Familien Madridista

11 år 9 måneder siden #37 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Familien Madridista
@Daniel

Haha' ej nu får jeg helt dårlig samvittighed. Jeg havde dig i tankerne da jeg skrev, men du nåede aldrig ned til tasterne. Sorry makker, det er rettet nu.:P

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #38 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Familien Madridista
Fedt initiativ. Sjovt at læse om folk.
Mit navn er Henrik, jeg er 29 år og bor på Amager sammen med min kæreste, 3 uger gamle datter og slædehund. Til dagligt arbejder jeg som bane-elektriker i Københavns Lufthavn. Jeg har været fan af Real siden Laudrup skiftede fra Barca til os.

Favorit musik:
P3

Favorit forfatter:
ZLATAN
Jussi Adler Olsen

Favorit TV-serie:
Kongen af queens
Venner
Rejseholdet
Desperate Housewives

Favorit Film:
En verden udenfor (The Shawshank Redemption)
Gladiator
The Blind Side
Top Gun
Youngblood

Fritidsbeskæftigelse:
Udover min store interesse for fodbold og Real, går jeg rigtig meget op i Ishockey (som jeg selv har spillet i rigtig mange år) Jeg har også stor interesse for ure. Og så er jeg lidt af en ski nørd. Og min største fritidsbeskæftigelse for tiden, ble skift!!

Favorit rejsemål (ud over Madrid)
New York
Der hvor sneen falder (Frankrig, Østrig, Schweiz, Canada)

Livret: Sushi og gamel dansk mad
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Real HWL.

11 år 9 måneder siden #39 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Familien Madridista

Real HWL skrev: Fedt initiativ. Sjovt at læse om folk.
Mit navn er Henrik, jeg er 29 år og bor på Amager sammen med min kæreste, 3 uger gamle datter og slædehund. Til dagligt arbejder jeg som bane-elektriker i Københavns Lufthavn. Jeg har været fan af Real siden Laudrup skiftede fra Barca til os.

Favorit musik:
P3

Favorit forfatter:
ZLATAN
Jussi Adler Olsen

Favorit TV-serie:
Kongen af queens
Venner
Rejseholdet
Desperate Housewives

Favorit Film:
En verden udenfor (The Shawshank Redemption)
Gladiator
The Blind Side
Top Gun
Youngblood

Fritidsbeskæftigelse:
Udover min store interesse for fodbold og Real, går jeg rigtig meget op i Ishockey (som jeg selv har spillet i rigtig mange år) Jeg har også stor interesse for ure. Og så er jeg lidt af en ski nørd. Og min største fritidsbeskæftigelse for tiden, ble skift!!

New York
Der hvor sneen falder (Frankrig, Østrig, Schweiz, Canada)

Livret: Sushi og gamel dansk mad

Hehe ble skift er the shit ;D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #40 af anes
Besvaret af anes på emne Familien Madridista
Arrrh Skal, skal ikke... Blev grebet af stemningen da jeg læste om jer andre.

Jeg hedder Anders og er 29 år fra Horsens, jeg læser en medicinsk uddannelse. Jeg har været Madridista siden Michael Laudrup, inden da var det svært at følge dem i Danmark med den alder jeg havde dengang.

Favorit musik:
Jeg har flere kunstnere der er ret gode, men min stil ændrer sig med moden. Jeg lytter til alt da en af min fritidsbeskæftigelser er at være DJ.

Favorit forfatter:
Jeg får desværre ikke læst så mange bøger da fritiden ikke er til det, men jeg følger rigtig meget med i de spanske aviser så de må vel være favoritterne.

Favorit TV-serie:
South Park (Den måde de tager fat i relevante problemstillinger, fra den virkelige verden og gør grin med dem synes jeg er ekstremt sjovt)
Game of Thrones (Kom sent i gang med denne serie, men kunne slet ikke slippe den igen - Ge-ni-al!)
Big Bang Theory (Tilpas nørdet humor, det er fedt)
Family Guy (Den har sine momenter)

Favorit Film:
Alle Marvel film, det er bare gennemført.
Christopher Nolan film, bla. Interstellar, den tid han bruger på at sætte sig ind i sine film og undersøge emnet, gør virkelig filmene interessante og gennemførte.
Har stor forkærlighed for Jim Carrey så hans film måtte også lige med på listen, specielt Ace Ventura.
Revenge of the Nerds

Fritidsbeskæftigelse:
Real Madrid
Styrketræning + Fitness (Har brugt 1½ time dagligt derovre 5 dage om ugen det sidste 1½ år snart, så det må siges at være en stor tidssluger)
DJ (Spiller i Århus, Horsens og Aalborg og har været i udlandet også)
Biografture
FIFA (Det bruger jeg også lidt tid på, spiller gerne med Brylle og Jimmybroe når de har tid :))
Øl (Siger ikke nej til en enkelt med vennerne når de vil i byen)

Som tidligere Rejseleder, er jeg ret glad for de destinationer jeg selv har været på. Men jeg er gladest for Gran Canaria må jeg sige, der glæder jeg mig til at komme tilbage til!

Livret:
Alt mors mad
Pizza med Kebab
Kylling

Jeg har ikke mødt nogle Madridistas, men jeg har snakket en del med Brylle og Jimmybroe. Har også haft et par samtaler med Siempre_Madrid da jeg skrev nogle artikler til hjemmesiden, men kunne bestemt være åben for at se en kamp med andre gerne i Århus :)

11 år 9 måneder siden #41 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Familien Madridista
Fedt fedt ... Jeg vil også være med.. Rasmus Mikkelsen, 26.. Fan siden en dag i bussen omgang 1. Klasse. Hvis man ikke var Real fan skulle man sidde nede bag ved.. :D hvem ville ikke sidde foran !

Favorit musik:
MJ! Kæmpe fan
Favorit forfatter:
Har aldrig læst en bog

Favorit TV-serie:
Der er virkelig mange.. Jeg er lidt en en film/tv-serie nørd!

Favorit Film:
Terminator 2!

Fritidsbeskæftigelse:
Fodbold og så lidt broderi :D.. Ej, pjat det første er bare lyv....

Favorit rejsemål (ud over Madrid ;-) ):
Helst sikkert USA!

Livret:
Min fars svensk pølseret!

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #42 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Familien Madridista

JimmyBroe skrev: @Daniel

Haha' ej nu får jeg helt dårlig samvittighed. Jeg havde dig i tankerne da jeg skrev, men du nåede aldrig ned til tasterne. Sorry makker, det er rettet nu.:P

Og i samme ombæring vil jeg tillade mig at være fornærmet over Daniel, som jeg tror, at jeg snakkede med på turen :(

11 år 9 måneder siden #43 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Familien Madridista

Brylle skrev:

Og i samme ombæring vil jeg tillade mig at være fornærmet over Daniel, som jeg tror, at jeg snakkede med på turen :(

Spiste vi ikke kebab sammen og snakkede med "julebryg-piger" inde i 7-eleven :-) ?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #44 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Familien Madridista

Daniel skrev:

Brylle skrev:

Spiste vi ikke kebab sammen og snakkede med "julebryg-piger" inde i 7-eleven :-) ?

Jo :i

11 år 9 måneder siden #45 af JimmyBroe
Og r-mb-q du var sgu da også med, og dig har jeg sgu da også skrevet en hel del med ved siden af forummet. Rasmus din drønert:D

Og Daniel man skal ikke slagte svin når man selv er en so, eller hvordan det nu lyder:D Haha

Jeg er her stadig XOXO

11 år 4 uger siden #46 af JimmyBroe
Nu ved jeg vi har fået en hel del nye brugere som sikkert ikke har set denne tråd. Så ville lige genoplive den hvis nogen kunne have interesse i at skrive lidt om dem selv:)

Jeg er her stadig XOXO

11 år 4 uger siden #47 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Familien Madridista

JimmyBroe skrev: Nu ved jeg vi har fået en hel del nye brugere som sikkert ikke har set denne tråd. Så ville lige genoplive den hvis nogen kunne have interesse i at skrive lidt om dem selv:)

God idé - jeg bidrager gerne.

Jeg har fulgt med i noget tid, men debuterede senere end i andre garvede herinde :-)

Jeg er 21 år og er humaniorastuderende på RUC. Jeg har selv selv spillet bold på eliteplan som ungdomsspiller i bla. B93 og er af den spændende årgang 94, men indså at jeg hellere må bruge tiden mere fornuftigt, som fx at debattere herinde (ej spøg til side). Fodbold har altid være en del af familien, og ligeså for mig og mit forhold til klubben over dem alle. Mit klareste madridista-minde som barn må være kampen, hvor den unge og indskiftede Casillas havde et utal af pragtredninger i 2. halvleg i Champions League finalen mod Leverkusen i 2002, hvilket sikrede os den store titel. Men de bedste minder er, af en eller anden grund, sæsonerne 06/07 og 07/08, hvor vi vandt mesterskabet foran den, på det tidspunkt, alt for dominerende rival. Også selvfølgelig La Décima.

Noget som måske adskiller mig fra andre herinde er, at jeg også har stor interesse for fankultur (hvilket mit brugernavn også indikerer). Det er en del af klubbens identitet, som desværre er (stort set) blevet visket væk af Florentino siden han kom til i år 2000, hvilket jeg synes er begrædeligt, da jeg (efter at have set utallige youtube klip fra 80' og 90'erne) ved, at Bernabeu har været et sandt fort på lige fod med Dortmund, Liverpool etc. Jeg drømmer om at vi i fremtiden, uden diverse fanatiske flag, kan få genskabt denne del af klubben. Overvej et scenarie hvor en præsident i Liverpool neutraliserer The Cup fordi man er utilfreds med nogle enkelte personers adfærd. Øv. Nå men nu må der ikke gå få meget politik i den :-)

Favorit musik: Meget blandet. Nas, J. Cole, Drake, Joy Division, King Crimson (tjek dem ud!).

Favorit TV-serie: Uha ved godt at vi er i genrens guldalder, men har ikke set så mange endnu. House of Cards indtil videre.

Favorit Film: Mere mig. Dr. Strangelove, Space Odyssey 2001 og Godfather.

Andre interesser: Rummet, politisk filosofi og meget andet sport.

Favorit rejsemål (udover Madrid): Rom eller Paris.

Livret: Kinder mælkesnitte

Sådan cirka :-)
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 4 uger siden #48 af Neye
Besvaret af Neye på emne Familien Madridista
slettet
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum