Tiltag til Madridista.dk

17 år 4 måneder siden #349 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Tiltag til Madridista.dk
iøvrigt hører denne diskution slet ik til i denne tråd---

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #350 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
Lool.

Nej jeg mente ikke Real Madrid spillede en dårlig kamp. De havde chancer nok til at vinde den kamp 8-3. Det var forskellige fejl fra Real Madrids forsvar som afgjorde kampen. Nu har jeg så trods alt spillet fodbold i mange år mere end dig. Jeg har også prøvet at være træner assistent har lært utrolig meget ved dette. Jeg har spillet alle pladser på en fodbold bane og det har altså været sammen med ungdomsspillere som bla har været i den hollandske 1 division. Patrick mtiliga og Jesper håkanson. Jeg har også spillet sammen med Lasse sørensen og Thomas krause der begge har spillet og spiller i dansk 1 division. Jeg tror nok min viden om placeringer på en fodboldbane er lidt størrer end din.

Jeg behøver ikke at diskuterer hvor tæt Marcelo er fra arizmendi. Han var tæt nok til at gå ned at bakke Canna op skulle arizmendi gå forbi hvilket han gjorde. Marcelo løber ind på midten hvor der egentlig ikke er behov for ham da der allerede står 3 madrid spillere og dækker op. Real Madrid er i en klar overtals situation så derfor skal marcelo ikke løbe ind men bakke canna op.
Marcelo er endda 2 til tre meter foran Arizemendi mod baglinien. Hvorfor stopper han sit løb.

Ved 1 mål skal en bak følge de centrale forsvars spillere når de trækker fremad. Det ved jeg da jeg selv har spillet bak. AT Marcelo lunter frem er fuldstændig ude i hampen. En hver fodbold spiller på det plan ved at sådan noget kan ske så derfor skal man være 100% med hver gang.
Marcelo følger ikke og han sælger faktisk hele forsvaret som Sneijder gjorde der laver fejlen til at starte med.

Hvis tråden ikke er til at diskuterer sådan noget i så lad være med at følge op på det herinde men fortsæt i en korrekt tråd eller lad helt være.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

17 år 4 måneder siden #351 af Siempre Madrid
Mod en sådan erfaring vil de fleste nok give op. Og det er sikkert en god ide, således at tråden kan holdes til det, som er dens oprindelige formål.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

17 år 4 måneder siden #352 af kamaldo
undskyld HUGOL har lidt svært ved at læse det du skriver, er hel forblændet da jeg kom til huske dig på banenog nu kan jeg kun se dig for mig, så kan ik læse det du har skrevet da dit image er printet ind foran mine øjne....

men glæder mig til at se dig på bernabeu som spillende ASS-coach, så kan du også lige lære dem alle om positionering, og måske kan du lære mig det en dag hvis jeg er så heldig... så kan du også lære mig at spille som dig hvis jeg ku være så heldig... men jeg har jo ik spillet nok år til at kunne det jo... det har du selv fortalt mig...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #353 af jabac
Kamaldo er det ikke lidt hårdt at ligne ronaldo i alder af 22 år.

Nok om det.
Du har åbentbart ikke kunne tage ved lære af en der ved mere end dig. Og kan godt se det er hårdt for dig at se sig slået af en bedrevidende. Din reaktion viser bare at du ikke kan eller vil debaterer på ordentlig vis.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

17 år 4 måneder siden #354 af kamaldo
gid jeg lignede ronaldo... ham som din erfaring kunne lave psykoanalyser af ved at se ham i tv, nåe ja også dine mange gange på bernabeu, dom vi jo har hørt masser af gange

men ja gid jeg lignede dig... drømmer om det hver dag...

sorry til alle andre, jeg stopper nu så i ik skal trænges ved mig....

17 år 4 måneder siden #355 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Tiltag til Madridista.dk
Taget fra indlægget fra forsiden: "For Real Madrid venter dog en svær udekamp mod et Ath. Bilbao-hold, som er kommet til hovedstaden for at vinde"
Vi er enige om at de spiller på hjemmebane i aften ik? ;-)

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #356 af jabac
De har rykket kampen til estadio alfredo di stefano.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #357 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tiltag til Madridista.dk
...det er vel stadig hjemmebane for Madrid.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #358 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tiltag til Madridista.dk

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

17 år 4 måneder siden #359 af Siempre Madrid
@TEKA

Det er vi helt enige om........det vil nok også glæde vores 12 medlemmer, som er rejst til Madrid for at se kampen ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #360 af jabac
Husk lige at sæt de rigtige datoer på konkurrencen om månedens spiller. Hvis man ikke har stemt sidste måned så kan det måske godt være forvirrende nemlig :-)

Leveret af Kunena Forum