Basketball

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #313 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Basketball
Ja den var henvendt til vores seneste debat. Men det har intet at gøre med provokationer. man bør bare se at holdet stadig mangler det sidste for at konkurrere med Barcelona i det afgørende kampe

Det er sådan set det jeg prøver at udtrykke.

Angående Messina har jeg lige sagt at han ved taktisk pres begår en del fejl. Du nævner selv en masse fejl han har begået i dagens opgør. Sådan har det været mange gange så jeg kan virkelig ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt at finde en bedre træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 8 måneder siden #314 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Basketball
Generelt i sæsonen har han langt fra fejlet og det ændrer et par fejl i dag ikke, jeg vil stadig gerne vide hvad det er han har gjort forkert tidligere i sæsonen!

Messina er den eneste træner i Europa med rutinen, CV'et og roen til at stå for presset i Madrid. Det er et uhyre udsat job pga. historien og det ambitionsniveau der nødvendigvis er. Jeg kan kun komme på to trænere, som måske ville kunne stå imod også, men de er fra Balkan og kommer med nogle filosofier og temperament, som Real Madrid ikke vil kunne stå inde for. Ligeledes kan man ikke give dem den magt de nødvendigvis forlanger.

Pepu Hernandez og Scariolo er vel de bedste bud, men førstnævnte er bundet hos Joventut og Scariolo har ikke ligefrem imponeret for Spanien, ligesom han reelt bare er Messina uden bedrifterne.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #315 af Hugol
De fejl jeg har set er svære at difinerer. Jeg prøvede at sige tidligere at jeg synes han svigter når holdet og træneren står under et taktisk pres. For eksempel mod Barcelona sidste sæson anede han ikke hvad han skulle stille op. Han virkede simpelthen tabt og havde ingen gode råd. Det gik også kun dårligere da Real madrid kom ud til næste periode.

Hertil har holdet virket enormt ukoncentreret og har lavet fejl man for det meste kun laver på amatør niveau. Det var hvertfald det jeg havde set mest af sidste sæson. I år har jeg næsten ingen kampe set men jeg synes der tegner sig et billede af at man ikke helt har arbejdet nok for at gøre bod på de fejl der nu er.

15 år 8 måneder siden #316 af raul7=kongen
Det kan der jo være mange årsager til. Sidste sæson stod man primært overfor et stærkere og langt mere sammentømret hold, hvilket jo også var hovedårsagen til udrensningen henover sommeren, hvor seks spillere røg.

Holdet i år komplementerer hinanden bedre og altså, man kan sige meget om Messina, men hans basketballhjerne, den er unik, det er almindeligt anerkendt i basketkredse.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #317 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Basketball
78-58 vandt vi mod Partizan Beograd. Ikke dårligt.

15 år 7 måneder siden #318 af raul7=kongen
Sejr over Efes Pilsen i overtid.

Hermed er Real Madrid nu ekstremt tæt på kvartfinalen i årets Euroleague. Holdet er desuden ubesejret i 2011 i både ACB og Euroleague!

15 år 6 måneder siden #319 af raul7=kongen
Holdet kvalificerede sig her til aften til semifinalen i pokalen, som spilles lørdag kl. 18 mod Power Electronics Valencia.

15 år 6 måneder siden #320 af raul7=kongen
Efter problemer i semifinalen er Real Madrid klar til finalen i morgen(søndag) kl. 18.00.

Det holdt hårdt mod Valencia, som flere gange var et pænt stykke foran, sublimt forsvarsspil, samt fantastiske indsatser af Mirotic, Suarez og Rodriguez klarede holdet sig videre.

Finalen bliver mod enten Barcelona eller sidste års spanske mestre Caja Laboral, som spiller deres semifinale kl. 20.30

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #321 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Basketball
Som forventet blev det FC Barcelona. Skal nok blive spændende at se, om vi kan hævne de mange seneste nederlag. Som AS også påpeger, så er de virkelige blevet vores bestia negra.

Også på tide vi vinder finalen, som er en forsmag på fodboldholdest. Paradoksalt nok har vi heller ikke vundet Copa Del Rey de baloncesto siden 1993 hehe.

Oddset er pt. 1.30 og 3.40 til FC Barcelonas fordel. Er det bare mig, eller er styrkeforskellen virkelig så stor?

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

15 år 6 måneder siden #322 af raul7=kongen
Jeg synes også odds er temmelig højt, men det gør mig nu ikke noget.

Kampen kan følges her: acb360.orange.es/partidos/CREY/75/7

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #323 af Hugol
ja kampen er lidt tættere end normalt. Men det ligner en klar Barcelona sejr.

Igen fejler holdet for meget synes jeg. mange dumme bold tab.

Hvor mange kampe går den over?

Årh det er det rene sløseri..

Det må være til fodbold at vi får vores sejr i pokal finalen.

15 år 6 måneder siden #324 af raul7=kongen
Én kamp.

Leveret af Kunena Forum