Tiltag til Madridista.dk
Hilsen Autist August og OCD Ole :D
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-#7- skrev: imgur.com/a/2v40fNt
Jeg ved ikke hvor meget jer bag sitet kan gøre ved det, men er det strengt taget nødvendigt at få reklamerne presset ind i selve indlæggene? Det ødelægger selvsagt noget af oplevelsen. Jeg er på Iphone hvis det skulle være til nogen hjælp.
imgur.com/a/B8y790N
Disse billeder er mestendels alene taget under kampen mod PSG, som altså i forvejen var en jævnt elendig oplevelse.
Jeg forstår fuldt ud behovet for reklamer for at holde sitet kørende, ingen tvivl der. Men igen, er det virkelig intet man kan gøre ved at reklamerne bliver lidt vel meget pågående, når de sådan presses ind i selve indlæggene? Jeg vil jo nødigt til at lede efter en adblocker til min telefon, men sådan som forummet er lige nu, på min telefon i hvert fald, så er det en skrækkelig oplevelse rent visuelt.
DC19
- Administrationen
-
- Administrator
-
El_Juan skrev: Hvorfor er det resultatet osv. fra kampen mod PSG der er registreret i 5. runde af ciffertips, i stedet for resultatet mv. fra kampen mod Sevilla?
Vi "snød" jer desværre for den kamp....Vi er klar igen i morgen med Osasuna.dk ;-)
Jeg har intet imod reklamer, men skal de stå i selve indlæggene? Læseglæden bliver ødelagt af reklamerne, og lysten til at læse Dios' gode indlæg færdigt blev i høj grad reduceret.
Just asking (-:
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Jeg har intet imod reklamer, men skal de stå i selve indlæggene? Læseglæden bliver ødelagt af reklamerne, og lysten til at læse Dios' gode indlæg færdigt blev i høj grad reduceret.
Just asking (-:
Jeg har også skrevet om samme problem to gange tidligere. Kunne man ikke få en admin til i det mindste at besvare spørgsmålet?
Det kunne i hvert fald være rart at vide om det er noget der bliver arbejdet på i kulissen.
DC19
-#7- skrev: Jeg har også skrevet om samme problem to gange tidligere. Kunne man ikke få en admin til i det mindste at besvare spørgsmålet?
Det kunne i hvert fald være rart at vide om det er noget der bliver arbejdet på i kulissen.
Hvis der blev arbejdet på det, så ville de have svaret. Det blev vist beskrevet første gang for 1½ - 2 år siden.
Hvis du bruger Chrome, så kan jeg anbefale at tilføje Ghostery - Privacy Ad Blocker.
BBB skrev: Toni Kroos står stadig på skadeslisten på forsiden. Jeg håber ikke, at han er skadet igen :-)
Vi tager bare vores forholdsregler ;-)
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Det er fint med et par reklamer hist og her, men 11 er altså voldsomt. Så dyrt er det da ikke at have en hjemmeside i luften.