Tiltag til Madridista.dk

14 år 3 måneder siden #1057 af Siempre Madrid
Ja, der skal vi klart have kigget på en holdbar løsning. Det er på To Do-listen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #1058 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er godt nok blevet nævnt før, men nu prøver jeg igen :)

Debatforummet er nærmest umulig og overskue med folk som har Iphone og Ipads. Nu er jeg ikke selv den bedste til IT, men er det ikke muligt man kan lave en god løsning til os med Apple produkter?

Man skal scrolle fra det første indlæg til det sidste hvergang man går ind i en ny tråd, og når mange af trådene har over 1000 indlæg, så er det ikke så sjovt længere.

Ellers en fantastisk side, som dog stadig mangler tabellen, men kan læse mig frem til det snart kommer :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

14 år 3 måneder siden #1059 af Siempre Madrid
Debatforum begynder vi ikke at ændre på nu. Det kommer med på det nye Madridista.dk

14 år 3 måneder siden #1060 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er sagt før(!), men diverse ligastillinger, både Champions League, La Liga og i 2. divisionen, hvor vores Castilla-hold huserer, er skræmmende uopdateret.

Der skal simpelthen linkes til nyere sider inde på marca.com, hvilket ikke burde tage mere end et par minutter, da det blot er url'en som skal ændres. Alternativt kan funktionen fjernes fra siden, såfremt det alligevel ikke er noget I går nævneværdigt op i!

.. ellers fint med de nye tiltag, hvilket blot er med til at øge sidens popularitet, dog kunne jeg godt ønske mig en anden opsætning af jeres gennemgang af de respektive runder, men det er en smagssag :)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Tichimus
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1061 af Tichimus
Besvaret af Tichimus på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg vil også gerne rose jeres seneste oplæg omkring spillerunde 24. Virkelig lækkert læsestof

14 år 3 måneder siden #1062 af REAList
Besvaret af REAList på emne Tiltag til Madridista.dk
Sektionen &quot;Interview&quot; bliver nok ikke brugt mere?

Liga stillinger som andre nævner (La liga, Segunda division(Eller bare castillas liga, CHL, CDR.) herudover topscorer stilling for de forskellige ligaer/tuneringer også en samlet scoringstabel for Real madrid spillerne lidt ala denne her - www.realmadrid.dk/pages/?pageid=91

Og måske en skadesliste som opdateres når en spiller bliver skadet, her kan der evt stå hvilken skade spilleren er blevet pådraget og hvorlænge spilleren forventes at være ude.

også hvis man også kunne få en assist tabel med som denne kunne det være ret lækkert - soccernet.espn.go.com/stats/assists/_/le...era-division?cc=5739

Jeg har set at de på elmadrid.dk plejede ( Det er godt nok længe siden nu) men der satte de et billede af Marca's forside op og summerede hvad der stod og hvorfor når det handlede om RM. (det er ikke os alle der kan læse spansk eller læser marca), tænkte at det kunne være ret fedt for madridista.dk måske også med andre aviser som AS eller andet. Derudover er der Real Madrid Hymner som meget vel burde ligge på RM bedste fanside

Forumet er også et problem for min HTC da jeg skal scrolle hele vejen igennem de 1000 posts.

De fedeste nye ting der er kommet er mange men min top 4 er helt klart: Madridista.dk mener. Det punktlige Kampreferat som er kommet op i samme sekund som dommeren fløjter kampen af. Nyt fra Vor mand i Madrid og den helt nye velskrevet opsummering efter hver enkelt spillerunde. Derudover er de kvantitative og kvalitative nyheder skønt for en madrid fan som altid kan blive hurtigt opdateret med det nyeste om madrid uden at det skal være al mulig negativ propaganda fra SPORT eller Deportiva de Mundo

Håber at man kan se på nogle af disse ting eller vil debatere om de enkelte ting skal med eller ej :)

Edit stavefejl

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

¡Hasta la Victoria Siempre!

