FIFA Ballon d'Or - hvem skal vinde?
Det ændre dog ikke ved jeg ville elske at se en målmand eller forsvar spiller nuppe prisen, men det er jo lettere at sælge sig selv ved at score mål som messi, end det er for Ramos ved at stoppe dem, som er mere populært (vil jeg antage) da man aldrig ser en tackling i highlights af en kamp, medmindre den var svinsk som enihelvede, eller redder bolden på målstregen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ramses
- Gæst
-
Ramses skrev: Er det kun mig som synes at det er kujon agtigt at Mourinho valgt at blive væk fra prisuddeling..? At dække sig med at han skal forberede sig på kampen er jo lidt til grine..? Sidste år da han var kæmpe favorit og være sikker på at vinde lortet tog han afsted selvom vi havde en kamp par dage efter..?
Jeg ved ikke om du er den eneste, men her er jeg trods alt på Mourinhos side. Men så forventer jeg også, at se et godt forberedt Real Madrid-hold i morgen, som banker Celta med 3+ mål.
I vores situation, er det nok en god idé, at trænere bruger sin tid på at løse problemerne.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista91
- Gæst
-
Ja, Messi spillede et fantastisk 2012, men det gjorde Ronaldo sgu også. Udover at banke 91 kasser ind, så har Messi vel ikke udrettet det store med Barca? Hvorimod Cristiano både hjalp Madrid og Portugal til semifinalerne, henholdsvis i CHL og EM + han blev delt topscorer til EM.
Tror bare folk har mere sympati for Messi. Ronaldo er jo langt mere arrogant end Messi, og det er jo de færreste som kan lide det.
Messi fremstår som den gode af de to, og derfor vandt han Ballon D'or efter min mening.
CR7 <3
- Dionysos
- Gæst
-
Det kunne måske også hænge sammen med at Cristiano Ronaldo bare ikke har været på niveau siden sommerpausen?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Dionysos
- Gæst
-
Næppe, men jeg kan kun tale for mig selv. Min pointe var blot at Madridista91 tilsyneladende ikke har tænkt sig at have efteråret med i sin betragtning.
Dionysos skrev: # 54
Det kunne måske også hænge sammen med at Cristiano Ronaldo bare ikke har været på niveau siden sommerpausen?
Nej Ronaldo har ikke holdt niveau her efter sommerferien. Eller?
Nogle stats:
La liga: 18 kampe 16 mål
super cup: 2 kampe 2 mål = pokal
Champions league: 6 kampe 6 mål
Samlet: 26 kampe 24 mål og en super cup pokal mod Fc barcelona, hvor han selv var afgørende med sine to mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
Dionysos skrev: # 54
Nej Ronaldo har ikke holdt niveau her efter sommerferien. Eller?
Nogle stats:
La liga: 18 kampe 16 mål
super cup: 2 kampe 2 mål = pokal
Champions league: 6 kampe 6 mål
Samlet: 26 kampe 24 mål og en super cup pokal mod Fc barcelona, hvor han selv var afgørende med sine to mål.
Er glasset halv fyldt eller halv tomt...? Ronaldo har selvfølgelig været bedre, end hvad han har været i efteråret. Men omvendt... Så har han sgu også været fantastisk, når man tænker på hvilket hold han har spillet på - det har bestemt ikke været nemt for ham.