Familien Madridista

11 år 4 uger siden #49 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Familien Madridista
Havde helt glemt dette fantastiske initiativ!
Jeg fylder 30 lige om hjørnet, er bosat i Aalborg og lever af at designe og sælge it-løsninger til danske virksomheder.

Jeg har været Madridista siden Zidane, så det er ikke fordi, jeg kan prale af særlig mange år på bagen. Til gengæld har jeg fulgt heftigt med siden dengang.
Jeg har ikke mødt nogle herinde fra IRL endnu, men med den forestående tur til Madrid i foråret, ser det heldigvis ud til at ændre sig :-)

Jeg bruger rigtig meget af min tid på træning og kost. Det har fyldt i mit liv, siden jeg var 16 år gammel. Derudover har jeg spillet fodbold på et fornuftigt niveau i mange år, jeg startede til bold, da jeg var 5.

Jeg er tilflytter til Aalborg, så jeg bruger rigtig meget tid på at passe vennekredsen i min gamle hjemby og den nye vennekreds i Aalborg. Når det samtidig skal harmonere med Real Madrid kampe i weekenden, så bliver det ofte svært. Især fordi INGEN af mine kammerater er Real fans - det er endda de færreste af dem, der interesserer sig for fodbold. Og det er ikke fordi, jeg ikke har prøvet at omvende dem! ;-)

Af fritidsinteresser kan nævnes mange forskellige ting. Træning og kost som nummer 1. Derudover bruger jeg en del tid på videreuddannelse indenfor ledelse og kommunikation. Jeg går rigtig meget op i personprofiltyper, hvilket - tro det eller ej - er sindssygt spændende, når først man lærer det. Evnen til at læse en persons profil efter at have mødt personen i 20 sekunder er fantastisk. Jeg benytter det naturligvis meget sammen med jobbet, men ligeså meget i privatlivet - det er hyleskægt. "Filosofien" jeg benytter hedder Insights - der er formentlig andre, der kender den :-)
Jeg går rigtig meget op i film. Blandt favoritterne kan nævnes Godfather, Inception, Braveheart, stort set alt af Christopher Nolan og alt med Tom Hanks. Nåh ja, så er der naturligvis Bloodsport med Van Damme og så tegnefilm om Bjørnehunden Silver. Enhver, der var barn i start 90'erne ligesom mig, har set de her fantastiske film! ;-)

Jeg har sjældent overskuddet til at gå igang med en ny serie, men der er dog 3 serier, jeg ikke kan slippe. GoT (siger næsten sig selv, det er et mesterværk), Lost (den burde virkelig ses af alle!) og så Sons of Anarchy, som bare er fed og ligetil.
Jeg så første sæson af True Detective, som var eminent. Kan dog ikke tage mig sammen til at gå igang med sæson 2.

Af bøger kan nævnes: Alt med Jussi Adler-Olsen, bøgerne om Erik Menneskesøn (hvis man er til nordisk mytologi), og biografier af mennesker, der har levet eller lever et meget anderledes liv end mig selv. Især bøgerne om de tidligere rockere Kasper Vetter (Kronvidnet) og Martin Fryd Pedersen (Guldfuglen) er gode bøger, som jeg kan læse igen og igen.

Jeg er bestemt ikke kræsen, men min kost gør, at jeg sjældent får det mad, som smager allerbedst. Når jeg dog tillader det, så er jeg tosset med boller i karry, mexikansk mad og en stor, fed burger! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #50 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Familien Madridista
Pelle

Velovervejet kost, Madrid og en masse drengehørm. Nej, vel? Det må blive syndens dage, de fire dage...... for dig ;-)

Du kan selvfølgelig altid løbe en lille tur om morgenen, men igen, hvem gider det med tømmermænd :-)

11 år 4 uger siden #51 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Familien Madridista
Den får lige en tand ekstra i ugerne op til, så jeg har lidt at give af, når vi rammer Madrid ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #52 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Familien Madridista
Jeg hopper også med på vognen :-)
Jeg er dog ikke nogen aktiv debattør herinde, men følger dog dagligt med i Madridista.dk
Jeg er 28 år og bor ude ved Ørestaden (Amager) sammen med min wife, og arbejder i KBH som controller og jeg er færdig med at læse bøger og tage til forelæsninger på CBS(Copenhagen Business School) -freedom! :)
Jeg blev fan af Real Madrid da jeg spillede et spansk manager spil og kaldte Raúl for Raul, fordi jeg ikke vidste hvordan det blev udtalt dengang, og fordi han var god allerede dengang i spillet. Det var et mega gammelt manager spil, hvor man kun kunne være spanske hold. Jeg spillede med bl.a. Laudrup, Buyo, Hierro og Raúl.
Det blev dog endnu federe da min far skaffede os en parabol så jeg kunne se Real Madrid TV dengang :D
De fedeste øjeblikke med Real Madrid er nok, da jeg var inde og se dem mod FCK i Parken, hvor min ynglings spiller Ronaldo scorede og man så hans fejring så tæt på. Ja jeg mangler at se dem i Spanien, nærmere begrundelse kommer forneden.
Derudover var det La Decima, hvor vi hoppede i sofaen, da Ramos udlignede, så sofaen brasede sammen... ups :)

