Tiltag til Madridista.dk

3 år 2 måneder siden #1909 af Thomaskjensen
For min er jeg ligeglad med mængden af reklamer, prøv at tælle dem der findes på Facebook, Twitter eller LinkedIn for den del.

Er det de 11 reklamer på siden der fik dig til at skrive dette indlæg eller den man får smadret i hovedet når du går til forummet?

Mit bud er at den vi får smadret i ansigtet er den mindst effektive, da den er irriterende, den eneste reklame jeg ser er den under ZZ da jeg lige skal have blikket ned over den for at komme til artiklen jeg vil have. Dem der "popper op" dem hader jeg og begynder at kigge efter krydset og notere vel ned at der skal jeg ikke handle.

Jeg giver gerne tipset til redaktionen igen, vil i have at vi klikker på reklamerne så overrask os med dem, tving os ikke til at klikke væk den, som i ser bliver visse irriteret over det... (mig og Henke OK).
Et forslag er at lægge ind en banner efter i har skrevet en tekst, eller i selve tråden, en lille banner mellem 9erens og Henkes indlæg er meget mere effektivt end en irriterende firkant man gør alt i verden for at undgå.

Vil sammenligne det med telemarketing, bare irriterende når det gøres forkert.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #1910 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Det nye quote system er lidt noget skrald. Det fungerer, når man bruger Source-knappen, men hvis jeg forsøger at citere en person, hvor der allerede står to eller tre citater i, så ser det helt skidt ud. Der er flere aktive brugere, der helt tydeligt også knalder rundt i det. Det nye system er for kompliceret til brugerne her på sitet ;-)

Torben please fix! :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #1911 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Tiltag til Madridista.dk
kaster lige nogle ideer på bordet

Kunne man få et system a la det vi har med quizzen nu. Bare ift at gætte kampens resultat og målscorer ?

spørgsmål til udvalgt bruger i podcasten eller at bruger deltager i podcast. Ugens debat indslag. Dem som har skrevet noget fedt på forum omkring en debat bliver taget med. Flere ideer omkring at få brugere i spil kunne være cool.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #1912 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
​Er det muligt at enten gøre "Næste kampe på TV" (fra forsiden) mindre eller flytte den til et andet sted på siden. Der er i øjeblikket 38 kampe på listen, jeg er ret sikker på, at de ikke alle er, hvad man vil kalde "næste kampe".

Jeg skal scrolle i evigheder for at logge ind på forsiden, og resten af højre side er helt usynligt. De andre informationer er presset for langt ned.

Ideelt set er det kun de næste 2-3 kampe, som vises, men hvis det er Sofabold, som står for det, så flyt det til et andet sted på forsiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #1913 af Administrationen

BBB post=139559 skrev: ​Er det muligt at enten gøre "Næste kampe på TV" (fra forsiden) mindre eller flytte den til et andet sted på siden. Der er i øjeblikket 38 kampe på listen, jeg er ret sikker på, at de ikke alle er, hvad man vil kalde "næste kampe".

Jeg skal scrolle i evigheder for at logge ind på forsiden, og resten af højre side er helt usynligt. De andre informationer er presset for langt ned.

Ideelt set er det kun de næste 2-3 kampe, som vises, men hvis det er Sofabold, som står for det, så flyt det til et andet sted på forsiden.

​Ja, den er klaret nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #1914 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

Administrationen post=139561 skrev:

BBB post=139559 skrev: ​Er det muligt at enten gøre "Næste kampe på TV" (fra forsiden) mindre eller flytte den til et andet sted på siden. Der er i øjeblikket 38 kampe på listen, jeg er ret sikker på, at de ikke alle er, hvad man vil kalde "næste kampe".

Jeg skal scrolle i evigheder for at logge ind på forsiden, og resten af højre side er helt usynligt. De andre informationer er presset for langt ned.

Ideelt set er det kun de næste 2-3 kampe, som vises, men hvis det er Sofabold, som står for det, så flyt det til et andet sted på forsiden.

​Ja, den er klaret nu.

​Af hjertet tak!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #1915 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
Hej venner
Får vi runde 10 af tipskonkurrencen inden aftenens kamp?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #1916 af Administrationen
Den skulle være klar nu!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1917 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
​Får vi Runde 29 af Tipskonkurrencen inden aftenens kampe? Eller er den helt død? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1918 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
​Får vi lov at tippe på Runde 29 i Tipskonkurrencen? Det var ikke lagt op med deadline til kl. 18, og nu er den allerede lukket?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1919 af Administrationen

El_Juan post=146992 skrev: ​Får vi lov at tippe på Runde 29 i Tipskonkurrencen? Det var ikke lagt op med deadline til kl. 18, og nu er den allerede lukket?

​Der er åbnet nu. Helt frem til kl. 20.00 ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1920 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tiltag til Madridista.dk
​Jeg har muligvis sovet i timen. Hvor har I en tipskonkurrence? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum