Pladser til FCK - Real Madrid

12 år 9 måneder siden #13 af M_linding

GutiHAZ14 skrev:

Siempre Madrid skrev:

GutiHAZ14 skrev: Nå ja, det kan da godt være at der landsholdspause, men 3 nyheder om dagen ca, nogle dage kun 1.

Du lyder som om, at du har tid til at give en hånd med omkring nyheder, så vi kan få bragt tallet op. Du skal være mere end velkommen.

Jeg har ikke evnerne som skribent skal det lige siges, men jeg er da glad for du er enig med mig i, at antallet godt kan blive hevet op.

Der skal jo også være nogle historier at skrive om.

Se bare en side som bold.dk, som er ganske produktiv. 90% af det de skriver er enten slet ikke forankret i virkeligheden, eller spundet på en ufattelig tynd historie.

Den slags ser jeg gerne, at madridista.dk holder sig for gode til;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #14 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Pladser til FCK - Real Madrid
Der er jo i realiteten masser at skrive om. Jeg ser mange nyheder på Real Madrid.com, jeg forstår bare ikke hat af det. Den engelske side er desværre ikke så hurtigt opdateret.

12 år 9 måneder siden #15 af Raul-rik
Hellere kvalitet end kvantitet

12 år 9 måneder siden #16 af raul7=kongen
Sagen er den, at flere af os skribenter har haft travlt de seneste par uger. Det kombineret med landskampe har givet få nyheder. I bund og grund er der ikke meget andet nyt end ungdomskampe og skader lige pt. - folk er tilsyneladende også trætte af Cristiano/Balon D'Or, så er der altså ikke meget tilbage.

Såfremt nettet er stabilt i Parken(har før haft problemer på diverse stadions) vil vi i øvrigt opdatere som sædvanligt på Twitter og Facebook til kampen - det kan min telefon heldigvis ;)

Referatet må så vente et døgns tid, men I kan nok unde os oplevelsen og det kan forhåbentlig give en bedre siden i fremtiden, at redaktionen for første gang kan mødes i forbindelse med kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real-MOU, JimmyBroe, MMM

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #17 af Omar
Besvaret af Omar på emne Pladser til FCK - Real Madrid
www.viagogo.dk/Sports-Billetter/Fodbold/...n-Billetter/E-572209 hvis i vil sidde sammen med Real fansene

12 år 9 måneder siden #18 af Real Madrid

GutiHAZ14 skrev: Nå ja, det kan da godt være at der landsholdspause, men 3 nyheder om dagen ca, nogle dage kun 1.

Hold da op med at være så utaknemmelig?
Du er godt klar over, det er frivilligt arbejde ikk?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #19 af DarioGomez
*Bider mig selv hårdt i tungen, så jeg ikke forfalder til at fyre en ellers velfortjent bredside afsted*

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, JimmyBroe

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #20 af GutiHAZ14

Real Madrid skrev:

Jeg kan nu godt acceptere Raul7=kongens indlæg, og grunden til at der ikke har været så mange nyheder. Jeg kan også acceptere at folk ikke har tid/ der er nu masser at rive i, og man behøver jo heller ikke at støvsuge marca og as for nyheder, men tage nogle andre drejninger (en madridista mener eksempelvis). Men der er ingen uskrevne regler om at frivilligt arbejde ikke kræver noget af en nogen gange, og at man ikke skal bruge mere end 3 timer over sin frivillige arbejds tid. Jeg siger heller ikke, at det har folk ikke gjort her.

Det er helt fint at nogle vægter frivilligt arbejde mindre end lønnet, men der er masser af folk som yder frivilligt arbejde i mange forskellige kredse både inde og uden for fodbold. De er måske færre end skribenterne på madridista.dk men gør en mega indsats uden at klage og uden at bruge denne beskidte undskyldning.

"Du er godt klar over, det er frivilligt arbejde ikk? "

Var min passion høj for noget som den er for Real Madrid, og skulle jeg arbejde frivilligt for at yde for at få nogle goder, så ville jeg aldrig nogensinde bruge dette som undskyldning (jeg vil aldrig nogensinde bruge denne undskyldning hvis jeg ikke udfører min rolle 100%). Aldrig har jeg hørt mere plat !!!

Real Madrid, kunne du ikke tage en opvask uden at få en 20er for den, dengang du boede hjemme ?
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved GutiHAZ14.

12 år 9 måneder siden #21 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: *Bider mig selv hårdt i tungen, så jeg ikke forfalder til at fyre en ellers velfortjent bredside afsted*

Du er garanteret ved at forbløde nu, men hold bredsiden tilbage ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 9 måneder siden #22 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Pladser til FCK - Real Madrid

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev: *Bider mig selv hårdt i tungen, så jeg ikke forfalder til at fyre en ellers velfortjent bredside afsted*

Du er garanteret ved at forbløde nu, men hold bredsiden tilbage ;-)

Jeg hopper med her og benytter mig blot af ordene: Oh dear!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #23 af Siempre Madrid

GutiHAZ14 skrev:

Real Madrid skrev:

Jeg kan nu godt acceptere Raul7=kongens indlæg, og grunden til at der ikke har været så mange nyheder. Jeg kan også acceptere at folk ikke har tid/ der er nu masser at rive i, og man behøver jo heller ikke at støvsuge marca og as for nyheder, men tage nogle andre drejninger (en madridista mener eksempelvis). Men der er ingen uskrevne regler om at frivilligt arbejde ikke kræver noget af en nogen gange, og at man ikke skal bruge mere end 3 timer over sin frivillige arbejds tid. Jeg siger heller ikke, at det har folk ikke gjort her.

Det er helt fint at nogle vægter frivilligt arbejde mindre end lønnet, men der er masser af folk som yder frivilligt arbejde i mange forskellige kredse både inde og uden for fodbold. De er måske færre end skribenterne på madridista.dk men gør en mega indsats uden at klage og uden at bruge denne beskidte undskyldning.

"Du er godt klar over, det er frivilligt arbejde ikk? "

Var min passion høj for noget som den er for Real Madrid, og skulle jeg arbejde frivilligt for at yde for at få nogle goder, så ville jeg aldrig nogensinde bruge dette som undskyldning (jeg vil aldrig nogensinde bruge denne undskyldning hvis jeg ikke udfører min rolle 100%). Aldrig har jeg hørt mere plat !!!

Real Madrid, kunne du ikke tage en opvask uden at få en 20er for den, dengang du boede hjemme ?

Du har ret, det er en plat undskyldning. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanker om, at den overgåes af "Jeg har ikke evnerne som skribent.....".

Nyhederne fås på spansk og engelsk. I førstnævnte tilfælde kan Google Translate sagtens bruges til at få en fornemmelse af, hvad nyheden handler om og så er det relativt nemt at omformulere det til en nyhed. Endnu lettere bliver det, når man bare kan smide den i "Artikelforslag for brugerne", for så går vi ind og retter til, hvis der skulle være brug for det. Så har man en forventning om masser af nyheder, så kan man rent faktisk gøre en masse selv.

Nå, nu vil jeg sætte mig hen til mine tre timers ulønnede arbejde til glæde for jer. Det manglede da bare.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, DarioGomez, M_linding, Daniel, Dahl, Real Madrid, andreashn, MMM

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #24 af GutiHAZ14
Fair nok, jeg gør mit forsøg under artikel forslag. Hvis det har interesse

Leveret af Kunena Forum