hvad er jeres holdning
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Raul-rik skrev:
Dios skrev: Og her gik jeg og troede jeg vidste det meste om Real Madrid, men aldrig har jeg opdaget det kors på logoet før haha :D Ellers kører det da meget godt hehe.
Jeg kan egentlig godt forstå de ikke vil have korset, og det samme havde vel været, hvis det var omvendt, men for mig betyder det intet, da jeg først og fremmest aldrig har lagt mærke til det, og for det andet, så kunne jeg ikke være mere ligeglad med religion.
Aller helst, så havde jeg da undgået al samarbejde med udenlandske investorer, for at kunne betale for stadionet og hvad der nu er tale om.
"Jeg kan egentlig godt forstå de ikke vil have korset, og det samme havde vel været, hvis det var omvendt" ... ja Dios, det er jo her mine rasicme-klokker begynder at ringe. For hvis en arabisk klub kom til Europa og vi bad dem fjerne deres muslimske "kendetegn" på klublogoet... var vi så ikke smålige og DF'er? Så er det ikke araberne, der er intolerante her?
Forskel i fundamentale værdier!
Dernede reklamer man med og det er meget vigtig for dem, at der ikke er relgionsfrihed.
Hernede reklamer man med, at man har religionsfrihed og det er en fundamental vigtig frihed.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For mig er det ikke anderledes end, hvis en arbejdsgiver fortalte mig, hvor langt mit hår må være. Jeg ved, at det sker, men jeg synes stadig, at det er ubehageligt, og jeg kan ikke lide det. Jeg vil gerne påvirkes, men jeg vil ikke tvinges.
Side note: Jeg er overrasket over, at ingen har sammenlignet det med en trøjesponsor, som får lov at ændre på vores trøje.
- Gæst
-
- Gæst
-
Fawadnz skrev: Skik følge eller land fly....
Som udgangspunkt er det også min holdning, men lige netop Mellemøsten/islamiske lande har jo en enorm dobbeltmoral hvad det angår.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev: Jeg er ret ligeglad med korset, og Perez kan ændre logoet ligeså tosset, som han vil. Jeg synes dog, at det er uheldigt, hvis en sponsor skal bestemme, hvordan vores logo ser ud.
For mig er det ikke anderledes end, hvis en arbejdsgiver fortalte mig, hvor langt mit hår må være. Jeg ved, at det sker, men jeg synes stadig, at det er ubehageligt, og jeg kan ikke lide det. Jeg vil gerne påvirkes, men jeg vil ikke tvinges.
Side note: Jeg er overrasket over, at ingen har sammenlignet det med en trøjesponsor, som får lov at ændre på vores trøje.
Men ret beset er logoet jo ikke blevet ændret. Det er blevet tilpasset til det muslimske marked og når Real Madrids logo vises på eksempelvis kreditkort, så er det lille kryds væk. Nemlig, det lille kryds, som ikke ret mange havde bemærket at vi overhovedet havde.
Det er helt naturligt, at når man skal ind på et nyt marked, at man tilpasser sig de forhold, der er på det pågældende marked.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Som udgangspunkt er det også min holdning, men lige netop Mellemøsten/islamiske lande har jo en enorm dobbeltmoral hvad det angår.
Som udgangspunkt er det din holdning...men nu har sagen med nogle muslimske lande så er din egen holdning lige pludseligt at det er ynkeligt!!
nårh ja, du nævnte jo selv ordet dobbeltmoral.
Vedkommende gør sig selv engang umaget med at fortælle, hvad han/hun mener om emnet....værsgo, kan I lige svine nogle muslimer til....det er i hvert fald hensigten, sådan som jeg ser det. Var man interesseret i emnet og RM, så havde man tilkendegivet sin egen mening til at starte med.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ElMadrid skrev: Jeg synes det her minder mere om Nationen end om Madridista. En såkaldt debattør, der aldrig har haft et eneste indlæg her før, smider et link fra Ekstra Bladet med en overskrift, der påstår at nogle - i det her tilfælde vores klub - skal i knæet for nogle muslimer.
Vedkommende gør sig selv engang umaget med at fortælle, hvad han/hun mener om emnet....værsgo, kan I lige svine nogle muslimer til....det er i hvert fald hensigten, sådan som jeg ser det. Var man interesseret i emnet og RM, så havde man tilkendegivet sin egen mening til at starte med.
Pågældendes hensigter kan man godt drage i tvivl og derfor overvejede jeg også, om det var et emne, som skal bringes på banen her, for først og fremmest diskuterer vi det, som vi er fælles om, nemlig Real Madrid og så lader vi vores forskelligheder som politik, religion og sexualitet, ligge på hylden.
Og jeg synes faktisk, at debattørerne har udvist stor vilje og dygtighed til ikke at lade det blive en dem/os-diskussion. Lad det fortsætte sådan.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridistao
- Junior bruger
-
Har du lyst til at uddybe?
BBB skrev: Jeg er ret ligeglad med korset, og Perez kan ændre logoet ligeså tosset, som han vil. Jeg synes dog, at det er uheldigt, hvis en sponsor skal bestemme, hvordan vores logo ser ud.
Jeg kan ikke følge dit ift. trøjen... Den ændrer sig jo hele tiden.
Det eneste som ikke må ændre sig ved trøjen, er den hvide farve - og det har jeg endnu ikke set ske:)
Madridistao skrev:
Har du lyst til at uddybe?
Arh come on... Giver den ikke lidt sig selv?
Stop den hellere her; dette er ikke et politisk forum... Og der kommer aldrig noget godt ud af den slags tåbelige diskussioner.
Okay den havde jeg ikke set før!AvatarEyes skrev: Det er altså kun på vores merchandise og promotion i Mellemøsten at korset bliver fjernet, det er der nogle der glemmer. Det er vi ikke den første klub der gør.
Min egen holdning er dog at det er ynkeligt.
Og så er jeg overrasket over at de ændre korset til en fed streg fremfor at ændre håndbolden til en fodbold :D
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.