Tiltag til Madridista.dk

4 år 9 måneder siden #1885 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Tiltag til Madridista.dk
Enig mht. citater. Det er ikke helt tydeligt nok hvad der er citat og hvad der er indlæg. Man kan self. godt se forskel, men det er lidt anstrengende pt. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1886 af nono
Besvaret af nono på emne Tiltag til Madridista.dk
Tilgiv mig, men det nye (eller opdaterede?) forum er frygteligt?

Virkelig uoverskueligt design og ovenikøbet spam i e-mail-indbakken som jeg ikke har opt’et ind for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1887 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
1) Citaterne ser bedre ud nu. Måske det bare krævede, at baggrunden var mindre gennemsigtig. De kunne dog godt blive 10% mere tydelige uden at det vil genere nogen.

2) Jeg forstår ikke helt, hvad teksten over de enkelte indlæg er til for:
"Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk"

Jeg kan se hans billede og hans profilnavn ved siden af teksten. Hvorfor skal det også være over teksten?

3) Hvad skal vi med den "Mere"-knap under profilbillederne? Skal den indeholde mere end bare "Send besked" og antallet af forumposts? Det virker som om, at der bare skal være noget at trykke på :-D
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1888 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Tiltag til Madridista.dk

BBB skrev: 1) Citaterne ser bedre ud nu. Måske det bare krævede, at baggrunden var mindre gennemsigtig. De kunne dog godt blive 10% mere tydelige uden at det vil genere nogen.

2) Jeg forstår ikke helt, hvad teksten over de enkelte indlæg er til for:
"Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk"


Jeg kan se hans billede og hans profilnavn ved siden af teksten. Hvorfor skal det også være over teksten?

3) Hvad skal vi med den "Mere"-knap under profilbillederne? Skal den indeholde mere end bare "Send besked" og antallet af forumposts? Det virker som om, at der bare skal være noget at trykke på :-D


Helt enig vedr. det markerede :-) udvikleren bag vores elskede hjemmeside, er meget vild med at vise en del info, som ikke er relevant for os. F.eks. over dit indlæg står der både tid på hvornår du skrev dit indlæg og hvornår du også har redigeret i det. Bare for at være sikker på vi ikke misser det, så står det også under indlægget :-) Det burde være rigeligt med kun ét tidspunkt.

Jeg vil anbefale udvikleren til at følge Kiss princippet (Keep It Simple, Stupid). Det er at foretrak at vi spørger efter en funktion, end at vi skal have alverdens knapper og informationer, som slet ikke et til gavn, men forvirrer kun.

Det er også tilladt at bruge best practice, altså hvor man kigger lidt på, hvordan andre sidder fungerer. Her synes jeg vores rivalers hjemmeside fungere rigtig fint og der er sikkert mange ting, vi kan lære fra.

Når det er sagt, så er det fedt at I, folket bag siden, lytter til vores - irriterende og sikkert også kostbare, feedback :-) Jeg kan godt lide at man nu kan se diverse indlæg til de nyeste nyheder. keep up the good work.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved ElMadrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1889 af Administrationen
Forummet er leveret af Kunena, så udvikleren bag jeres elskede hjemmeside er i fuld gang med at fjerne al den funktionalitet der er ved at brænde jeres øjne væk...
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Daniel, BBB, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1890 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Tiltag til Madridista.dk
Det allerede megeeet bedre end tidligere i dag. Nu tror jeg bare det kræver lidt mere tilvænning. Godt arbejde!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, nono, Dios, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1891 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Tiltag til Madridista.dk

Administrationen skrev:

El Siete skrev:

Administrationen skrev: Det ser ud til at der er lidt småfejl i det nye forum, da det automatiske abonnement var slået fra. Men det er rettet nu, så man altid skal vælge til.

Baggrunden er nu ændret til hvid i stedet for gennemsigtig på selve beskederne.


At beskederne blev hvide hjalp, men kunne også godt tænke mig at et citeret indlæg farvemæssigt (måske gråt som før) adskiller sig fra ens eget samt at der bliver vendt
om på fontstørrelsen, så citatet er mindre i størrelse (eller bare det samme) end selve indlægget.


Den grå bar ved siden af citatet er ikke nok?


Nej det syntes jeg ikke, men det er meget bedre nu, så mange tak :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1892 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg tænker at nu hvor en ny sæson nærmer sig - bliver de sidste runder af sidste sæsons ciffertips så evt opgjort? Eller er konkurrencen afgået ved døden sammen med holdet?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1893 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Tiltag til Madridista.dk
imgur.com/a/2v40fNt

Jeg ved ikke hvor meget jer bag sitet kan gøre ved det, men er det strengt taget nødvendigt at få reklamerne presset ind i selve indlæggene? Det ødelægger selvsagt noget af oplevelsen. Jeg er på Iphone hvis det skulle være til nogen hjælp.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Petroleum, JimmyBroe, BBB, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #1894 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
I ciffertips fjernes spillere, som er udlånt ikke fra listen over potentielle målscorere?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #1895 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
Madridista-venner! Jesé er blevet sat som første målscorer i ciffertips. Er der forresten stadig præmier involveret i jeres tips- og ciffertips-konkurrencer?
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #1896 af Administrationen
Tak for det! Skal vidst have justeret styrken på mine skærmbriller...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum