB Hallen (som stadig har en udbrændt facade), indtil man møder et kryds. Her burde man kunne se et grønt område på venstre hånd. Gå til venstre i krydset. En af vejene i krydset hedder Jens Jessens Vej.

Ses vi? Det tror jeg nok, at vi gør!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #70 af REAList
Besvaret af REAList på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Er der nogen der ved om det er gratis indgang eller om man skal bestille for at se ungdomsholdet..?

¡Hasta la Victoria Siempre!

12 år 9 måneder siden #71 af Dios
Besvaret af Dios på emne Pladser til FCK - Real Madrid

REAList skrev: Er der nogen der ved om det er gratis indgang eller om man skal bestille for at se ungdomsholdet..?

Det er gratis adgang til dagens anledning :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 9 måneder siden #72 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Jeg havde ellers budgetteret med 75 kr. for at se Enzo og co. i aktion, men kærkomment såfremt det koster gratis :-)

Det bliver en allerhelvedes feeeed dag!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum