Pladser til FCK - Real Madrid

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #49 af falle
Besvaret af falle på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Siempre Madrid skrev: Madridista.dk med venner vil være klar på række 8 i afsnit D1 den 10. december.

Åh, det bliver stort.

Real Madrids spillere indlogeres iøvrigt på Marriott Hotel og ankommer på selve kampdagen for at flyve hjem lige efter kampen.

I'm so excited and I just can't hide it!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #50 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Pladser til FCK - Real Madrid

ZizouMo skrev:

Daniel skrev:

Moohh skrev: Er der nogen der kan bekræfte at Ronaldo er skadet i 3 uger? Har læst det hist og pist.
Det er dagens dårligste nyhed!!! Vi skal jo i parken om 2 uger :/

espnfc.com/news/story/_/id/1627573/real-...ee-weeks-out?cc=5739

Her er lidt om det, men om det er korrekt eller ej, ved jeg ikke. De gisner vel bare om skadens omfang, men Ronaldos muskelopbygning er ikke lig normalen for en sportsmand, hvorfor medierne forhåbentlig tager fejl, så han er med i Parken, om end jeg godt kunne forestille mig, at han blev sparet alligevel....

Hvor er Madridistas fysioterapeut når vi har brug for ham! Han må og skal få 30 min af Valladolid kampen, så han kan blive kampklar til vi skal se ham i Parken.

Jeg er ked af at jeg ikke har fået skrevet noget omkring Ronaldos skade. Kan lige kort komme med vurdering.

Det han har fået er enten en ganske alm. fiber eller et trælår som kaldes en kontusion. Der er dog ingen medier der har bekræftet at det er en sprain/strain blot at det er en muskelskade. Nu ser det ikke ud til at skaden er så stor igen da CR7 selv kig ud uden at trække på benet. Heldigvis for det da. Det vigtigste i denne her sammenhæng er at det er musklerne der har taget skade - Det er den struktur i kroppen der kommer sig hurtigst fordi de er fyldte med arterier opg vener(blodåre) som hjælper til at helingen sker hurtigt. Han burde være klar til FCK - Real Madrid. Han er måske ikke klar til denne her weekend. Men jeg lover næsten at han ihvert fald spiller i næste weekend igen. altså d. 7. eller 8. dec.

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 9 måneder siden #51 af Siempre fiel

r-mb-q skrev: Men jeg lover næsten at han ihvert fald spiller i næste weekend igen. altså d. 7. eller 8. dec.

Det væddemål tager jeg gerne - Cristiano har nemlig karantæne den weekend ;-)

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #52 af smølf
Besvaret af smølf på emne Pladser til FCK - Real Madrid

falle skrev:

smølf skrev:

falle skrev: Jeg har nævnt grunden.

Jeg sagde en god grund, det der er bare infantil ønsketænkning. Hvis du nu kunne vælge en af disse muligheder, Ronaldo spiller, scorer og udbygger rekorden men bliver skadet om et par måneder. Eller han holdes ude og spiller hele sæsonen, hvad ville du så vælge?

Fair nok du gerne vil se ham spille hvis du skal i parken men vær nu lidt objektiv, det er jo tåbeligt at tage chancen, hvad end han er fit eller ej.

1. Er det mere infantil ønsketænkning end dengang man (Barcelona) ønskede Messi fik Pichihi i 11/12?
2. Du kan jo ikke sige at han spiller, scorer for at blive alletiders topscorer, og så bliver skadet om et par måneder. Den konklusion kan du ikke drage.
3. At han bliver sparet i en kamp om 15 dage, selvom han er ret fit ligenu og bliver sparet imorgen, har ingen betydning for resten af hans sæson. Ronaldo er et fysisk pragteksemplar.
4. Gu fanden skal han spille hvis han er fit. Han er selv opsat på at udbygge rekorder. Sidste sæson var vi også sikret videre deltagelse, men Ronaldo spillede alle 6 gruppekampe alligevel.

For pokker Falle, helt ærligt, forhold dig nu til det jeg skriver. Jeg konkluderer jo netop ikke at han bliver skadet, det ved jeg naturligvis ikke, hvis jeg kunne spå om fremtiden var Ronaldos skader nok ikke der jeg lagde mine kræfter. Jeg forsøger at tegne et scenarie, med to alternativer, hvor det ene kan være et reelt risikoscenarie baseret på overbelastning. Og i mine øjne er det dum mandskabspleje, hvis han spiller, på grund af en ligegyldig rekord.
Så spørger jeg dig om du ikke, helt objektivt kan se det, ved at nævne de to scenarier men det kan du tydeligvis ikke. Men i stedet for at vælge et af de to, undlader du bare at svare, hvorfor forstår jeg ikke helt men lad det nu ligge. Og så er den diskussion vel ikke længere :-)

Jeg håber da at vi får ham at se i Parken og han udbygger rekorden men jeg håber inderligt at han ikke bliver skadet på grund af overbelastning eller andet, som måske kunne være undgået ved at spare ham i enkelte kampe. For så er jeg nok ikke den eneste der vil tænke, "hvorfor skulle han også jage den ligegyldige rekord mod FCK?"

12 år 9 måneder siden #53 af Siempre Madrid
Det er nok mere sandsynligt, at man sparer ham i Copa del Rey-kampene mod Xátiva. I første kamp har han karantæne og i den anden skal der vel bare overståes 90 minutter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 9 måneder siden #54 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Sådan bare lige for at knide salt i såret på mig selv (har ingen billet), hvordan er det så egentlig lykkedes Jer hver især at få fat på disse billetter som IKKE er blandt FCK tilhængerne vel og mærke?

Forsøgte selv at kontakte Real Madrid omkring billetter flere gange ved at sende en fax til dem (der må godt grines lidt her...) men det var umiddelbart den eneste måde man kunne kontakte dem på vedr. CHL billetter iflg. deres telefonsvarer som jeg kunne forstå det, og så alligevel ikke, fordi jeg har intet hørt, og derfor heller ingen billet desværre..

Men kunne godt tænke mig at høre hvordan i har gjort?

12 år 9 måneder siden #55 af Siempre Madrid
Jeg brugte min kontaktperson i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Zidane91
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #56 af Zidane91
Besvaret af Zidane91 på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Enhver person, der har et Carnet Madridista kort, kan, ved at skrive til klubben (madridista.cm[snabela]corp.realmadrid.com), få billetter til kampen og faktisk til alle Real Madrids udekampe. Det gælder, at man maks. kan få 2 billetter pr. kort, og det eneste, det kræver, er at sende en mail med navn, telefonnummer og kortnr. (til Carnet Madridista). Alle, der har skrevet ind, vil så deltage i lodtrækningen om billetter og til de mindre eftertragtede kampe som denne, er sandsynligheden stor for at få en.
Billetterne koster €80 pr. stk.

Det synes jeg faktisk godt I kunne oplyse siempre, for det virker til, at du (I) holder al information for jer selv og får det til at fremstå som om, at I udgør en "eksklusiv gruppe"...
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Zidane91.

12 år 9 måneder siden #57 af Siempre fiel

Zidane91 skrev: Enhver person, der har et Carnet Madridista kort, kan, ved at skrive til klubben (madridista.cm[snabela]corp.realmadrid.com), få billetter til kampen og faktisk til alle Real Madrids udekampe. Det gælder, at man maks. kan få 2 billetter pr. kort, og det eneste, det kræver, er at sende en mail med navn, telefonnummer og kortnr. (til Carnet Madridista). Alle, der har skrevet ind, vil så deltage i lodtrækningen om billetter og til de mindre eftertragtede kampe som denne, er sandsynligheden stor for at få en.

Det synes jeg faktisk godt I kunne oplyse siempre, for det virker til, at du (I) holder al information for jer selv og får det til at fremstå som om, at I udgør en "eksklusiv gruppe"...

Jo jo, det er da sandt. Men reelt gælder så også at billetterne ska hentes i billetautomaterne ved Bernabeu. Det ka man muligvis komme udenom hvis klubben gider hjælpe, men det er jo altså ikke givet at de gider ligge og sende billetter rundt til folk - faktisk har jeg mange gange oplevet fra nærmeste hold at de ka være rimelig firkantede ift det her med billetter.

Så derfor er det måske ik så nemt bare at oplyse folk om at "de bare ska sende en mail og så kører hele lortet af sig selv"..

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #58 af falle
Besvaret af falle på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Zidane91 skrev: Enhver person, der har et Carnet Madridista kort, kan, ved at skrive til klubben (madridista.cm[snabela]corp.realmadrid.com), få billetter til kampen og faktisk til alle Real Madrids udekampe. Det gælder, at man maks. kan få 2 billetter pr. kort, og det eneste, det kræver, er at sende en mail med navn, telefonnummer og kortnr. (til Carnet Madridista). Alle, der har skrevet ind, vil så deltage i lodtrækningen om billetter og til de mindre eftertragtede kampe som denne, er sandsynligheden stor for at få en.

Har man Carnet Madridista så ved man også selv hvordan ovenstående procedure fungerer. Derfor er det ingen hemmelighed :)

• Zidane91
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #59 af Zidane91
Besvaret af Zidane91 på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Siempre fiel skrev: Jo jo, det er da sandt. Men reelt gælder så også at billetterne ska hentes i billetautomaterne ved Bernabeu. Det ka man muligvis komme udenom hvis klubben gider hjælpe, men det er jo altså ikke givet at de gider ligge og sende billetter rundt til folk - faktisk har jeg mange gange oplevet fra nærmeste hold at de ka være rimelig firkantede ift det her med billetter.

Så derfor er det måske ik så nemt bare at oplyse folk om at "de bare ska sende en mail og så kører hele lortet af sig selv"..

Er det ikke at overdrive lidt? Det er 8. gang jeg køber billet til en udebanekamp, og igen igen skal jeg blot afhente billetterne på et hotel på kampdagen...

@Falle:
Det tror jeg faktisk ikke, du skal regne med. Vores elskede klub har nemlig gjort det så vanskeligt som muligt at finde informationer om billetter til deres udebanekampe - dette gælder også for folk med Carnet Madridista. Det fremgår jo også af ovennævnte, der tror at billetter kun kan hentes på Bernabeu.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Zidane91.

12 år 9 måneder siden #60 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Jeg havde godt læst mig frem til man nok kunne få billetter via sit Carnet Madridista, problemet var så bare man selv skulle afhente, derfor forsøgte jeg at skrive til dem, dog uden at få nogen respons..

Er der nogen der kan oplyse om den mail man i så fald kan bruge til at kontakte Real Madrid?

Leveret af Kunena Forum