Favorit musik:
Jeg har en bred smag af musik, fordi jeg selv spiller guitar og har været ude og spille med band.
Men hvis jeg skal nævne nogle, skal det være MJ.

Favorit forfatter:
Jeg læser ikke så meget udover de bøger jeg har læst på CBS gennem mit uddannelsesforløb ;) det er mere end rigeligt og det med bøger har jeg overladt til min wife :P

Favorit TV-serie:
Jeg ser ikke serier mere, pga. angsten for at få tilbagefald fra gymnasietiden. Dengang jeg var afhængig af at se Dragon Ball Z. Ja I hørte mig :P
Derfor ser jeg ikke "to be continue" serier, og holder mig til Kongen af Queens hvis det SKAL være :)

Favorit Film:
Jeg er vild med Marvel filmene, og ja jeg har læst en masse Marvel tegneserier da jeg var yngre :)
Derudover er det Tolkien filmene.
Tamilske film er heller ikke dårlige film - Kollywood :P

Fritidsbeskæftigelse:
Udover at følge mit hold, så er det fitness, fodbold, FIFA, spille guitar og være sammen med familie og venner.

Favorit rejsemål :
Jeg har DESVÆRRE ikke været i Madrid.... ENDNU :-/ og JA jeg ved det er skidt! Men arbejder på det, problemet er bare at wife holder med det forkerte hold i Spanien, så mindst 2-4 gange om året når der er El Classico er vi fjender og huset er ved at falde fra hinanden. Men vi er I proces om tage en tur til Madrid for at "shoppe".... host host og se på flot fodbold :-D
Men jeg har rejst meget dels pga. mine rødder og honeymoon osv.
Men favorit steder må være
Sri Lanka (Det nye Thailand, altså positivt forstået :P og der jeg har rødder. Det er VIRKELIG SMUKT, og ja I burde se det før det bliver ødelagt af turisme )
og selvfølgelig USA (New York og Californien).

Livret:
Tamilsk mad - Briyani
Ellers en god steak og god sauce :D

Det var lidt om mig, og forresten har jeg en Xbox one, hvis nogen vil spille online mod mig i fifa :P
God bless ya! :)

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #53 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Familien Madridista
Lidt underligt startede min kærlighed for holdet ved at jeg tilfældigt så en kamp hjemme hos nogle gæster, hvor real spillede mod Valladolid d.21 januaur 2001. Kan bare huske real kæmpede for at score et mål så de kunne få de 3 point, men kampen blev 2-2. Zidanes perle nogle måneder senere cementeret det hele :)
Efter en hård tid i 00'erne med 1/8 finalerne forbandelsen var det et kæmpe højdepunkt da Ramos udlignede i overtiden i CHL-finalen 2014 og vi senere efter 12 år kunne løfte trofæet med de store ører.

Læser Økonomi på KU og er igang med kandidatten. Jeg har fulgt med på Madridista.dk og herinde i et stykke tid, men det er først for nyligt jeg er blevet aktiv som bruger.

Favorit musik: Lupe Fiasco, Frank Ocean, Drake, Miguel, John Mayer, Lana Del Rey, J. Cole, Stromae, Booba, Sivas, Ukendt Kunstner, The Weeknd

Favorit forfatter: Khaled Hosseini, C.S. Lewis, J.K. Rowling

Favorit TV-serie: Friends, Fresh Prince of Bel-Air, Lost, House of Cards, GoT, Klovn

Favorit Film: En film af Christopher Nolan, Goodfellas, Cinema Paradiso, the intouchables, LOTR og sikkert mange andre som jeg nævne ud fra IMDBs top 250.

Fritidsbeskæftigelse: Fodbold med vennerne, fitness/styrketræning

Favorit rejsemål (ud over Madrid ;-) ): New York og Dubai kan klart anbefales.

Livret: Mors hjemmelavet afghanske retter eller en god burger med pommes fritter
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved ElGordo.

Leveret af Kunena Forum