FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?
- UltimateCR7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- unrectify
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
"Cristiano Ronaldo vandt det spanske mesterskab for Real Madrid og har endnu større betydning for det hold, end Messi har for FC Barcelona, mener Niels Jørgen Larsen, der i mange år har skrevet for Tipsbladet.
Journalisten har i en årrække fulgt Cristiano Ronaldo, der som ung var i Danmark til en slutrunde for U/17-hold.
- Personligt er jeg samtidig imponeret over, at Cristiano Ronaldo gennem årene har kunne holde fokus på fodboldspillet trods al den opmærksomhed og idoldyrkelse, han har været udsat for, siden han var teenager, hvor jeg stadig husker, at jeg så ham få rødt kort på Lyngby Stadion ved U/17-EM i Danmark i 2002.
- Dengang havde han allerede stjernestatus i talentkredse, og man kunne tvivle på, om han ville stå for presset.
- I den sammenhæng kan man sige, at Messi har levet en mere beskyttet tilværelse i Barcelonas kollektiv, fortæller Niels Jørgen Larsen."
Lad mig lige understrege, at jeg ikke køre anti-Messi kampagne - isoleret set, er det helt i orden at han vinder. Jeg angriber den alt for udbredte opfattelse af, at "Messi er verdens bedste, og det er slet ikke til debat!"
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Storken
- Gæst
-
Hvad med du gengav hele ordlyden fra Niels Jørgen Larsen?
Han indleder med følgende:
"Lionel Messi har taget alle overskrifter senest med sin fantastiske målrekord for 2012, mens der sidst på året var mere stille omkring Cristiano Ronaldo. Mit valg faldt dog på Real Madrid-stjernen i et tæt opløb med Messi, da stemmerne skulle afleveres i starten af november."
Du burde vide bedre end at tage ting ud af kontekst. Jeg troede du var bedre end det...
"Overbevisninger er en større trussel mod sandheden end løgne."
- Brylle
- Gæst
-
____________________________________________________________________________________________
Xabi Alonso blev stoppet af et par journalister på vej ud, og her fik han sagt noget om Cristiano Ronaldo. Xabi var ifølge journalisterne meget nedrevet og så meget sur ud i det. Xabi sagde følgende.
"Det er virkeligt så ærgerligt for Cristiano! Han kan bringe hans hold 100 point, skyde 121 mål overgå sine egne rekorder. Score 41 ligamål, være med i begge semifinaler i Champions League og i EM og kan vinde Supercopen over FC Barcelona. Ved du hvad? Jeg siger at Messi vandt fordi at han er mere populær, og fordi at folk har mere sympati for Messi end de har for Ronaldo!"
Sagde Xabi Alonso til journalisten Nils Kern og gik sin vej.
- det var svar på hvorfor Ramos eller Casillas ikke vinder den.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Diar97
- Gæst
-