Tiltag til Madridista.dk

1 måned 2 uger siden #1897 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
På forsiden under ens billede hvor man kan gå inde i “mine diskussioner”, “Private beskeder”osv. Der er et “e” for meget på “min profil(e)”.

Hilsen Autist August og OCD Ole :D

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #1898 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Tiltag til Madridista.dk

-#7- skrev: https://imgur.com/a/2v40fNt

Jeg ved ikke hvor meget jer bag sitet kan gøre ved det, men er det strengt taget nødvendigt at få reklamerne presset ind i selve indlæggene? Det ødelægger selvsagt noget af oplevelsen. Jeg er på Iphone hvis det skulle være til nogen hjælp.

imgur.com/a/B8y790N

Disse billeder er mestendels alene taget under kampen mod PSG, som altså i forvejen var en jævnt elendig oplevelse.

Jeg forstår fuldt ud behovet for reklamer for at holde sitet kørende, ingen tvivl der. Men igen, er det virkelig intet man kan gøre ved at reklamerne bliver lidt vel meget pågående, når de sådan presses ind i selve indlæggene? Jeg vil jo nødigt til at lede efter en adblocker til min telefon, men sådan som forummet er lige nu, på min telefon i hvert fald, så er det en skrækkelig oplevelse rent visuelt.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, BBB, ElMadrid, Sahinovic, Ramos4

3 uger 1 dag siden #1899 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvorfor er det resultatet osv. fra kampen mod PSG der er registreret i 5. runde af ciffertips, i stedet for resultatet mv. fra kampen mod Sevilla?

3 uger 1 dag siden #1900 af Administrationen

El_Juan skrev: Hvorfor er det resultatet osv. fra kampen mod PSG der er registreret i 5. runde af ciffertips, i stedet for resultatet mv. fra kampen mod Sevilla?

Vi "snød" jer desværre for den kamp....Vi er klar igen i morgen med Osasuna.dk ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.