hvad er jeres holdning

• Visca Blaugrana
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1 af Visca Blaugrana
hvad er jeres holdning blev oprettet af Visca Blaugrana
www.theguardian.com/football/2014/nov/27...ross-abu-dhabi-crest

jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre jeres holdning til dette.

jeg kan se ekstra bladet også har den

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...bisk-sponsor/5327196

jeg vil helst ikke ud med min egen holdning, det burde dog give stof til eftertanke.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Visca Blaugrana.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne hvad er jeres holdning
Min holdning er først og fremmest, at det er helt hysterisk, at banken stiller sådan et krav... Ja undskyld; men de kan da også blande religion ind i alt, på de kanter(!)

Derfra er min holdning, at når nu Real Madrid i forvejen har besluttet sig for at tage imod diverse tilbud fra olie-landene, så er dette ikke noget der ændrer det store. Måske hvis man ændrede sit logo i hele verden, men ikke når det kun er i Mellemøsten.

Det er LANGT værre, at man taler om at ændre navnet på Estadio Santiago Bernabeu...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne hvad er jeres holdning
Når man kommer ind i en fremmed mands hus, så opfører man sig efter de regler, der er.

Kritikerne kan kalde det knæfald og forsøge at lave en religionskrig ud af det, men hvis fjernelsen af et lille kryds i toppen af logoet kan fremme forhandlingerne og det indbyrdes samarbejde, så har jeg ingen problemer med at Real Madrid viser storhed.

Real Madrid er trods alt hele verdens klub, lige fra kristne over buddhister til muslimer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: kamaldo, Dios, ZizouMo, Steen, rezamadridista, andreashn, MMM, Bismo, ElMadrid

11 år 9 måneder siden #4 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne hvad er jeres holdning
Who cares.

De fleste lægger nok ikke engang mærke til det.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #5 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne hvad er jeres holdning
Florentino Perez skider på værdier og traditioner. Den mand har ikke vanvittigt meget opbakninkg blandt de fleste Madridistas. Han er nok den største sell out i fodboldverdenen. Penge betyder for ham mere end noget andet. Om det så kommer til at betyde, at man skal ændre logoet, så gør han det alligevel.
I Spanien er de fleste også meget ultilfredse med beslutningen om at fjerne korset. Man er ikke glade for, at et bank fra et islamistisk land skal bestemme, hvordan Real Madrid skal indrette deres logo. Det er lidt religionsfriheden eller manglen på samme, som man er utilfreds med.

Perez tænker også alt forkert. Vi har jo forhelvede ikke brug for deres olie penge. Vi tjener rigeligt af penge. Han burde i stedet fokuser på vores talent fabrik og vores B hold, hvor man ligger og roder rundt i tredje divisionen.

Forleden kom det også frem, at der venter en lang lang rejse i Pre-Season, hvor man igen har valgt ikke at tage hensyn til spillernes helbred, samtidig med en Copa America slutrunde.

Og ikke nok med de her dumme beslutninger, så har manden selvfølgelig også sørget for, at ingen kan vælte ham af pinden som præsidenten for Real Madrid. Nu er det nok at være langtids medlem. Nu skal man også kunne stille en bank garanti for egen lomme. Hvor Madridistas kan dette. Vi snakker milliard beløb.

Hvis vi endelig skal lave store sponsor aftaler, så må det også være på vores betingelser. Man skal tænke på at Real Madrid har et kæmpe brand, og at det også er sponsoren der står til at vinde meget, ved at forbinde sig til os. Der er ingen grund til at sælge så meget ud, som Florentino gør, bare for at få sponsoraftaler i hus. Jeg er sikker på, at der er mange virksomheder der kunne tænke sig sponsere os, måske for en smule færre penge men til gengæld uden krav om at ændre på for meget, som f.eks. logo eller stadion navn.

Florentino OUT!

11 år 9 måneder siden #6 af madrid2000

Inspektøren skrev: Florentino Perez skider på værdier og traditioner. Den mand har ikke vanvittigt meget opbakninkg blandt de fleste Madridistas. Han er nok den største sell out i fodboldverdenen. Penge betyder for ham mere end noget andet. Om det så kommer til at betyde, at man skal ændre logoet, så gør han det alligevel.
I Spanien er de fleste også meget ultilfredse med beslutningen om at fjerne korset. Man er ikke glade for, at et bank fra et islamistisk land skal bestemme, hvordan Real Madrid skal indrette deres logo. Det er lidt religionsfriheden eller manglen på samme, som man er utilfreds med.

Perez tænker også alt forkert. Vi har jo forhelvede ikke brug for deres olie penge. Vi tjener rigeligt af penge. Han burde i stedet fokuser på vores talent fabrik og vores B hold, hvor man ligger og roder rundt i tredje divisionen.

Forleden kom det også frem, at der venter en lang lang rejse i Pre-Season, hvor man igen har valgt ikke at tage hensyn til spillernes helbred, samtidig med en Copa America slutrunde.

Og ikke nok med de her dumme beslutninger, så har manden selvfølgelig også sørget for, at ingen kan vælte ham af pinden som præsidenten for Real Madrid. Nu er det nok at være langtids medlem. Nu skal man også kunne stille en bank garanti for egen lomme. Hvor Madridistas kan dette. Vi snakker milliard beløb.