14 år 3 måneder siden #1063 af Siempre Madrid
1 ud af mange forslag tæller også............hymnerne ligger der faktisk.

Ideen med forsiderne fra Marca og AS vil vi ikke gøre brug af. Vi vil hellere bringe nyhederne end overskrifterne.

Vi hører naturligvis gerne om alle jeres ideer og såvidt det er muligt, vil vi prøve at opfylde dem hen ad vejen.

14 år 3 måneder siden #1064 af Kassow-Rossing
Jeg synes virkelig jeres opdatering efter hver spillerunde, det nye tiltag, er helt og aldeles fantastisk. 100 % ros herfra!!

Det må desuden kræve en del ekstra arbejde, så det kan man kun respektere!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1065 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Tiltag til Madridista.dk
Er det muligt at madridista.dk også kan dække mere de spillere som er lejet ud. Så som Sarabia, Gago, Drenthe, Canales og Pedro Leon.

Canales ved jeg er skadet.

• Jestho
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1066 af Jestho
Besvaret af Jestho på emne Tiltag til Madridista.dk
I anledning af Real Madrids 110 år jubilæum idag 6. Marts skal vi da have en masse festivitas på forsiden af madridista.dk :-)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1067 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg har lige en kommentar til artiklen 'Mourinho mødte pressen'.

&quot;han undlod ikke at komme med en skarp hentydning til Barcelona, som i disse dage er tilbage i sit klassiske hykleri, hvor man pludselig har masser af kritiske meninger om den spanske dommerstand efter i sin gode periode at have solet sig i sin blankpolerede glorie.&quot;

Hvordan kan man have så lidt respekt for en anden klub? Find bare ét eksempel hvor Pep Guardiola har kritiseret en dommer over de sidste 4 år? For hvert eksempel I finder kan jeg finde 10 fra Mourinho.

Her er hvad Barca har udtalt sig om dommerne på det sidste:

Peps kommentarer før og efter kampen mod Sporting:
&quot;Når vi ikke fører er det ikke dommernes skyld, men vores egen fordi vi selv har fejlet&quot;

&quot;Jeg ville ikke være i denne branche hvis jeg troede, at nogen vil skade os med vilje. Ting sker og det skal man komme over. Det er ikke noget nyt. Vi skal klare udfordringerne. Sådan har det altid været i denne klub. Det er os selv der skal klare tingene&quot;

Alves om Pep Guardiola før kampen mod Atletico:
&quot;Vores chef slår det ud af hovedet på os. Vi skal ikke tale om dommerne. Vi skal lade dem være i fred og lade dem udføre deres arbejde. Hvis vi bare gør tingede tre gange så godt, kan vores modstandere ikke besejre os, selvom der skulle være dommerfejl&quot;

Iniesta før kampen mod Atletico:
&quot;Sådan er fodbold. Der er både fejl og skarpe kendelser. Jeg mener på ingen måde, at forspringet skyldes dommerne&quot;

Pique efter nederlag til Osasuna:
&quot;Det er ikke dommerens skyld at vi har tabt til Osasuna.

Det er helt korrekt at de catalanske medier fokuserer meget på dommerkendelser, men hvordan er det på nogen måde Barcas skyld? De skal ikke stå til ansvar for sensationsliderlige-journalister.

Håber man fra redaktionens side kan erkende fejlen og ændre teksten. Det ville klæde jer.

Mvh
Anders

14 år 3 måneder siden #1068 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tiltag til Madridista.dk
Storken

Du misforstår vist...

Madridista.dk skriver jo netop, at Barcelona i de sidste 3-4 år har afholdt sig fra at kritisere dommerne.

De refererer til FØR Barcelonas succes periode (før 2009).

Derfor giver en sammenligning imellem Mourinho og Pep ingen mening;)

Leveret af Kunena Forum