Basketball
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
EDIT:
Min fejl, det er selvfølgelig i morgen.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Inside er Mirotic og Tomic ved at udvikle sig til et par af Europas bedste big men og Reyes er ja, Reyes.. Begic er stadig svingende, særligt offensivt, men forhåbentlig finder han sig til rette igen.
Og så er der ikke engang kommenteret på Rudy. Han har noget "Dwyane Wade'sk" over sig, som han kan tage over i kampe. I går lukker han kampen efter en middelmådig indsats, da han i et minuts penge tager totalt over, med vigtige scoringer og et fremragende block. Frygten med Rudy er altid, at han ikke helt rammer det niveau, men når han gør, så er han unik.
Nå ja, så er der også Ibaka, Velickovic, Rodriguez og Pocius. Hold da op man kan blive begejstret!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
www.euroleague.net/features/interviews/e...-carroll-real-madrid
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derudover er Rudy med stor sandsynlighed også fortid - i hvert fald for nu. Han har netop skrevet følgende på Facebook: "Cada día que pasa las molestias son menores y en breve espero estar al 100%! Parece que esta semana tendremos noticias fijas sobre el lockout..." - Hvilket jeg tror skal indikere, at han nok tager turen til Dallas i resten af sæsonen. Om han så derefter vil drage tilbage til Madrid(hvor han har et fast kontrakttilbud for tre sæsoner mere) det er så spørgsmålet. Tilføjes skal det dog også, at jeg har set indlæg i Dallas-pressen, hvor man ikke regnede med Rudy i denne sæson.
Det er en interessant og meget overraskende udvikling. Positiv for enhver NBA-freak(læs: mig), ikke så positiv for en Real Madrid-fan. I sidste ende kan det dog være gavnligt for Madrid, som trods alt ikke har bygget alt op om hverken Rudy eller Ibaka, som eksempelvis CSKA Moskva, der står til at miste deres altoverskyggende stjerne, Andrei Kirilenko.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Det var desværre hvad jeg i sin tid frygtede. Her var du lidt mere optimistisk;). Det er naturligvis ærgeligt, da Ibaka og i særdeleshed Rudy har været fremragende for os indtil videre. Forhåbentlig får det ikke en alt for stor betydning.
Ikke overraskende er det en ret stor fordel for FCB, desværre, da de ikke hentede en eneste fra NBA. Gasol-brødrenes tilbagegang er dog heldigvis udelukket.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Til gengæld fremragende at vi henter Kyle Singler i stedet. Han er en fremragende erstatning!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- LosMerengues30
- Gæst
-
Vinder Laboral kan 5 hold altså dele førstepladsen efter 14 spillede kampe!
Jeg ved godt, at der er et play-off system efterfølgende, som man ligeledes ser det i NBA, men sjovt er det alligevel.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Det betyder altså, at der pt. er 5 hold på en delt førsteplads!
Tjek stillingen engang.
www.marca.com/deporte/central-de-datos/b...cacion.html#Escena_1
Real Madrid, FC Barcelona Regal, Unicaja, Caja Laboral og Lucentum Alicante.
- Figo10
- Gæst
-
Kampen startede ellers ringe efter at vi kom bagud, men 2 og 3 periode dominerede Real Madrid, hvor (jeg mener) vi var oppe at fører med 14 point, hvor 4 periode dalede i niveau og Barcelona Regal kom op på a-point, for kampen blev lukket i det sidste minut.
Nu glæder jeg mig til fredag, hvor man forhåbenligt kan komme tæt på fodboldstjernerne, når træningen er åben på Valdebebas.
- LosMerengues30
- Gæst
-
SÅDAN!
Også mod Barcelona.
Første Copa Del Rey sejre siden 1993 og nu er vi rykket forbi FCB i det samlede antal af sejre. Vi har 23 sejre nu og de har 22.
Den indbyrdes statistik i finalen ser dog ikke god ud (14 sejre til FCB ud af 17 mulige), men det er ligegyldigt, når vi er foran samlet.
Nu skal vi bare overhale FCB i ligaen og gå videre i CL.
HALA MADRID!