Tiltag til Madridista.dk
Men generelt synes jeg der holdes en særdeles god objektiv tone, især når det går skidt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gonzalo Higuaín: Ankom i januar 2006 og regnes allerede nu blandt de allerstørste angrebs-stjerner i verden
Fernando Gago: Kom samtidig med Gonzalo Higuaín og blev sammenlignet med Fernando Redondo; en spiller han allerede har overhalet med flere længder.
Marcelo: Udset til at være Roberto Carlos´ afløser og er særdeles påpasselig i defensiven og særdeles kraftfuld i offensiven. Allerede en magt-faktor på venstrekanten. Hvad skal det ikke ende med, når man tager hans alder i betragtning?
Cicinho: Blev købt i Florentino Pérez´ allersidste periode og blev med det samme publikums-yndling med sit visionære spil. Var til sidst så populær, at han måtte takke nej til al den gratis mad på Madrids restaurationer.
Antonio Cassano: Talentino. Imponerende angrebs-type med forcer som hurtighed og teknisk højt anlagt spil. Var med sin personlighed en særdeles populær hold-kammerat i klubben og et naturligt midtpunkt.
Thomas Gravesen: Florentino Pérez´ første januar-indkøb. Imponerede med sin kampgejst og gik altid forrest til træning. Sejrede sig ihjel på midtbanen og har indskrevet sig som en af de bedste midtbanespillere i klubbens historie.
Javier Portillo: Den fænomenale målscorer slog alle rekorder i ungdoms-tiden og det fortsatte på førsteholdet, hvor han lærte fra sig til glæde for de andre angribere i truppen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
DC19
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
De ved dog begge godt, at Madridista.dk er en fanside og derfor subjektiv. De er velkomne til at have deres meninger om Marcelo (som vist er den eneste, de er utilfredse med bliver omtalt negativt) og alt andet lige kan det da kun fremme debatten om spillerne.
Selve teksten om Marcelo er stort set afskrift fra Marca og medtaget, idet den stemmer fuldt overens med min egen holdning til brasilianeren.
- jabac
- Gæst
-
Er det ikke normalt i julen /nytårvi afholder årets spillere osv???
- jabac
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men der ligger to ting i artiklen på forsiden:
1) Først og fremmest at man åbenbart vælger at kopiere en skrivelse fra Marca.com direkte er et udslag af manglende på opfindsomhed. Jeg forlanger ikke, at man selv skal skabe sine skriverier selv, men det ville da pynte, hvis man i det mindste kunne vinkle op eller opstille artiklen anderledes!
2) Det næste er så et egentligt formuleringsproblem. Gu' er det en fanside og dermed subjektive artikler, som vil være at finde, men der godt nok en forskel på at skrive:
'Uden ideer i offensiven og en omvandrende katastrofe i defensiven. Bred enighed om, at spilleren helt enkelt ikke er god nok til Real Madrid.'
og så
'Har haft sine vanskeligheder offensivt og defensivt mangler han tydeligvis noget rutine. Der tales i visse kredse om, at han ikke har kvaliteten til Real Madrid.'
- for jeg forstår ikke, hvor denne brede enighed er? Jeg er i hvert fald langt fra enig og jeg sikker på, at der er MANGE fans på siden her, som hellere ser Marcelo spille fremfor Heinze!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid har givet sin holdning til kende. Og jeg tror ikke, at den ændrer sig af, at du bliver ved med påpege, hvad du mener skal gøres anderledes.
- siempre fiel
- Gæst
-
Nå jo, men sammenligner man Carsten Dethlefsen med Peter Palland, så fremstår Dethlefsen jo også nærmest som en gud på en fodboldbane:o))
- jabac
- Gæst
-
Jeg synes nu det er ok sådan som siempre madrid skriver. Man kan selvf diskutere om formuleringen skulle være anderledes.
Jeg ville ikke være utilfreds med at andre skrev nyheder på madridista.dk ved siden af siempre madrid så vi kunne få noget blandet. Det er selvf op til madridista.dk om det ville være mulighed for flere nyhedskribenter endkun siempre madrid.
Mit forslag var at man kunne finde 3 nyhedskribenter, og i så hver især valgte nogle forskellige områder at dække.
Om det er ren afskrivning fra marca gør vel egentlig ikke det helt store. Det gør andre nyhedssider jo også.
Fiel.
:-)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Hold kæft det er god humor......
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Allerførst skal jeg beklage, hvis du har følt dig stødt af min kommentar efterfølgende.
Dernæst så kan jeg altså ikke være enig med dig. Det er ikke madridista.dk´s vision at skrive nyheder, som flest mulige vil være enige i.
Der ligger nogle holdninger bag og dem kan man være enige eller uenige i.
Det er måske ikke voldsomt opfindsomt at kopiere Marcas vurdering af Marcelo, men på den anden side var det også omsonst at opfinde en ny tekst, når nu Marca ramte lige i plet i forhold til min egen holdning.
Marcelo har til dato ikke vist mig noget, som får mig til at tro på en stor fremtid i Real Madrid.
Til gengæld kan jeg love dig (og andre), at jeg ikke er låst fast på den holdning og skulle Marcelo blive en gevinst, så skal jeg nok falde til patten og anerkende ham og jer.
Indtil da er Marcelo et problem og det gavner ikke hans situation at alternativet er lige så slemt.