FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?

13 år 8 måneder siden #49 af pm
Det er jo fair nok du synes det, jeg mener dog bare at siden sommer har Casillas niveau været et stykke fra verdensklasse. Ikke kun de gange der er gået mål ind han "burde" have taget, (de vil altid forkomme, for enhvert) men hans indgribende på i det lille felt, ved hjørne,indlæg,frispark, og når en angriber presser ham synes jeg han har lavet for mange fejl til at hans samlede niveau over hele året gør ham fortjent til verdens bedste(på trods af hans pris i weekenden)

Det ændre dog ikke ved jeg ville elske at se en målmand eller forsvar spiller nuppe prisen, men det er jo lettere at sælge sig selv ved at score mål som messi, end det er for Ramos ved at stoppe dem, som er mere populært (vil jeg antage) da man aldrig ser en tackling i highlights af en kamp, medmindre den var svinsk som enihelvede, eller redder bolden på målstregen.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved pm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #50 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?
Er det kun mig som synes at det er kujon agtigt at Mourinho valgt at blive væk fra prisuddeling..? At dække sig med at han skal forberede sig på kampen er jo lidt til grine..? Sidste år da han var kæmpe favorit og være sikker på at vinde lortet tog han afsted selvom vi havde en kamp par dage efter..?
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Ramses.

13 år 8 måneder siden #51 af M_linding

Ramses skrev: Er det kun mig som synes at det er kujon agtigt at Mourinho valgt at blive væk fra prisuddeling..? At dække sig med at han skal forberede sig på kampen er jo lidt til grine..? Sidste år da han var kæmpe favorit og være sikker på at vinde lortet tog han afsted selvom vi havde en kamp par dage efter..?

Jeg ved ikke om du er den eneste, men her er jeg trods alt på Mourinhos side. Men så forventer jeg også, at se et godt forberedt Real Madrid-hold i morgen, som banker Celta med 3+ mål.

I vores situation, er det nok en god idé, at trænere bruger sin tid på at løse problemerne.

13 år 8 måneder siden #52 af Siempre Madrid
Han valgte så at følge sønnens træning. Mere om det i aften.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #53 af M_linding
Det var for en kort stund, at jeg var på Mourinhos side igen...:)

• Madridista91
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #54 af Madridista91
Besvaret af Madridista91 på emne FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?
Til at starte med, vil jeg sige, at Ronaldo skulle have vundet Ballon D'or!

Ja, Messi spillede et fantastisk 2012, men det gjorde Ronaldo sgu også. Udover at banke 91 kasser ind, så har Messi vel ikke udrettet det store med Barca? Hvorimod Cristiano både hjalp Madrid og Portugal til semifinalerne, henholdsvis i CHL og EM + han blev delt topscorer til EM.

Tror bare folk har mere sympati for Messi. Ronaldo er jo langt mere arrogant end Messi, og det er jo de færreste som kan lide det.
Messi fremstår som den gode af de to, og derfor vandt han Ballon D'or efter min mening.

CR7 <3

• Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #55 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?
# 54
Det kunne måske også hænge sammen med at Cristiano Ronaldo bare ikke har været på niveau siden sommerpausen?

13 år 8 måneder siden #56 af rezamadridista
#55 Glemte folk det første halve år?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #57 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?
# 56
Næppe, men jeg kan kun tale for mig selv. Min pointe var blot at Madridista91 tilsyneladende ikke har tænkt sig at have efteråret med i sin betragtning.

13 år 8 måneder siden #58 af M_linding
Jeg tror, at der er endnu flere som har glemt foråret...;)

13 år 8 måneder siden #59 af ZizouMo

Dionysos skrev: # 54
Det kunne måske også hænge sammen med at Cristiano Ronaldo bare ikke har været på niveau siden sommerpausen?

Nej Ronaldo har ikke holdt niveau her efter sommerferien. Eller?

Nogle stats:

La liga: 18 kampe 16 mål
super cup: 2 kampe 2 mål = pokal
Champions league: 6 kampe 6 mål

Samlet: 26 kampe 24 mål og en super cup pokal mod Fc barcelona, hvor han selv var afgørende med sine to mål.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 8 måneder siden #60 af M_linding

ZizouMo skrev:

Dionysos skrev: # 54

Nej Ronaldo har ikke holdt niveau her efter sommerferien. Eller?

Nogle stats:

La liga: 18 kampe 16 mål
super cup: 2 kampe 2 mål = pokal
Champions league: 6 kampe 6 mål

Samlet: 26 kampe 24 mål og en super cup pokal mod Fc barcelona, hvor han selv var afgørende med sine to mål.

Er glasset halv fyldt eller halv tomt...? Ronaldo har selvfølgelig været bedre, end hvad han har været i efteråret. Men omvendt... Så har han sgu også været fantastisk, når man tænker på hvilket hold han har spillet på - det har bestemt ikke været nemt for ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Leveret af Kunena Forum