Basketball
- Hugol
- Gæst
-
Det er sådan set det jeg prøver at udtrykke.
Angående Messina har jeg lige sagt at han ved taktisk pres begår en del fejl. Du nævner selv en masse fejl han har begået i dagens opgør. Sådan har det været mange gange så jeg kan virkelig ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt at finde en bedre træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Messina er den eneste træner i Europa med rutinen, CV'et og roen til at stå for presset i Madrid. Det er et uhyre udsat job pga. historien og det ambitionsniveau der nødvendigvis er. Jeg kan kun komme på to trænere, som måske ville kunne stå imod også, men de er fra Balkan og kommer med nogle filosofier og temperament, som Real Madrid ikke vil kunne stå inde for. Ligeledes kan man ikke give dem den magt de nødvendigvis forlanger.
Pepu Hernandez og Scariolo er vel de bedste bud, men førstnævnte er bundet hos Joventut og Scariolo har ikke ligefrem imponeret for Spanien, ligesom han reelt bare er Messina uden bedrifterne.
- Hugol
- Gæst
-
Hertil har holdet virket enormt ukoncentreret og har lavet fejl man for det meste kun laver på amatør niveau. Det var hvertfald det jeg havde set mest af sidste sæson. I år har jeg næsten ingen kampe set men jeg synes der tegner sig et billede af at man ikke helt har arbejdet nok for at gøre bod på de fejl der nu er.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Holdet i år komplementerer hinanden bedre og altså, man kan sige meget om Messina, men hans basketballhjerne, den er unik, det er almindeligt anerkendt i basketkredse.
- LosMerengues30
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hermed er Real Madrid nu ekstremt tæt på kvartfinalen i årets Euroleague. Holdet er desuden ubesejret i 2011 i både ACB og Euroleague!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det holdt hårdt mod Valencia, som flere gange var et pænt stykke foran, sublimt forsvarsspil, samt fantastiske indsatser af Mirotic, Suarez og Rodriguez klarede holdet sig videre.
Finalen bliver mod enten Barcelona eller sidste års spanske mestre Caja Laboral, som spiller deres semifinale kl. 20.30
- LosMerengues30
- Gæst
-
Også på tide vi vinder finalen, som er en forsmag på fodboldholdest. Paradoksalt nok har vi heller ikke vundet Copa Del Rey de baloncesto siden 1993 hehe.
Oddset er pt. 1.30 og 3.40 til FC Barcelonas fordel. Er det bare mig, eller er styrkeforskellen virkelig så stor?
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Kampen kan følges her: acb360.orange.es/partidos/CREY/75/7
- Hugol
- Gæst
-
Igen fejler holdet for meget synes jeg. mange dumme bold tab.
Hvor mange kampe går den over?
Årh det er det rene sløseri..
Det må være til fodbold at vi får vores sejr i pokal finalen.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-