Basketball
- LosMerengues30
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Specielt på wing-pladserne har man ofte været små, Kaukenas har ikke for alvor slået igennem og man mangler en spiller som kan skyde og tage den hårdt til kurven, begge dele er netop blandt Rudys forcer. Desuden vil han være en fantastisk spiller for Perez, da han er en showman uden lige og spiller 'above the rim', så man kan få lidt af det show Madrid også har manglet. Spørgsmålet er om Rudy virkelig vil tage pengene og om man tilbyder så meget mere end i NBA, det tvivler jeg ærlig talt lidt på.
Jeg tror han vil være en god tilføjelse, men flere er egentlig ikke nødvendige i mine øjne. Holdet er stærkt nok, men det tager altså tid at skabe et basketballhold. Flere indkøb vil kun skade.
Sergio Rodriguez kan intet Jaric, Llull og Prigioni ikke kan. At man nogensinde skulle have været interesseret i ham må være medietænkning, jeg nægter at tro på andet!
- LosMerengues30
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- jan_madridista
- Gæst
-
Næste på ønskelisten, Rudy Fernández, men det bliver nok straks lidt mere besværligt at hente ham til.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- jan_madridista
- Gæst
-
Som jeg kan forstå, så vil man skifte mellem Sergio Rodríguez og Prigoni på pladsen. Så kan man så spekulere i, om Llull rejser til staterne før det egentlig var tiltænkt.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Umiddelbart er Denver Nuggets fyldt på Llulls pladser i næste sæson og da de har rettighederne hvis han skal over Atlanten, giver det hele vist lidt sig selv. Næste år udløber Nuggets' kontrakter med Billups, men mere interessant for Llull; JR Smith, så min ikke han skal afløse der og give noget scoring fra bænken, hvis de tror på ham.
EDIT:
Hvad Rudy angår, så er sommeren lang og markedet åbnede først for free agents i NBA i går, så han skal nok lige undersøge sin værdi først.
- jan_madridista
- Gæst
-
Jeg vidste godt nok heller ikke, at både Jarić, Bullock, Kaukėnas og Hansen er blevet fritstillet. Så kan jeg da godt se, at Llull nok også bør blive. Hvad tror du så, at man lader Llull kæmpe om pladsen som shooting guard med yderligere en ny signing, mens Prigoni og Sergio skal dele minutterne som point guard mellem sig?
Ved du iøvrigt hvordan Almond's situation ser ud? Forlader han også klubben til fordel for NBA?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvad angår Llull har du selvfølgelig ret, rettighederne nappede Morey jo kort efter til Rockets, hvilket er et godt tegn, da Rockets er kendt som NBAs bedste til, at spotte oversete talenter. Jeg tror dog også de er mere interesserede i at vente et år, da de har alt for mange spillere i forvejen. Og jo, man fritstillede en masse i sidste uge ifølge Eurobasket.com.
Man har også hentet Pablo Aguilar tilbage i øvrigt, kan dog være økonomisk.
- jan_madridista
- Gæst
-
Det bliver spændende at se hvad der sker. Forhåbelig får de bikset et endnu mere slagkraftigt hold sammen, som kan spille med om alle titler.
Mirotić og Aguilar kommer vel først og fremmest til at stå i skyggen af Garbajosa, Reyes, Veličković, Tomić, Lavrinovič og også Almond, hvis han altså bliver. Hvad med Sergi Vidal, mener du det nok at have ham og Llull til at dække shooting guard pladsen, eller skal man ud og signe der?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Og ja, Llull er forventet tilbage, han er heller ikke NBA-klar endnu.