Tiltag til Madridista.dk

4 år 2 måneder siden #1873 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg har da et par ting som i bør gå i maskinrummet med. Jeg vedlægger lidt billeder. Jeg bruger IPhone 7 hvis det betyder noget.

Måden jeg nu skal skrive indlæg på. Det kan være et problem hvis jeg skal skrive længere indlæg da jeg kun har et lille bitte vindue at skrive i. Det samme gør sig faktisk gældende på forsiden. Her giver det dog mening da det ellers ville fylde for meget med et større område at skrive på.
imgur.com/gallery/10WeNUu

I forhold til at skrive et indlæg til en artikel på forsiden. Kan det så lade sig gøre, at når man trykker på det lille skrivefelt under artiklen, at det så udvides så men kan se mere af hvad man skriver, alá det nu gamle forum.
Jeg har før startet med at skrive et bogstav og sende det. For at kunne komme ind på selve forummet, hvor jeg så har kunne skrive mit rigtige indlæg, i et større skrivefelt.

Det her ser lidt rodet ud. Kan det opstilles lidt mere synkront/pænt:
i.imgur.com/Nihs2d0.jpg
Alá ligesom her når man har telefonen “liggende”:
i.imgur.com/nyzxfrt.jpg
Jeg er med på at der også er mere plads at gøre godt med i “liggende” men det ser for mig bare lidt rodet ud.

I forhold til de hvide nuancer har jeg et eksempel her men synes faktisk det gør sig gældende over alt på forum:
i.imgur.com/jm0NSBW.jpg

Ved dette billede vil jeg samtidig råde til at man gør artiklernes overskrifter til fed skrift eller større skrifttype da det hurtigt flyder sammen med de lidt mindre informationer under.

Det er bare lige nogle hurtige tanker og forslag til ændringer.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1874 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er i hvert fald pisse grimt, med al respekt :D

Lad os håbe, at det bare er ren tilvænning, men det ser virkelig uoverskueligt ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, andreashn

4 år 2 måneder siden #1875 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg må også indrømme at jeg synes det virker utrolig uoverskueligt. Der mangler nogle farver til at inddele tingene. Når man åbner et indlæg på forsiden (seneste indlæg) - så starter man på første side af tråden og ikke sidste, det er irreterrende.

4 år 2 måneder siden #1876 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Det kan du ændre under forum indstillinger. På din profil

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

4 år 2 måneder siden #1877 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Det ser moderne og meget Twitter agtigt ud, men det ser også meget nyt og rodet ud, som der bare skal finpudses lidt. Ellers er jeg fan :)

F.eks. så skal hver enkelt indlæg rammes ind med en sort kant, som det også er når man skriver et nyt svar. Det er virkelig uoverskueligt, og læse samtlige quotes når indlæggene ikke indrammes.
Jeg kunne ikke finde den, så skal ikke kunne sige om knappen er der, men det er ikke særlig brugervenligt og gemme svar, citer etc. væk i en enkelt knap som hedder handling. Specielt ikke, hvis man bare vil svarer hele tråden.
Derudover, så lukker min skriveboks hele tiden ned til 1 linje, så jeg selv skal gøre den større nede i højre hjørne, hvis jeg som nu skulle ind og redigere mit indlæg?

Ellers er jeg godt tilfreds.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

4 år 2 måneder siden #1878 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev: Det kan du ændre under forum indstillinger. På din profil

Tak!

4 år 2 måneder siden #1879 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Tiltag til Madridista.dk
Puha..Jeg synes også at det ser lidt for "hvidt" agtigt. Nu er jeg uddannet IT-Ingeniør, så der er nogle ting, som jeg har bemærket, som ikke ser så brugervenligt ud.

1- Nyhedsarkivet på forsiden: Med al respekt, men hvem gider går helt tilbage til Oktober 2018 for at læse nyheder derfra. I kunne vælge at lave en enkelt knap, der har et dropdown menu for de måneder, som I har. Less is more!

2- Seneste artikler på forsiden: Det virker som om folk bag Madridista elskers de helt små detaljer :-) Er det virkelig nødvendigt at skrive, på hvilket tidspunktet artiklerne er udgivet? Dette kan stå i selve artiklen, så man ikke har alt for mange ting stående på en linje. Derudover så vil det se bedre ud layoutmæssigt, hvis overskrifterne er med få ord og kun fylder én linje. Jeg har taget et eksempel fra i dag på en overskrift: "Zidane inden nattens første test mod Bayern München: Vi er klar til at komme i kamp". Bedøm selv om den er for lang :-)

3- Når man vælger Debat knappen, så kommer man ind på en ny side med de forskellige tråde. Under hvert overskrift står der: Kategori: Debat/Nyheder osv.
Hvorfor er denne synlig og hvad skal vi bruge den til? igen overflødigt.

4- I har to knapper der hedder det samme: Handling (i debatten), Det er no go for det forvirrer folk. Læg dertil at den ene har "svar og citere" og den anden har "Besvar emne osv". Kan man ikke nøjes med kun den ene knap?

5- I har gjort det så fint at når man peger på en knap i debattem, så kommer der en tekst, der fortæller, hvad denne knap betyder. Hvorfor er det så nødvendigt at skrive det også? :-) De fleste mennesker herinde kan jo regne ud, hvad "thumbs up" betyder. Skulle det ske, at de har været på månen de sidste 10 år, så kan de læse det, hvis de peger på knappen med musen ;-)

6- I bliver nødt til at gøre det mere tydeligt "med farver", hvis man vitere et indlæg. Lige nu, er det svært at se forskellen på om det er et eller flere indlæg i samme boks.

7- Det vil være super fedt hvis det bliver muligt, når man skal citere en person, at de sidste 4-5 indlæg, ikke kommer med også.

Ovenstående er smag og behag, så det er op til jer, om I er enige. Ellers skal I have mange thumbs up for det gode arbejde I laver.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB, andreashn

4 år 2 måneder siden #1880 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
At man automatisk abonnerer på en tråd, når man har sendt et indlæg, er en topnederen feature. Det burde være noget, som skal aktiveres i stedet for at deaktiveres.

Som andre er inde på, så går forum for meget i et med baggrunden. Det kræver et ekstra kig, når citater skal spottes.

4 år 2 måneder siden #1881 af Administrationen
Det ser ud til at der er lidt småfejl i det nye forum, da det automatiske abonnement var slået fra. Men det er rettet nu, så man altid skal vælge til.

Baggrunden er nu ændret til hvid i stedet for gennemsigtig på selve beskederne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sam, El Siete

4 år 2 måneder siden #1882 af Administrationen
Seneste indlæg problemet er rettet nu.

4 år 2 måneder siden #1883 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Tiltag til Madridista.dk

Administrationen skrev: Det ser ud til at der er lidt småfejl i det nye forum, da det automatiske abonnement var slået fra. Men det er rettet nu, så man altid skal vælge til.

At beskederne blev hvide hjalp, men kunne også godt tænke mig at et citeret indlæg farvemæssigt (måske gråt som før) adskiller sig fra ens eget samt at der bliver vendt
om på fontstørrelsen, så citatet er mindre i størrelse (eller bare det samme) end selve indlægget.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 2 måneder siden #1884 af Administrationen

El Siete skrev:

Administrationen skrev: Det ser ud til at der er lidt småfejl i det nye forum, da det automatiske abonnement var slået fra. Men det er rettet nu, så man altid skal vælge til.

At beskederne blev hvide hjalp, men kunne også godt tænke mig at et citeret indlæg farvemæssigt (måske gråt som før) adskiller sig fra ens eget samt at der bliver vendt
om på fontstørrelsen, så citatet er mindre i størrelse (eller bare det samme) end selve indlægget.

Den grå bar ved siden af citatet er ikke nok?

Leveret af Kunena Forum
Annonce