Hvis vi endelig skal lave store sponsor aftaler, så må det også være på vores betingelser. Man skal tænke på at Real Madrid har et kæmpe brand, og at det også er sponsoren der står til at vinde meget, ved at forbinde sig til os. Der er ingen grund til at sælge så meget ud, som Florentino gør, bare for at få sponsoraftaler i hus. Jeg er sikker på, at der er mange virksomheder der kunne tænke sig sponsere os, måske for en smule færre penge men til gengæld uden krav om at ændre på for meget, som f.eks. logo eller stadion navn.

Florentino OUT!

Du er lidt langt ude og lyder mest som Nationens medlemmer:

Her er logoet over den seneste århundrede:

Naturligvis kan logoet ikke være den samme fra nu og til evig tid, ligesom Stadion Navnet ikke kan være opkaldt efter Santiago Bernabeu for altid. Der vil komme andre store koryfæer, som i fremtiden måske gøre sig mere fortjent til sådan en ære, ligesom det også er naturligt, at indlemme en sponsor, for at får nogen penge i kassen.

Man kan som virksomhed aldrig tjene nok med penge.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Kassow-Rossing, Real HWL, ZizouMo, Steen, Mathiaska, ElMadrid

11 år 9 måneder siden #7 af madrid2000
Vi skal ikke være Athletic Bilbao part ll

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #8 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne hvad er jeres holdning

Prøv at spørge Borussia Dortmund og Jürgen Klopp om det. Deres fodbold klub er oven i købet børsnoteret, hvorfor man har nogle aktionære der skal tilfredsstilles.

Måske burde du smutte over på eb.dk og lege med Nationen.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 9 måneder siden #9 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne hvad er jeres holdning
Uden Florentino havde klubben formentlig været en del af de nuværende profiler fattigere. Det har ikke været en dans på roser at nå hertil, men holdet ser ud til at kunne dominere den europæiske fodboldscene de næste mange år. Desuden lader det til at han har lært af sine fejl og forsøger at rette op på dem, jvf. at han har hentet Hierro tilbage til klubben i en vigtig rolle, samt også tiltænker Guti og vel også Raúl en fremtidig rolle, ligesom Zizou, som dog er en af de få der fik en ordentlig behandling i sin sidste tid i klubben.

Jeg savner i hvert fald ikke de år hvor han var væk, hvor trænerne hed Capello, Schuster og Ramos - profilerne Sneijder og Robben, og Lass spillede med nr. 10..

Der skal penge i kassen for at kunne købe de bedste spillere i verden, især med FFP - Real har formået at have stort råderum til dette ved at sælge profiler de sidste sæsoner, men det ønsker man givetvis ikke at fortsætte med, derfor skal pengene ind i klubben på en anden måde. Barca lavede også sell-out ved at opgive en over 100 år lang tradition uden trøjesponsorer, de var bare udspekulerede og lod det være Unicef de første par år, således at folk næsten ikke engang opdagede at de faktisk solgte ud af en af klubbens største og vigtigste værdier, til Qatar foundation. Det er det der kræves i moderne fodbold, og det kunne ærlig talt ikke rage min mindre om der ikke er et kors på Reals logo, i de 3 ligegyldige kampe de spiller uden for Europa i preseason, samt forhåbentlig et par lette VM-kampe..

Florentino er en vigtig del af historien i klubben, og han har altid ønsket klubben det bedste. Stort set alt han har foretaget sig har været med den sagnomspundne La Decima for øje, og nu hvor den er i hus er målene nye, større og langt mere ambitiøse - og det er næppe gratis. De samme folk der råber Florentino RAUS mandag-lørdag, nyder at se den smukke fodbold en af klubbens histories stærkeste trupper præsterer på banen om søndagen. Der er købt så stærkt ind at man slet ikke har mærket en længerevarende skade til Ronaldo der holdt ham ude af El Clasico-finalen i pokalen, tabet af en fast del af verdensmestrenes start-11er gennem snart 2 år, Bales konstante skader, samt en lang skade til et af Europas mest lovende talenter. Samt salget af 3 kæmpe profiler på 2 år. Og alligevel er klubben nærmest stærkere end nogensinde.

11 år 9 måneder siden #10 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne hvad er jeres holdning
Estadio Florentino Perez
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

11 år 9 måneder siden #11 af madrid2000

Inspektøren skrev:

Prøv at spørge Borussia Dortmund og Jürgen Klopp om det. Deres fodbold klub er oven i købet børsnoteret, hvorfor man har nogle aktionære der skal tilfredsstilles.

Jeg tror du har fuldstændig misforstået, hvilket størrelse Real Madrid og hvilket ambitioner klubben har, hvilket filosofi klubben har, hvis din hede drømme går ud på, at vi skal blive Dortmund.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

11 år 9 måneder siden #12 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne hvad er jeres holdning

Inspektøren skrev:

Måske vi lige skulle holde det på en ordenligt niveau, og holde Nationen uden for dette forum.:)

Min personlige mening er, at jeg synes det er lidt synd. Både de forandringer som det tilføjer vores stadionnavn men også denne her med klublogoet. På den anden side synes jeg det er lige lovlig voldsomt, at skyde skylden på Perez. Det er markedet der dikterer den slags. Perez er bare en fantastisk forretningsmand. Han spiller det her spil rigtig godt, og har alle dage gjort det. Don't hate the player, hate the game.
Hvis ikke Perez havde foretaget disse ændringer i år, havde en anden kommende præsident gjort det om 5 år. Vi er blot på forkant ift. andre klubber.
Det er ikke så lyserødt og romantisk som man kunne ønske sig det. Men det er trods alt det, der skal til for at forblive på toppen, fodboldmæssigt som økonomisk - det hænger unægteligt sammen.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum