Tiltag til Madridista.dk

17 år 4 måneder siden #457 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk
Hmm efter siden er blevet delt, er man så blevet for fin til at reklamere for, at det nye revista er på gaden?!?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 4 måneder siden #458 af Siempre Madrid
Hehe.

DarioGomez - nu som påpasselig vagthund.

Kært.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

17 år 4 måneder siden #459 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #460 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
Kunne man evt oprette en mulighed for medlemmerne af fanklubben at kunne kommentere nyhederne på madridista.dk som man for eksempel kan på andre sider.

17 år 4 måneder siden #461 af Siempre Madrid
tjah, det vil jeg da høre om vi kan nå at få med i forbindelse med det nye debat-forum, som forventes inden årets udgang...........forhåbentlig lover jeg ikke for meget ;-)

Umiddelbart kan jeg dog se et problem i, at der bliver mange tråde på forum.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #462 af jabac
Jeg ved heller ikke lige hvordan jeg skulle kringle den. Men jeg er altid åben for at gå igang med projekter der kan udvikle madridista.dk og fanklubben.

Jeg tror at mange indlæg ville blive fjernet i forbindelse med en livechat på forum og en mulighed at tilføje sin mening til nyhederne...

Ikke fordi det er skidt med mange indlæg men mere fordi det ville bliver overskueligt og gøre plads til dybere debtatter... Vil jeg gå ud fra!

En pop up, på madridista.dk ved hver nyhed. Hvor man kan afgive sin kommentar til denne nyhed. Kun for medlemmer.. Og en live chat på forum kun for medlemmer. Det var min ide.

17 år 4 måneder siden #463 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Tiltag til Madridista.dk
problemet med "kun for medlemmer" er at madridista og fanklubben er adskilt så man kan jo ik lave en funktion kun for medlemmer... i så fald ville den jo høre til på realmadridfanklub.dk

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #464 af jabac
Ja.. det er så et af problemerne..
En anden mulighed kunne være kun for debat brugere..
Jeg har bare nogle holdninger som man kan tage et andet sted end her omkring du skriver kamaldo.

17 år 4 måneder siden #465 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg tror generelt folk misforstår "adskillelsen" af madridista.dk og Real Madrid Fanklub DK en hel del.

I bund og grund er situationen nøjagtig den samme som altid, hvor fanklubben reelt blot lånte plads af madridista.dk i starten, da det var lettest at starte op på den måde. Nu er det for alle parter bedre at blive "adskil", men det skal tydeligt understreges - og her er jeg sikker på madridista.dk er helt enig - at fanklubben og madridista.dk stadig er partnere på nøjagtig samme måde som altid.

Det forstået på den måde at fanklubben stadig gør alt hvad vi kan for at støtte op om madridista.dk på alle de måder vi nu kan, men det går også den samme vej. Blandt andet af disse årsager - udover at han også gør et fremragende stykke arbejde i fanklubben(!) - sidder Jesper Hansen også stadig i fanklubbens bestyrelse og er altså ikke trådt ud af denne, selvom man på papiret er adskilt.

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #466 af jabac
At madridista.dk og fanklubben ikke kan blive slået sammen kan jeg ikke forstå.. Andre hjemme sider som arsenal.dk har da ingen problemer med det..

Det er en diskussion jeg ikke vil gå så meget ind i, men jeg synes bare der er flest fordele ved at slå dem sammen..

Men hvis madridista.dk er knyttet som den plejer til fanklubben synes jeg da godt at man kan lave nogle ting for medlemmerne som også kan benyttes på madridista.dk og ikke kun på Fanclub madridista.

For eksempel som at kunne kommentere nyheder. Chatte privat på debat forum osv. Så der er flere fordele som medlem.

17 år 4 måneder siden #467 af Siempre Madrid
Der vil fortsat være samarbejde mellem Real Madrid Fanklub DK og Madridista.dk, hvor sidstnævnte går ind og støtter op om førstnævnte. Dette vil blandt andet ske ved, at der på det kommende debat-forum vil være tråde, som er forbeholdt fanklubbens medlemmer og Madridista.dk vil også reklamere for tiltag fra fanklubben (når disse ikke bliver annonceret via Facebook, som det tidligere har været tilfældet).

Som nævnt tidligere, så er hovedårsagen til adskillelsen, at Real Madrid Fanklub DK skulle være domæne-ejer for at blive oprettet i PBS og dermed kunne få betaling via hjemmesiden.

Det giver den tillægs-gevinst, at både Real Madrid Fanklub DK og Madridista.dk kan udvikle tiltag på egne hjemmesider. Det er sidstnævnte i gang med og denne verden ligger åben for fanklubben også.

Og det er vigtigt at påpege, at Real Madrid Fanklub DK nu har fuld frihed til at gå egne veje og at Madridista.dk sideløbende vil gøre det samme.

17 år 4 måneder siden #468 af Siempre Madrid
Der arbejdes i øjeblikket på det nye forum, som vi snart håber at kunne præsentere.

Blandt de nye tiltag er følgende:
* Læse adgang for alle
* Skrive adgang kun for tilmeldte
* "Skjulte" fanklub tråde
* Forum "medlemsprofil" (egne oplysninger ved klik på brugernavn)
* Administrator
- styrer hvilke tråde der er skjulte
- kan slette indlæg
* Liste over online brugere
* Liste til forsiden med seneste debatindlæg (fx 10)
* Integreret login for fanklub medlemmer
* Mulighed for at kommentere nyheder

Vi er i gang med at teste systemet og det ser lovende ud. Såfremt I har flere ønsker/ideer, er I velkomne til at skrive dem her, så vil vi forsøge at indarbejde dem.

Leveret af Kunena Forum