Familien Madridista

11 år 9 måneder siden #25 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Familien Madridista
Ak ja! Det var hyggeligt - det var dog desuden ganske fascinerende at opleve dig gengive påfuglens paringsleg til ære for den agtværdige Siempre Madrid, der da ikke var sen til at kvittere med æglægnings-teknikker og rectal-massage.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #26 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Familien Madridista

DarioGomez skrev: Ak ja! Det var hyggeligt - det var dog desuden ganske fascinerende at opleve dig gengive påfuglens paringsleg til ære for den agtværdige Siempre Madrid, der da ikke var sen til at kvittere med æglægnings-teknikker og rectal-massage.

Argh, nu vil jeg slet ikke vide, hvordan Storken er blevet det sorte får i denne familie..........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 9 måneder siden #27 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Familien Madridista

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Ak ja! Det var hyggeligt - det var dog desuden ganske fascinerende at opleve dig gengive påfuglens paringsleg til ære for den agtværdige Siempre Madrid, der da ikke var sen til at kvittere med æglægnings-teknikker og rectal-massage.

Argh, nu vil jeg slet ikke vide, hvordan Storken er blevet det sorte får i denne familie..........

Sjovt, du nævner stork og får i samme sætning. Hvor tror du han har sit navn fra? Dén weekend i 96'. Husker du det ikke?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

11 år 9 måneder siden #28 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Familien Madridista
Jeg tror måske, at jeg er en af de eneste, der umiddelbart ikke har stiftet bekendtskab med andre brugere herinde.

Jeg tænkte dog, at det kunne var en god idé, at mødes. Det sker oftest i forbindelse med kampe, men jeg tænkte på, om man kunne mødes i nogle lidt mindre formelle rammer. Vi deler vel alle en passion for fodbold - i særdeleshed vores klub - så kunne det ikke være sjovt, hvis vi mødtes og spillede noget bold? Kunne eventuelt være i forbindelse med nogle af de Fan Cup turneringer, der er.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

11 år 9 måneder siden #29 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Familien Madridista

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sjovt, du nævner stork og får i samme sætning. Hvor tror du han har sit navn fra? Dén weekend i 96'. Husker du det ikke?

Hehe! Ingen køer er hellige! Og apropos køer, hvordan glemmer dog nogensinde raul7=kongen under Bork Havnefest?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 9 måneder siden #30 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Familien Madridista

Sebberg skrev: Jeg tror måske, at jeg er en af de eneste, der umiddelbart ikke har stiftet bekendtskab med andre brugere herinde.

Jeg tænkte dog, at det kunne var en god idé, at mødes. Det sker oftest i forbindelse med kampe, men jeg tænkte på, om man kunne mødes i nogle lidt mindre formelle rammer. Vi deler vel alle en passion for fodbold - i særdeleshed vores klub - så kunne det ikke være sjovt, hvis vi mødtes og spillede noget bold? Kunne eventuelt være i forbindelse med nogle af de Fan Cup turneringer, der er.

Den er jeg med på, evt bar hygge med kamp i tvet eller lign.

11 år 9 måneder siden #31 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Familien Madridista
Glimrende initiativ.

Nu skal jeg så ASP3200 til at føle sig som en vårhare - jeg er årgang 1963 og Madridista siden 1976, dengang min danske yndlingsangriber og navnkundige Henning Jensen skiftede til Kongeklubben fra Borussia Münchengladbach efter nogle succesfulde år der sammen med Allan Simonsen.
Kort tid efter steg min interesse for klubben yderligere nogle grader, da jeg læste om alle dens triumfer i Per Høyer Hansens fantastiske 20 års jubilæumsbog om Mesterholdenes Europa Cup - altså datidens Champions League.

Jeg kan nok ikke påstå, jeg var inkarneret 24/7 fan dengang og i mange af de efterfølgende år. Muligheden for at følge klubben og udenlandsk fodbold uden for England i det hele taget var jo begrænset til nogle enkelte artikler i Tipsbladet eller måske en enkelt kamp i DR fra en Europa Cup kamp.

Faktum er dog, at jeg hele tiden har haft klubben som min yndlingsklub i udlandet og siden muligheden for at følge den via internet og TV sportskanaler blev bedre, har jeg været hardcore fan.

Favorit musik:
Det spænder virkelig vidt.
Fra Chopin, Mozart og Beethoven over David Bowie, Pink Floyd, Elton John i 70'erne til Depeche Mode, Love Shop, Mikael Simpson, Kent, Eminem, Arcade Fire, The War on Drugs and many more...

Favorit forfatter:
Henrik Pontoppidan, Hemmingway, Stephan King, Ken Follett Klaus Rifbjerg, Anders Bodelsen og så har jeg sgu også et svagt punkt for Dan Brown som pageturner, selv om han ikke er en stor forfatter.

