Real talentløse...?
Nej, så gør det stadig mere ondt at Real slap Eto'o, Silva og Cambiasso..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Link!.....eller læs artiklerne ordentligt!
Jeg skrev, at man må undre sig over, at der er noget, der hedder La Fábrica i dag, hvis Michael Essien igen skal spille venstre back. Jeg bryder mig ikke om, at man opfinder positioner til spillere for at få dem i kamp. Så kunne man lige så godt have en trup på 15 spillere, hvoraf de sidste fire var anvendelige på flere positioner.
Tanken med 20 markspillere må vel være, at man har eksempelvis en venstreback nr. 1 og en venstreback nr. 2 og når nr. 1 ikke spiller, så spiller nr. 2. I hvert fald i grove træk, for jeg er naturligvis med på, at der kan være taktiske dispositioner, som kan være mere hensigtsmæssige.
Det kan der også i dette tilfælde, men der kommer også bare et tidspunkt, hvor man må sige: Hvornår er det rigtige tidspunkt at bruge sine talenter på. 3 minutter mod Alcoyano får aldrig en spiller til at bryde igennem!
Angående Mata, så forsøgte han rigtig nok at presse sig ind i førsteholdstruppen på en professionel kontrakt, hvilket ikke på daværende tidspunkt var realistisk. I bagklogskabens ulideligt klare lys var det en fejl, men det var det også med Samuel Eto´o og det er ret svært at bruge til noget fornuftigt efterfølgende. Heldigvis blev de da til noget i deres nye klubber.
For dælen, hvis vi skulle sidde og håbe på dårlige tider for alle de spillere, som forlader klubben på den ene eller den anden måde............
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hold da op for Dani Carlaval, hvordan kunne Jose Mourinho ikke se noget i ham. Han slår den ene perle indlæg efter hinanden, han har lige lagt op til 2-1 målet til Leverkusen.
Først så jeg Mata nu Dani og om lidt skal jeg se Essien
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det var vel netop vigtigt for Carvajal, at han kom til en klub og fik maksimal spilletid. Mange vil nok ikke give mig ret, men det ville være blevet sparsomt med spilletid i kamp med Arbeloa.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du skrev ikke, at mder var intet håb for fabrikken, hvis man brugte Essien på backen i stedet for Nacho men at man lige så godt kunne lukke den hvis man brugte di Maria :)
Dit budskab var altså, at hvis man bruger en spiller, der ikke er vant til at spille på positionen, så har Real Madrids ungdomssystem ikke meget værdi for dig. Det er lidt svært at linke eftersom det var herinde i debatten, men jeg kan fortælle dig, at det var i truppen 12/13 indlæg trehundrede and something. Hvis du gerne vil have, at jeg skal finde det, kan jeg godt det :)
Jeg tror det var det helt rigtige call at sælge Dani selvom jeg heller ikke var glad for beslutningen i sommers. Nu skal han bare købes tilbage til sommer eller den næste.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Hvis man bruger en spiller, som udelukkende er offensiv (Ángel di María har lige så meget defensivt i sig, som der er honning i en skrubtudse!) på en back-plads, så er man så langt væk fra virkeligheden, at man ikke behøver at spilde talenters tid.
Essien er trods alt lidt tættere på at kunne udfylde den plads, men derfor mener jeg nu stadig at tiden er kommet til at lade en af klubbens egne talenter spille pladsen, for ellers kommer det rigtige tidspunkt nok aldrig.
Det kunne være lækkert at se spillere som Dani Carvajal at være i samme proces som Varane har været i, med at få 15-18 kampe første sæson og langsomt spille sig inde på holdet.
Jeg faktisk enig med dig om han ikke kan slå Arbeloa ud af holdet, da jeg synes rigtigt godt om ham modsat mange Madridistas. Men hvis det kunne lykkes ¨Arbeloa¨ at komme tilbage hvorfor kan de andre ikke?
Problemet med Mata var, at man i en klub i Real Madrid ikke kan forlange spilletid på forhånd, men samtidig ville han ikke risikere og rådne op på bænken, og få ødelagt sit kæmpe talent og potentiale.
At man fejlede med ham og Etoó gør det jo overhovedet ikke bedre. For de fejl burde man lærer af, men alligevel sker der intet. Om det er præsidenten, sportsdirektøren eller trænerens fejl er jeg egentlig pisse ligeglad med. Det er fandme under al kritik, og sætter Real Madrid nr. 1 på joke listen.
Læste forleden også et interview med Dani Carvajal. Han vender højst sandsynligt heller ikke snuden hjem igen. Egentlig også forståeligt. Kærlighed og had går hånd i hånd. Spørg bare alle der har spillet i Real Madrid's ungdomsakademi.
#905: Siempre Madrid
Det fungere alle andre steder i verden undtagen i Real Madrid. Talenter skal have relativ meget spilletid, ja. Men det kan de så sandelig også få i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvorfor vender Carvajal ikke hjem?
Det vil sgu gøre mig trist, for han er det mest oplagte køb overhovedet. Selvom han IKKE var madridista, kan jeg stadig ikke se hvem jeg hellere vil ha'....;)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det var tydeligvis ikke muligt at udleje ham i sommers, fordi tysken vidste, at hvis de i stedet købte ham, kunne de tjene på opholdet. Umiddelbart win-win fordi han skulle ikke længere spille på Castilla.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Naturligvis skal Real Madrids talenter gribe chancen, når den byder sig andetsteds, men ind i mellem må Real Madrid altså også lade selv store talenter gå.
Sjovt, at du har læst et interview, hvor Carvajal ikke vender tilbage. Han har i andre interviews udtalt, at han gerne returnerer.