Tiltag til Madridista.dk

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #421 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
"Tænk på hvor fantastisk det ville være, hvis diverse større medier ville citere nærværende side - det ville give omtale, lokke flere til at se, hvad det her for noget og måske endda i sidste ende skabe flere medlemmer til fanklubben!"

Det er desværre umuligt, marca og as samt Real Madrid.com er jo stor leverandøerer af nyheder til denne side. Den eneste måde vi kunne få nyheder på som ikke er i forbindelse med de sider er hvis vi selv har en journalist gående rundt i Madrid.

Men ellers er meget enig i din kritik. Der er flere ting jeg er skuffet over også om fanklubben bla. at der sker minus i forhold til arrangementer i kbh. Jeg har ikke alverdens tid til at tage til jylland og fyn for at se 90 minutters fodbold men roser dem der gør det.

I øvrigt bliver der krævet for lidt af medlemmerne men der bliver også krævet for lidt af fanklubben. Der er simpelthent for få goder eller sjov ved at være medlem af fanklubben. Nogle ved at jeg for eksempel ikke vil miste en fordel i at få billetter til kampe hvis jeg melder mig ud her så egentligtaget ville det ikke være nødvendigt for mig at være medlem af madridista.dk

Men jeg er medlem fordi jeg ønsker at være medlem og fordi jeg synes der er mange gode ting madridista/fanklubben kan opnå men der sker bare for lidt. Jeg er medlem fordi jeg er madrid fan og de værdier jeg finder værdifulde for mig dyrker denne side og fanklubben også. Men når jeg anbefaler fanklubben og madridista ude i byen til madrid fans har jeg virkelig svært ved at sige at de får fordele ude af det, udover at de kan købe billetter til kampe. For næsten alt andet eksisterer jo allerede.

Det absolut største jeg har oplevet er 2 kampe, og et enkelt fodbold arrangement hvor vi selv har spillet. fodbold arrengementet har jeg selv være med til at sætte på benene som ikke medlem, da jeg plagede arsenals fanklub om at gøre turneringen åben for danske fanklubber af udenlandske hold (ikke engelsk).

De positive ting jeg kan nævne om Madridista.dk er meget få og de positive ting jeg kan nævne om fanklubben er en smule mere.

Jeg ved folk som er bla disse to ting måske ikke har tid til at finde på gode ideer, men jeg mener bestemt at det ikke er godt nok.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 4 måneder siden #422 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Tiltag til Madridista.dk
@ jabac

arrangementer sker fordi nogen gider tage sig sammen og arrangere noget, så istedet for at sidde på din røv og tude ku du passende selv arrangere noget som de har gjort i århus,og som emil (hijo) har gjort i odense...

man skal ik forvente af andre hvad man ik gider gøre selv...

17 år 4 måneder siden #423 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk
Jabac - skal vi nu ikke holde madridista.dk og selve fanklubben adskilt?

Men det er jo noget pjat, det med at nyhederne bliver stjålet af marca, as og de andre sites!
De færreste fra de sider jeg nævnte, som taler og læser spansk og dermed stjæler nyhederne derfra...!

Og hvis arbejdet bliver gjort nok - så er det slet ikke noget problem!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #424 af jabac
Kamaldo..
Jeg er for det første ikke en del af fanklubbens bestyrelse, jeg er heller ikke udpeget som event manager. Jeg går ud fra at jeg ikke har størrer indlfydelse af forskellige grunde.

Men det kan da ikke være op til medlemmerne at arrangere sammenkomster når man har det der hedder event managers. Så har man ikke snakket godt nok sammen til generalforsamlingen hvertfald og det virker også meget træls at hver gang man giver kritik tager folk det meget negativt. Tag da noget ansvar når man er stemt ind. Det er jo det Emil han gør da han ligesom er stemt ind.

Jeg har før fået at vide jeg ikke skal arbejde i fanklubbens navn så det du siger gider jeg ikke at høre på. Jeg er ellers en af de medlemmer som bringer meget og har da også givet en artikel til næste fanklub blad, om den så kan bruges ved jeg ikke. Jeg tror nok jeg er den der letter røven mest af os to hvad det angår af at skabe noget.

Dario gomez
jeg synes det er værd at tage den med i denne debat fordi at jeg oplever det samme inden for fanklubben.

Det er de samme nyheder fra marca, as og real madrid.com som står her på madridista. Det sker meget sjældent at det er anderledes. Jeg læser stort set alle nyhederne der først inden de kommer på madridista.

17 år 4 måneder siden #425 af kamaldo
du er så dum smart at hør på... den der letter røven mest min bare... jeg har ik arrangeret noget, men du hører mig ik klage over at der ik r arrangeret noget i kbh... du ku bare tage tjansen som event manager i kbh, der er ingen der har holdt dig tilbage... og du behøver ik være event manager for at støve noget sammen det var de ikke da de startede det oppe i århus, de gjorde det bare, det samme kunne du jo gøre istedet for den selvfede attitude om at du er bedre end mig...
aldrig i mit liv har jeg hørt en der tuder så meget...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #426 af jabac
Kamaldo.
Du opfører dig jo som et barn..

Der er overhovedet ingen grund til at sige til en der allerede gør utrolig meget at han skal lette røven...

Jeg har min ret til at klage eller give kritik og det har intet at gøre med at tude. Hvis man ikke kan være kritisk kommer man heller ingen vejne.
Hvis du ikke kan tåle at lytte til kritik så skal du da bare lade være med at læse det.

Jeg har mine årsager til at jeg ikke melder mig som event manager og kender man min historie ville man også kunne tænke sig til hvorfor jeg ikke gør det.!

Men du kan altså ikke sige til medlemmerne at det er op til dem når man har eventmanagers. Det er ikke sådan det er blevet fremlagt på generalforsamlingen og man har ikke nævnt nogle steder at nu skal det være op til medlemmerne.

Jeg gider så ikke at diskutere det mere med dig fordi det er det rene nonsens du fyrer af. Og når du begynder at sidde at sige jeg tuder har du da totalt misforstået alt med mit indlæg. Det er så barnligt at sige sådan noget.

17 år 4 måneder siden #427 af kamaldo
hvad er det så du gør der er så "utrolig meget" som du så selv smukt siger det, altså udover at spamme forummet med 10000 indlæg om dagen, selvom du jo har mega travlt...

17 år 4 måneder siden #428 af kamaldo
jeg kan pænt se på mit eget sidste indlæg at vi nok skal stoppe her, lad bare mig være barnet også må jeg lige tilbage til at ignorere dine indlæg igen, det er min fejl jeg begyndte at læse noget du har skrevet igen...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #429 af jabac
Ja for du er da helt ved siden af dig selv.. Et konstruktivt indlæg gør du jo alt for at smadre med negative fordomme og uden at kunne forstå hvad der i virkeligheden bliver sagt.

17 år 4 måneder siden #430 af Siempre Madrid
"Jo - madridista.dk skulle gerne være en NYHEDSSIDE med oplysninger om Real Madrid, men det er utroligt lidt nyhed over et website, som bringer en til to nye ting om dagen og det er altså, hvis det går godt! Vel at mærke nyheder som man i forvejen har kunnet læse på bold.dk, kunsport.dk, 442.dk etc etc..."

Send mig en check på 30.000 kr. om måneden, så skal jeg se om jeg kan indfri dine forventninger. Sender du ikke checken, kan du stikke dine forventninger skråt op.

Sagt på en anden måde: Jeg respekterer naturligvis din holdning, men madridista.dk er og bliver et fritids-projekt og lever det ikke op til dine forventninger, så kan følgende sider måske opfylde dine krav:

bold.dk.....kunsport.dk......442.dk etc. .....etc.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #431 af jabac
Eller en spansk journalist der gerne gør det gratis..

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #432 af jabac
Imorgen vil jeg sammen med festudvalget som jeg er medlem af på mit arbejde lige svine vikaren til som kun er der en gang om ugen og sige han skal lette røven. Han har ikke lige kastet et forslag til julefrokost på bordet.

Leveret af Kunena Forum