Favorit TV-serie:
De uheldige Helte og Matador fra min barndom/ungdom og ellers
Riget (puha 20 år siden allerede),
Band of Brothers
Breaking Bad, True Detective, Californication ( i hvert fald de første 4 sæsoner)

Favorit Film:
Breakfast at Tiffany's (Allways been in love with Audrey Hepburn)
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption
Schindlers List
Bourne Trilogien
Matrix Trilogien
Millenium Trilogien

Fritidsbeskæftigelse:
Svømning og løb og lidt fitnesstræning på arbejdet. Musik både på anlægget og til koncerter, madlavning, vin. Og som noget nyt ølbrygning med en arbejdskollega.

Favorit rejsemål (ud over Madrid ;-) ):

Berlin, Paris og Rom kan jeg bare tage til når som helst på året uden nogen særlig anledning.
Er ikke vanvittig berejst uden for Europa, men San Francisco synes jeg rigtig godt om.

Livret:
Sushi, laks i mange afskygninger, det meste oksekød, der kan pøses til med en god HJEMMELAVET bernaisesauce, en god hvidløgs lammekølle- eller krone OG smørrebrød!

Men er i øvrigt ikke kræsen. Spiser det meste.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Chamartin. Begrundelse: Stavefejl
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 9 måneder siden #32 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Familien Madridista

Chamartin skrev: Glimrende initiativ.

Nu skal jeg så ASP3200 til at føle sig som en vårhare - jeg er årgang 1963 og Madridista siden 1976, dengang min danske yndlingsangriber og navnkundige Henning Jensen skiftede til Kongeklubben fra Borussia Münchengladbach efter nogle succesfulde år der sammen med Allan Simonsen.
Kort tid efter steg min interesse for klubben yderligere nogle grader, da jeg læste om alle dens triumfer i Per Høyer Hansens fantastiske 20 års jubilæumsbog om Mesterholdenes Europa Cup - altså datidens Champions League.

Jeg kan nok ikke påstå, jeg var inkarneret 24/7 fan dengang og i mange af de efterfølgende år. Muligheden for at følge klubben og udenlandsk fodbold uden for England i det hele taget var jo begrænset til nogle enkelte artikler i Tipsbladet eller måske en enkelt kamp i DR fra en Europa Cup kamp.

Faktum er dog, at jeg hele tiden har haft klubben som min yndlingsklub i udlandet og siden muligheden for at følge den via internet og TV sportskanaler blev bedre, har jeg været hardcore fan.

Favorit musik:
Det spænder virkelig vidt.
Fra Chopin, Mozart og Beethoven over David Bowie, Pink Floyd, Elton John i 70'erne til Depeche Mode, Love Shop, Mikael Simpson, Eminem, Arcade Fire, The War on Drugs and many more...

Favorit forfatter:
Henrik Pontoppidan, Hemmingway, Stephan King, Ken Follett Klaus Rifbjerg, Anders Bodelsen og så har jeg sgu også et svagt punkt for Dan Brown som pageturner, selv om han ikke er en stor forfatter.

Favorit TV-serie:
De uheldige Helte og Matador fra min barndom/ungdom og ellers
Riget (puha 20 år siden allerede),
Band of Brothers
Breaking Bad, True Detective, Californication ( i hvert fald de første 4 sæsoner)

Favorit Film:
Breakfast at Tiffany's (Allways been in love with Audrey Hepburn)
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption
Schindlers List
Bourne Triologien
Matrix Triologien
Millenium Triologien

Fritidsbeskæftigelse:
Svømning og løb og lidt fitnesstræning på arbejdet. Musik både på anlægget og til koncerter, madlavning, vin. Og som noget nyt ølbrygning med en arbejdskollega.

Berlin, Paris og Rom kan jeg bare tage til når som helst på året uden nogen særlig anledning.
Er ikke vanvittig berejst uden for Europa, men San Francisco synes jeg rigtig godt om.

Livret:
Sushi, laks i mange afskygninger, det meste oksekød, der kan pøses til med en god HJEMMELAVET bernaisesauce, en god hvidløgs lammekølle- eller krone OG smørrebrød!

Men er i øvrigt ikke kræsen. Spiser det meste.

Godt man ikke er alders præsident ;D

11 år 9 måneder siden #33 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Familien Madridista
Det er sgu meget morsomt at læse lidt om folk - og pludselig giver det bedre mening hvorfor jeg så tit kommer på tværs af folk herinde - det er jo det rene popdrengeforum :-)))) Hahaha, jeg skreg af grin da jeg læste indlægget fra mit nemesis, Dios, som nærmest "had me at hello", da han skriver at folk har rædsom musiksmag, meeeeeeen så twister han den lige 890 grader, da han siger han selv er til R&B og ser Drake som det ypperste - shiiiiit, der gik han lige fra hero til zero på et øjeblik ;-) Jeg deler åbenbart musiksmag med sådan ca INGEN herinde, vildt nok :-D

Favorit musik:
Ja musik betyder jo mildt sagt en hel del for mig og jeg rejser Europa tyndt for at høre koncerter med favoritterne. Ingen over, ingen ved siden af; Pearl Jam. Derunder System of a Down. Så Bad Religion, Metallica, Biffy Clyro, Depeche (afsløret, jeg hører self også noget pop - men kun kvalitet ;-)), Coldplay, Deftones, Tool, Pet Shop Boys, Sia, Kent...

Favorit forfatter:
George R.R. Martin, Noah Gordon, Dan Brown og ellers biografier/genrebøger (Slash, Mötley Crüe m.v.)

Favorit TV-serie:
Hvor ska jeg starte, ser MEGET tv. Favoritten er West Wing og blandt mange andre favoritter er Simpsons, Californication, Seinfeld, Spartacus, Matador, Game of Thrones, Sons of Anarchy og så har jeg med garanti glemt nogle. Og mit favorit tv-show er med flere længder Real Time with Bill Maher.

Favorit Film:
Igen, jeg går bare rigtig meget op i film og tv, så glemmer sikkert nogle. Men blandt de allerbedste for mig er Lord of the Rings-trilogien, Godfather I og II, Gladiator, Harry Potter-serien, Alien, Avatar, Outbreak, Seven, Indiana Jones-serien, Mar Adentro og ikke mindst Nolans Batman-trilogi (klasse!) - og en masse andre (f.eks. The Fault in our Stars som jeg lige ha set)..

Fritidsbeskæftigelse:
Koncerter, biffen, mojitos og New England Patriots

Thailand, USA og Spanien

Livret:
Den var svær. Andesteg eller stegt ål
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Siempre fiel. Begrundelse: slåfejl

11 år 9 måneder siden #34 af Realex
Besvaret af Realex på emne Familien Madridista
@ Siempre Fiel

Nu skal vi jo ikke alle stå til regnskab for følgende:

Nik og Jay, Burhan G, Joey Moe, Céline Dion.

(!!!)

;)
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

11 år 9 måneder siden #35 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Familien Madridista

Realex skrev: @ Siempre Fiel

Nu skal vi jo ikke alle stå til regnskab for følgende:

Nik og Jay, Burhan G, Joey Moe, Céline Dion.

(!!!)

;)

Nånånånå ;) Jeg ved ikke om jeg er mest til "Tryk på knappen kurt" i swingerklubben eller "Hot"(af Nik og Jay) på dansegulvet på Crazy Daisy... ;) Men øhh, jo det må nok være "HOT"!
Desuden er det ikke Burhan G, men kun Joey Moe - de minder bare så meget om hinanden indtil der trykkes på play. Hvem har ikke hørt "Jeg har tjent en million, og grædt en tåre for hver en krone"? ;)

Jeg har forresten heller ikke mødt nogen (bevidst) fra dette forum i virkeligheden, men lad jer ikke skræmme af min musiksmag, jeg er meget normal derudover :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #36 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Familien Madridista
Ja ja, sådan kan man da også forbigå min tilstedeværelse i København, Jimmy. Jeg er slet ikke fornærmet! ;-)

Foruden at have en naturlig kontakt med de involverede på madridista.dk (ja, I ved, hvem det er), fik jeg for et lille år siden muligheden for at møde en flok entusiastiske ligesindende madridistas, da Real Madrid mødte FCK i Parken. Jeg mødtes med Kongen og Real_Madsen på Rådhuspladsen, hvor vi startede ud med at fylde depoterne stik mod kostpyramidens gode råd, inden vi spankulerede i en uendelighed for at se en ganske kedelig Youth League-kamp (vi så fandeme Burhan G på vejen.... what's up!) sammen med en masse fodboldglade mennesker herinde fra madridista.dk.

Det var virkelig underholdende at være overtræt på Hovedbanegården efter kampen - det dræbte i hvert fald ventetiden på en glimrende måde :-D

Udover crewet på madridista.dk er de Jimmy den eneste, jeg har snakket konkret med uden for dette forum.

Det var egentlig en vanvittig spændende oplevelse at se en del folk herinde fra, og dem måtte der gerne komme flere af i fremtiden! Men som andre allerede har været kort inde på, så kunne vi sagtens arrangere noget selv. Jeg blev eksempelvis inviteret til Champions League-finale i Århus af Kongen, hvor jeg desværre måtte melde afbud pga. et bryllup. Det behøves jo ikke at være en tur til Spanien.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

Leveret af Kunena Forum